|
Post by Yoichi on Jan 20, 2009 21:35:14 GMT 1
Yoichi kunne ikke lade vær med at grine lidt. Ikke på en ond måde, mere på en overrasket og smule overbærende måde. Som en lærer (sjovt nok), der netop var blevet spurgt om, hvorfor i alverden man kunne vide jorden var rund. Blidt kærtegnede han Nikos glatte kind. Ikke en eneste urenhed. Det var helt faktastisk, meget sjældent hos teenage drenge. Yoichi havde ikke selv tænkt på, at det var mærkeligt at to mennesker af samme køn kunne finde sammen. Hans egen første gang med en fyr, havde næsten været mere behagelig end hans første gang med en pige. Det var så også hans afslappede natur til alt hvad der hed normer og regler, der gjorde det let for ham. "Gør det noget at vi er to fyre? Vi kan jo begge to finde ud af at bruge hvad vi har, og hvem har i øvrigt sagt at mænd ikke kan elske hinanden?" Han så spørgende og udfordrende på ham. Han kunne ikke lade vær med at drille Niko en smule, det var sødt at han var så uskyldig og clueless. Mens han ventede på svar, strejfede han blidt Nikos underlæbe med en finger. Utroligt blød, lige som han havde forstillet sig. Nærmest som små silkepuder, og de nærmest råbte til Yoichi om at kysse dem.
|
|
nikodemus
D-Rank
Kan vi ikke bare snakke om det.
|
Post by nikodemus on Jan 20, 2009 21:47:10 GMT 1
Niko rødmede dybt da Yoichi lod kærtegnede hans kind, der var aldrig nogen der sådan ca havde rørt ham på den måde, og han kunne ikke rigtigt vide hvordan man skulle bruge det man havde. han havde jo kun prøvet at kysse før, og ja at lege med sig selv, så det at skulle prøve det med en anden, selvom det virkede meget fristende, så ville han ikke rigtigt vide hvad han burde gøre, men var det ikke netop det han burde lærer af ja hans lærer. " Nej det er bare, jeg har aldrig været udefor trolde gør sådan noget, og jeg har egentligt aldrig prøvet at." Niko tog en pinlig pause, før han fik det ud, at han var en 15 årig jomfru. " Jeg har aldrig rigtigt prøvet andet end at kysse og det var med piger, de gange kan faktisk også tælles på en hånd." Hn sukkede let, og kiggede så en smule forbløffet op da han mærkede hans underlæbe blive strejfet, det føltes faktisk meget godt, og Niko kunne mærke sig selv rødme. " Men der er ingen der siger at to mænd ikke kan elske hinanden, men det at man øhm, morer sig sammen, betyder jo nødvendig vis ikke at man elsker hinanden, det er bare jeg havde aldrig." Niko rødmede igen og sukkede blidt, det føltes enormt pinligt, men dette her ville helt sikkert være bedre end at finde en som forventede han kunne. Niko kiggede en smule fortabt op på hans lærer, før han sagde med en lille stemme. " Kunne du måske lærer mig Yoichi-sensei."
|
|
|
Post by Yoichi on Jan 20, 2009 22:02:30 GMT 1
Niko blev lige med et, ENDNU mere interssant nu hvor Yoichi fik at vide, at han var jomfru, og kun havde prøvet at være sammen med piger. Han kunne ikke tro sit eget held. Man hørte en masse historier om trolde og deres mere incest prægede familie relationer - ikke at Yoichi viste om der var hold i rygterne, men det virkede alligevel sjældent at finde en 15 årig jomfrulig trold. "Jeg vil lære dig alt hvad du vil vide Niko-kun... Jeg er din udmyge lærer, der kun står til din rådighed. Lige meget hvad du vil lære, skal du bare komme til mig" Hans stemme var som honning der langsomt gled ud af hans mund, kombineret med hans mørke bundløse øjne. Langsomt trykkede han sig op af Niko, for at presse ham bagud hen imod sengen. Mens han pressede, lagde han sine hænder på Nikos smalle nakke og nussede ham blidt med to pege fingre. Nærmest som en lille massage...
