Nenene
C-Rank
1st Witch at Yokai!
Blessed be ye witches
|
Post by Nenene on Jan 19, 2009 15:22:50 GMT 1
Nenene trak lidt på skulderne ”Mennesker er jo ligeså forskellige. Det handler jo ikke om hvad man er, men hvem man er” sagde hun stille. Monstre var jo blot en anden racebeskrivelse. Menneske, monster, heks. Blot måder at adskille folk. Nenene så lidt efter Mori da hun gik ind i badet. Nenene tog langsomt fat i kanten på sin bluse. Hun trak den hurtigt af og pakkede håndglædet om sig. Hendes ene skulder var komplet blå og lilla, og der samme var den ene side af hendes torso, under brystet, ved ribbenene. Hun tog sin shampoo og balsam inden hun smuttede ind i badet. Hun valgte en bruser lidt væk fra Mori der forhåbentlig ikke kunne se det uden briller. Hun hang håndklædet op og smuttede ind under bruseren. ”Det går ikke noget” svarede hun bare roligt og sæbede sit hår ind. Bed tænderne lidt sammen da vandstrålerne ramte hendes skulder.
|
|
|
Post by moriah on Jan 20, 2009 11:23:19 GMT 1
Mori løftede blikket, hun havde allerede gættet det der med mærkerne, og hun tænkte sig lidt om, før hun så smilte til hendes nye veninde, og sagde med en forholdsvis lav stemme. " Hey, hvis du har lyst til at låne en foundation til at skjule dine mærker til næste gang vi skal klæde om, så har jeg en gnide fast og vandfast en derhjemme, som ja holder i et par timer, du skal bare smører det på skuldrene, og så ligner det at du har brugt selvbruner istedet for at ja, du har været oppe og slås med en eller anden." Mori lod ikke til at lægge så meget over det imens hun selv sæbede hendes hår ind, men når nu Mori vidste en del af den slags, så var det da bare naturligt at dele hendes viden med en venlig person som havde hjulpet hende. Mori blev færdig og gik over og begyndte at tørre sig, hendes hår først og så kroppen, hun havde aldrig været nød til at tørre sig før, vand kunne ikke rigtigt trænge ind igennem skæl, men det kunne det vist med hud, for det var en meget mere våd følelse end normalt. Mori sukkede og kiggede over imod Ne-chan, og sagde med et lille grin om læberne. " Hvis jeg er ved at støde ind i noget så sig lige til ikke, kan kun se former når jeg ikke har mine briller på, alt er ligesom lidt tåget for mig, er faktisk halvblind som en muldvarp uden mine briller." Hun ønskede lidt at hun havde hendes monster forms syn, fordi så ville hun helt klart kunne se meget bedre.
|
|