|
Post by Dia Valdes on Jan 19, 2009 14:58:39 GMT 1
Dia så på ham og sagde "sådan kan man vel godt sige det" hun kiggede lidt på de forskellige gravstene og læste teksten på dem. hun vidste ikke hvd hun skulle sige lige nu og at lyde dummere end hun var ville jo ikke hjælpe meget på noget som helst. hun forblev stille da alt hun kunne finde på at sige lige nu nok ikke var ret pænt og hun ikke gad ballade lige nu eller at lyde dum
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 15, 2009 17:13:00 GMT 1
Red lo lidt af hendes svar og smilte lidt skævt til hende. Hun var flov. Hvor kært. Han skubbede fra gravstenen han sad på og rejste sig op, med et lille host "Det er ved at være sent.. Mon ikke du skulle komme tilbage og passe din seng? Der er jo timer i morgen" kommenterede han kækt inden han vendte sig mod hende med et djævelsk smil. "Med mindre du har andre gode planer end at midste din alenehed?" kommenterede han drillende. Det var næsten for nemt, meeen.
|
|
|
Post by Dia Valdes on Apr 15, 2009 17:40:51 GMT 1
Dia svarede "jeg har allerede læst hvad der er nødvendigt til imorgen... og mange elever kan alligevel ikke lide mig så kan lige så godt komme for sent til de første par timer så de kan få lært noget, uden at irritere mig og blive distraherret hele tiden" hun var ærlig i sin mening og desuden så vidste hun godt hvor meget hekse var set ned på her på skolen jo. hun havde dog nogen lunde lært at leve med det men samtidig havde hun også bare lyst til at lade dem blive kvast under deres egen vægt der blev mange doblet eller ved at lade dem flyve en tur op i rigtig høje luftlag hvor ilten var meget tynd
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 18, 2009 18:51:04 GMT 1
"Mmmhmmm, Arhar, ja så kunne du vel lære at være mindre irriterende" kommenterede han drillende. Hun bad jo ligefrem om det! Normalt var der bare et genneralt had til hekse, men med hende der var det vist personligt. Hun var jo så blond man blev det unden at være det. Et rigtigt kinderæg! "Når, men jeg smutter videre" han smilte skævt "Har lidt.. forretning at ordne inden solen står op!"
|
|