|
|
nikodemus
D-Rank
|
Post by nikodemus on Jan 20, 2009 22:16:27 GMT 1
Niko kunne mærke sig selv synke en klump imens han følte sig fanget i hans læres blik, og da han begyndte at snakke, føltes det som kulde gysninger gled ned af hans ryg, han havde godt nok aldrig prøvet at føle sådan som han følte nu. Det var som om at der ikke rigtigt fandtes andre mennesker i hele verden end ham og yoichi, og samtidig følte han sig lille og ja svagelig, men det var nu mest fordi at Yoichi var så meget større end ham. Niko lod sig med det samme blive trukket bagud, det var som om at han ikke rigtigt kunne fokuserer ligenu, eller for sin hjerne til at virke for den sags skyld. Alt hans blod var nemlig gået andre steder hen, og det var ikke steder som man kunne se, medmindre man bemærkede af søde lille Niko havde fået en lidt større bule i hans bukser end han havde før. Niko var omkring normal størrelse i ja alle måder, også i andre dele, og han havde aldrig rigtigt tænkt på andre mænds, ja mandelige dele. Men af en eller anden grund kildede det mærkeligt i maven ved tanken om måske at se yoichi-sensei nøgen. Niko kunne ikke lade være med at nyde det da Yoichi-sensei begyndte at massere hans nakke, han lignede nærmest en kat eller en hundehvalp, som om han lige straks ville give sig til at spinde. Og uden at være klar over det lænede han sig let tilbage imod Sensei's berøring, imens de langsomt bakkede, han stoppede en anelse forskrækket, da hans knæ ramte træ sengens side, og han kiggede en anelse forvirret bag ud, som om han ikke havde været klar over at de havde bevæget sig tilbage. hvilket han ikke var, han havde været totalt fokuseret på følelsen af Yoichi-sensei der havde masseget hans nakke, det havde følt så godt. NIko kiggede en anelse ufokuseret op på Yoichi, og fugtede forsigtigt hans læber, før han forsigtigt fik sagt. " Jeg vil gerne have at du lærer mig det Yoichi-sensei." Han sank en klump ligeså snart hans ord var kommet over hans læber, men han fortrød det ikke, han var faktisk godt tilfreds med hvor han var ligenu, presset imellem hans seng og Yoichi-senpais krop, hans krop var tydeligt meget mere muskuløs end Niko, og NIko følte sig en anelse facineret, han kunne mærke Yoichi's six pack igennem hans trøje så tæt stod de, selvom det kun var ganske svagt, og Niko kiggede fortabt op i hans læres øjne.
|
|
|
Post by Yoichi on Jan 20, 2009 23:10:12 GMT 1
Yoichi skubbede blidt til Niko så han landte i sengen. Han stod lidt og betragtede den unge elev, liggende forsvarløs på en seng, med det kærligheds hungrende udtryk i hans øjne. Han var så smuk og spinkel. Et eller andet sted ville Yoichi ønske at Niko altid ville være så lille, sådan nolge små drenge, er bare noget af det mest nuttede der findes. "Jeg vil lære dig alt hvad du vil lære. Hvis du vil lade mig, vil jeg lære alt hvad ved." Langsomt bøjede den høje mand sig ind over den lille elev, og endte med at stå på alle fire over ham. Han måtte holde sig selv tilbage, for ikke at fare for hurtigt frem, men alt ved Niko gjorde ham svimmel. Hans eget hjerte bankede hurtigt, som om han havde løbet flere kilometer. Yoichi var glad for at Niko havde en form for reaktion, på deres tætte kontakt. Det var lige hvad Yoichi ville have, tydelige tegn på at de han gjorde var rigtigt. Selv om han havde meget erfaring, var det jo altid anderledes fra person til person. Det var jo noget hvor man skulle føle sig frem, for at behage sin partner aller mest. Han bøjede langsomt i sine arme, så hans ansigt langsomt nærmede sig Nikos. Han lagde sit hoved en smule på skrå, og deres læber var nu ca 5 cm fra hinanden. "Jeg er din hengivne lærer, sig hvad du ønsker og jeg skal gøre det." Yoichi ville ikke tage nogen chancer, selv ikke nu. Det var Niko selv der skulle sige hvad han ville have fra ham. Det var bedre at dobbelt tjekke, end bare at køre løs på den stakkels dreng.
