|
Larm?
Apr 15, 2009 19:00:36 GMT 1
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Apr 15, 2009 19:00:36 GMT 1
Rakin smilede skævt som han så hun også kort nussede med katten og svarede på hendes spørgsmål "det har vi desværre ikke.... de ville ikke få det godt hos os er jeg bange for... lidt for vildt et liv derhjemme og så også kun mig og min tvillinge søster som ville passe den" han smilede skævt ved tanken om et kæledyr derhjemme. det ville skam have masser af plads, men ikke rigtig noget sted det var sikkert for hans brødre og søstre som hele tiden sloges om at være den stærkeste og det gik aldrig stille for sig
|
|
|
Larm?
Apr 18, 2009 21:14:02 GMT 1
Post by purple on Apr 18, 2009 21:14:02 GMT 1
Eleanor nikkede svagt. "Jeg er bange for at den ville have det for godt hos mig. Jeg elsker dyr, specielt katte. Hunde er ikke selvstændige nok, de er for afhængige af at blive passet og luftet, hvor en kat nok skal sørge for sig selv hvis man glemmer den et øjeblik. Men jeg ville nok give den lidt for meget det den ville have.." Hun smilte venligt til ham, kiggede på katten som hun roligt nussede, indne hun så holdt op og igen så op på Rakin. "Så når I er på skolen er der ikke nogen der hjemme?" Det var ikke noget der gjorde hende urolig, hun havde jo heller ikke ligefrem nogen der hjemme, hun havde ikke engang et hjem ud over Yokai. Hun havde selvfølgelig sin mor og fars hjem, som hun kunne vende hjem til, men der boede jo nogle andre og stedet lignede ikke sig selv længere. Men minderne hang der vel stadig.
|
|