|
|
nikodemus
D-Rank
|
Post by nikodemus on Jan 21, 2009 13:43:04 GMT 1
Niko lod sig hurtigt skubbe tilbage og lande på sengen, hans ben gjorde en smule ondt i den anderledes stilling så han rettede diskret lidt på dem. Det at ligge på sengen imens han lærer sådan stod bøjet over ham virkede anderledes end bare at stå og kigge op, på en eller anden måde mere intimt så at sige, han var mere sårbar, lettere at ja fange i denne position og han havde ingen mulighed for at flygte. Ikke at han havde lyst, men muligheden var også væk, og det gav ligesom en helt anderledes atmosfærer. Niko havde ikke levet et liv uden kærlighed, han havde fået masser af berøring som barn, masser af kram og hvad end trolde nu syntes var sjovt. Niko følte sig en anelse svimmel som han lå der og kiggede op imod hans lærer, som nu nok snart ville være hans lærer i andre ting også. Niko kiggede en anelse nervøst op da hans lærer pludseligt lå over ham så at sige, nærmest ja som om han var hans bytte, altså Niko var Yoichis bytte, og det sendte end lille klude gysning ned langs hans ryg rad. Niko kiggede op imod Yoichi, og følte at hans åndedrat nærmest stoppede da de pludseligt var så tæt som han ja nogensinde havde været på et andet menneske, altså minus dem han havde kysset, men det havde aldrig været på helt det samme, skal man sige level af ja intimitet. Niko fugtede hans læber med hans tunge før han sank en klump, hvad skulle han dog svarer til hans læres spørgsmål, han havde ingen anelse om hvad man kunne. Han havde haft seksual undervisning, men altså ikke rigtigt noget han havde hørt specielt meget efter på, og han havde aldrig hørt om hvordan det foregik imellem ja to mænd. " Jeg." Niko sank en klump, og forsatte en anelse mere nervøst og svagt, det var bare så pinligt at sige. " Jeg ved ikke rigtigt hvordan det fungerer, men måske, øhm ville du have noget imod at kysse mig Yoichi-sensei." NIko kiggede en anelse nervøst og uden at vide det en anelse tiggende også op på hans lærer, imens han hjerte syntes at slå hurtigere end nogensinde før.
|
|
|
Post by Yoichi on Jan 22, 2009 17:00:04 GMT 1
Nikos lille spinkle stemme var virkelig et turn on. Snart ville hans bukser ikke kunne holde hans 'glæde' tilbage. Han lod blidt en finger kærtegne Nikos kind, og blev igen overrasket over hvor blød hans hud virkelig var. Han kunne ikke lade vær med at forstille sig, resten af Nikos hud. Var den lige så blød? Med grønt lys fra hans smukke elev, lod han sine læber hurtigt strejfe Nikos, mens han lagde sig forsigtigt oven på ham, dog ikke med hele hans vægt, da han ikke villle mase ham. Et par gange lod han kun sine læber strejfe Nikos. De var fantatsisk bløde, og der gik ikke lang tid, før Yoichi ikke kunne holde sig tilbage og kyssede Niko rigtigt på munden. Noget ved drengens bløde hud og den dejlige lugt fik ham til at føle, at han var tilbage på den skole han underviste på i menneskernes verden. Yoichi kunne ikke lade vær med at føle en smule savn, selv om Nikos blide kys, også tog en god del af hans opmærksomhed. Menneskenes verden var fyldt med den fantastiskse søde duft, der også omgav Niko. Kunne trolde virkelig dufte så godt? Yoichi kom så i tanke om hvad det var han lavede, og skubbede straks tanker om mennesker, trolde og duft væk. Han lå og kyssede den mest nuttede dreng på hele skolen, så skulle han ikke tænke på alt mulig andet!
|
|
nikodemus
D-Rank
|
Post by nikodemus on Jan 25, 2009 14:23:21 GMT 1
Niko kunne mærke sig selv blinke en smule nervøst da hans lærer, endeligt, ja for det var nærmest endeligt, det virkede som om at de 5 cm imellem deres munde varede en evighed, før han mærkede hans lærers læber imod hans egne. Kysset var blidere end noget han endnu havde oplevet, men så igen de piger han havde kysset havde været klodsede så at sige, fordi ingen af dem rigtigt vidste hvad de skulle gøre, og ja den ene trolde pige havde været en anelse voldelig, så han havde hurtigt flygtet fra hende, men dette her var anderledes. Her vidste manden over ham tydeligt hvad det var han lavede, Niko kunne mærke sig selv blive rød i kinderne da hans lærer lagde sig over ham, han kunne mærke hans læres krop, fra hans six pack til andre dele af ham. Hvilket havde en meget anderledes effekt på Niko, det havde andre drenge eller mænd aldrig haft på ham, måtte være fordi situationen var så anderledes. Niko endte med at ligge og nyde at blive kysset, ja nyde det rimeligt enormt meget, og så endeligt til aller sidst endte hans lærer med at kysse ham ordentligt, med tunge og det hele, sådan havde Niko aldrig kysset før, og det gjorde ham helt varm og ja gav ham nogle problemer med dele af hans krop. Da hans lærer lod Niko trække vejret, hev han svært efter vejret, han var ikke særligt god til at trække vejret igennem næsen. Niko hev svagt efter vejret, og fik sagt frem med en forholdsvis svag stemme. " Det føles godt Yoichi-senpai." Han kiggede en smule kejtet ned, da det var rimeligt pinligt at sige sådan noget til en anden mand, men det havde føltes som det rigtige at sige til ham lige i det minut.
|
|
|
Post by Yoichi on Jan 25, 2009 22:35:02 GMT 1
Yoichi kyssede Niko som han altid kyssede en elev første gang. Ikke med så meget tunge og så megen berøring, som han ville gøre senere hen, når de var blevet vant til ham. Kyssets intensitet blev øget en smule fra gang til gang. Når et forhold startede, pressede Yoichi ikke så meget på, for voldsomme og passionerede kys. Det skulle være de forsigtige blide kys, som teenagere udveklser når de lige starter et forhold. Yoichi kunne mærke at Niko ikke var vant til helt lange kys. Han kunne ikke føle rigtige åndedrat imod hans kind, hvor de ellers skulle kilde ham en smule. Han brød langsomt kysset for at lade Niko ånde. Mens den lille dreng fik vejret tilbage, beundrede han det smukke ansigt og de store brune øjne, der skinnede en lille smule. Han kiggede lidt ned af Nikos hals og kunne ikke vente med at få lov til at kysse den. "'Senpai'? Du glemmer vist at det er selveste din 'sensei' der ligger og kysser på dig~ Men Niko-pon, du kan bare kalde mig Yoichi, er ikke så meget for alle de høfligheds suffikser. Især ikke når vi er så tætte lille Niko-pon" Han smilede blidt til sin elev, og rettede lidt på Nikos pandehår. Tænk at han var så heldig at denne elev faktisk ikke skubbede ham væk, selv om Niko sikkert godt svagt kunne mærke, at der ikke var nogen tvivl om at Yoichi var en fuldblods Mand, med stort m. "Jeg er meget glad for at du kan li at kysse mig. Jeg vil meget gerne lære dig mange flere forskellige ting, der bestemt ikke står i din matematik bog." Han kyssede Niko blidt og længe på underlæben da han var færdig med at snakke, for at understrede hvor de var henne, når han snakkede om viden, der ikke stod i matematikbørgerne.
|
|
nikodemus
D-Rank
|
Post by nikodemus on Jan 26, 2009 11:03:54 GMT 1
Niko kiggede en anelse forvirret op på hans lærer, før han indså at han ved et uheld havde kaldt ham senpai, det fik ham til at rødme så meget som det resterende blod der ikke havde søgt syd på kunne præsterer at varme hans kinder op. Han skulle til at sige undskyld til hans lærer, før han pludseligt fik fortalt at det var okay at være helt nede på fornavn, hvilket i sig selv var rimeligt utroligt syntes Niko selv, at en lærer ville lade ham kalde ham ved hans fornavn kun, men så igen måske var det mærkeligt for Yoichi at blive kaldt sensei i sådan en situation. Ja det måtte vel være sådan, det var Niko rimeligt sikker på, men så igen det var nok ikke første gang at Yoichi prøvede den her slags med hans elever, hvilket Niko selv godt forstod, og på en eller anden måde skulle yngre personer jo lærer ja hvordan man gjorde disse ting, og Niko var meget taknemmelig over at hans lærer ville lærer ham det, så hvis han en dag fandt sig en ja kæreste, så havde han allerede nogenlunde en smule erfaring, og ville ikke kvaje sig totalt. Niko kunne tydeligt mærke at Yoichi var en mand, og meget mere mandig end ham selv, men så igen det var der jo mange som var ældre end ham der var, men Yoichi virkede specielt, hvordan sagde man det...kamp klar. Niko kiggede op imod hans lærer, da han snakkede igen, og kunne mærke en rysten så at sige gå ned igennem hans rygrad, det her lovede til at blive en helt særlig aften, så at sige noget ganske specielt. Det var der at Niko indså noget, han havde ikke låst døren, det ville blive skidt især for Yoichi hvis de blev fanget så måske. " Se....jeg mener Yoichi, jeg har vist glemt at låse døren." Fik han fremmumlet på den mest beklagende måde, han ville virkeligt ønske at de bare kunne blive ved sådan forsat, men døren burde nok blive låst først, så ingen ja smuttede ind og overraskede dem.
|
|
|
Post by Yoichi on Jan 26, 2009 20:08:47 GMT 1
Forsigtigt første Yoichi en hånd igennem Nikos bløde brune hår. Ligenu var han lige glad med, at Niko sikkert kunne føle ham mere kraftigt. Drengen skulle jo også lære lidt om hvad der sker med andre mænd, når han er så urimeligt nuttet. Han skulle til at kysser Niko en gang til, da han åbnede munden. Han sukkede en smule ægerligt, men også med et skævt smil på læben. Måske var det smart at stoppe her? Yoichi rejste sig op og gik hen til døren. Man kunne godt se, at han ikke helt var vant til de simple låse der var hos eleverne. Hos lærerne havde i hvertfal han, to forskellige låse. Han kunne ikke lade være med at smile en smule. Hvem der dog bare stadigvæk var ung og sikker. Fri fra paranoia og frygt for andre omrking dem. Han låste døren og gik tilbage til sengen og den lille Niko. Det var svært for Yoichi at holde sig tilbage, når Niko lå sådan, med tøjet lidt i uorden og de store brune øjne. I stedet for at ligge sig over Niko igen, hvilket han var lidt i tvivl om hvor vidt hans bukser kunne holde til, satte han sig vedsiden af Niko på sengen. Blidt aede han ham på maven med sin store hånd, og så på ham med blide øjne. "Niko-pon, du skal bare sige til hvis du skal noget andet okay? Vi kan jo altid mødes hos mig eller hos dig andre dage." Det var mest noget Yoichi sagde, fordi han følge at hun burde give Niko valget. Han håbede dog, at han ville afslå hans tilbud om at gå.
|
|
nikodemus
D-Rank
|
Post by nikodemus on Jan 27, 2009 19:12:03 GMT 1
Niko satte sig en smule op ved at bruge hans arme som støtte, og betragtede en anelse nysgerrigt hans lærer, som han gik over til døren, han fumlede vist lidt med låsen. Måske havde lærerne andre låse på deres dører, men alle elever altså undtagne de mere paranoia elever havde da den lås på deres dør, de mere ja paranoia elever havde sikkert, men Niko havde aldrig rigtigt gjort sig uvenner med nogle, han var en flink fyr, så hvorfor nogle skulle bryde ind på hans værelse kunne han ikke se. Og hvorfor, skulle de også prøve at stjæle noget, når han nu ikke rigtigt havde noget at stjæle, det var også det at selvom hans værelse nok var lidt ulovligt med hans billed, så betød det egentligt ikke noget, fordi at ja han var jo ikke en trold. Niko fik pludseligt dårlig samvitighed, her var Yoichi så flink ved ham, og så holdt han sådan nogle forfærdelige ting hemmeligt for ham. Men niko skubbede dem væk, for han ville ikke sige det til ham, han kunne ikke, ihvertfald ikke nu, han kunne ikke stole så meget på en person han kun lige havde mødt, ikke med hans liv, men med andre ting kunne han sagtens. Niko følte sig lidt forvirret da hans lærer satte sig på sengen istedet for at genoptage deres forrige position, men han forstod meningen da han spurgte ham om de skulle vente, han ville give Niko noget tid at vente. Men Niko ville ikke vente, så han rystede hurtigt på hovedet, og kiggede meget seriøst på hans lærer. " Jeg tror ikke, jeg er klar til sådan at gå hele vejen, men jeg er helt klart, klar til noget. Og hvis jeg fik mere tid, ville jeg måske ende med at fortryde min beslutningen, og det ville jeg helt klart fortryde senere, at jeg ja lod sådan en chance smutte forbi, bare fordi jeg er lidt kylling. Så derfor ville jeg virkeligt gerne have at vi forsatte Yoichi, og nu er døren jo også sikker." Det sidste mumlede Niko lidt svagt imens han kiggede ned og rødmede svagt, selvom hans kinder stadig var røde fra før, og ja han havde stadig et let tungt åndedrat, plus han var rimeligt sikker på at han ikke ville kunne klarer at vente, hans teenager krop og hormoner, råbteat de skulle se at få gang i den, istedet for at trække den ud. Niko hev uden at tænke over det lidt ud i hans skjorte ved halsen, der var blevet overraskende varmt i rummet siden hans lærer var begyndt at kysse ham.
|
|
|
Post by Yoichi on Jan 27, 2009 22:39:22 GMT 1
Yoichi lagde sig ned på siden, ved siden af Niko. Han blev en smule overrasket over, at han var frisk på så meget lige fra starten. Det var ikke mange første års elver der var frisk på mere end bare lidt kysseri, især hvis det var første gang de var sammen med et andet monster. Blidt åbnede han et par knapper i Nikos skjorte og stak hånden ind under. Han kunne ligeså godt røre lidt, når Niko gerne ville mere. Ikke det hele, men han kunne jo teste hvor langt han ville gå. Huden under skjorten var dejlig blød. Det var en virkelig vellykket illusion for en trold, de fleste gange var huden stadigvæk meget ru, når man aede den. Yoichis hud var også blød, men det var nu fordi den tog en smule karakter efter hans meget bløde pels. Og så var der den fantastiske duft omkring Niko, der kun blev tydeligere fordi han svedte en lille smule. Trolde plejer at lugte forfærdeligt (derfor Yoichi normalt styrer uden om sådan nogle, de lugter for meget for ham), men Niko duftede sødere end en blomster mark i menneskenes verden. Ikke at han selv havde oplevet sådan noget, men det vaske pulver han en overgang brugte, luftede eftersigende af blomstermark, og det var ikke en helt skidt duft. At det så lige var det mindst mulige maskuline han havde valgt at dufte af, var så noget andet. Han blev ved med at nusse Nikos brystkasse, og så kærligt på ham. "Du skal huske at sige stop, hvis det går for langt for dig ikke? Jeg vil ikke presse dig til noget Niko-pon." Han var endnu ikke sikker på, at hans lille frø var blevet til en blomst, så han måtte stadigvæk træde varsomt.
|
|
nikodemus
D-Rank
|
Post by nikodemus on Jan 30, 2009 19:44:53 GMT 1
Niko kiggede spændt på hans lærer, for det var jo helt tydeligt at det var hans lærer som skulle lede ham hele vejen, så at sige, fordi at Niko havde virkeligt ingen anelse om hvordan det foregik, han havde en ide om at det involverede at røre ved hinanden og få hinanden til at have det rart, men ellers ud over det, når det galt to mænd, var han fuldstændigt væk med det. Men i den sidste tid havde Niko også følt at han virkeligt skulle se at ja få noget erfaring, hans forældre var endda begyndt derhjemme at lede efter trolde kvinder som ville give ham erfaring, bare fordi at ja hans så at sige tvillingebror, havde allerede været i seng med en del piger, og ja Niko havde kun kysset en trolde pige, hans forældre var bekymrede, hvilket selvfølgeligt var klart, når man ikke opførte sig som de andre børn, blev forældrene selvfølgeligt bekymrede for børnene, og på børnenes vegne prøvede de at udbedre skaden. Men ja nu skulle skaden måske til at udbedres, og det var en god måde at ja blive bedre venner med folk på, især sådan som Niko så det, men så igen Niko havde en rimelig mærkelig måde at se tingene på, der var få væsner i denne verden, der var så både primitive og komplicerede som trolde. Da hans lærer knappede hans skjorte op lå Niko stille og kiggede op på ham, men da hans lærer så stak hånden ind og rørte, måtte NIko bide sig i underlæben, for ellers havde han seriøst stønnet, var det ikke kun piger der stønnede. Og hvorfor føltes hans læres fingre så ja varme og bløde, det føltes som om at hans læres fingre var lavet af silke, Niko havde kun rørt ved silke meget få gange, men det havde føltes vidunderligt de gange han havde rørt det. Niko prøvede at fokuserer på hans læres ansigt, og ikke på følelsen som hans læres hånd sendte igennem hans krop. Niko nikkede bare da han fik at vide at han skulle huske at sige stop, men hvorfor sige stop, var der da en grund til at sige stop. " Bare rolig Yoichi, du presser mig på ingen måde, og jeg skal nok huske at sige stop hvis du gør noget jeg ikke kan lide, men." Niko holdt en nervøs pause, før han forsigtigt spurgte hans lærer. " Vil du så ikke også sige stop til mig, hvis jeg gør noget men ikke bør, eller opfører mig forkert, jeg vil virkeligt gerne lærer det her på den ja rigtigt måde." Niko tog det tydeligt helt til sig, det med at hans lærer havde tængt sig at lærer ham hvordan man gjorde det, og lod ikke til at lægge særligt meget ja, følelser i det, andet end at det føltes rart, og ja udvidede hans lærer område.
|
|
|
Post by Yoichi on Jan 30, 2009 20:48:43 GMT 1
Yoichi lod sig næsten blive fortabt i Nikos bløde hud, og hans dejlige varme. Han var virkelig facineret af den lille dreng, og han anstrengte sig for ikke at gå hele vejen lige nu og her. Det ville nok være en smule voldsomt for ham nu, især hvis han ikke var vant til nogen som helst form for intimitet. Med sin hånd fik han blottet næsten hele Nikos bryst og smilede blidt ned til ham. Niko var en seriøs elev, der gerne ville lære det rigtigt. Sådan skulle alle elever være. Ikke så forskrækkede for at lave fejl, bare de var klar til at blive rettet på, uden at bliver slået ud af det. "Jeg skal nok sige hvis du gør noget forkert, men det bliver nok mig der viser dig det meste her i starten. Og så skal du jo huske på, at der ikke er nogen regler for hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Man gør bare som ens krop fortæller en." Hans stemmer var blid og tillidsvækkende. Det var tydeligt på den lille dreng, at hans krop var jomfrulig og let påvirkelig. Han kunne ikke lade vær med at smile over Nikos reaktioner. Han var nu Yoichis nye ynglings legetøj, og kom til at nyde godt af den ekstra opmærksomhed. Tænk at det skulle være en trold der dette år, fangede Yoichis interesse så hurtigt bland de nye elever.
|
|