|
Post by Asuka Koizumi on Jan 22, 2009 21:31:51 GMT 1
Asuka stod blot henne ved døren og skiftede vægten fra fod til fod, indtil det lykkedes den ældre elev at finde de papirer som Asuka havde brug for. Asuka tog imod noterne med et lille buk ”Endnu engang tak, Sempai” sagde hun og skulle lige til at gå, da hun fik en pludselig indskydelse ”ehm…det her er lidt upassende, men…” Asuka vendte sig om igen, med papirerne under armene så hun lidt ned på sine fødder ”Men den bh lige før, ved du hvordan blonderne er monteret?” spurgte hun så og rødmede en del, ikke blot havde hun braset ind og spurgt om en kæmpe tjeneste nu spurgte hun også til hvordan Ichigos undertøj var designet.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 22, 2009 21:40:54 GMT 1
Ichiko trak ud i sin trøje og så ned på sin BH. tøj design var ikke hendes stærke side på nogen måde. Et kort medlemsskab i syklubben havde bekræftet det med en meget fed rød streg. Hun havde ødelagt flere symaskiner end nogen anden elev i skolens historie. "For at være ærlig, har jeg ikke nogen anelse, er ikke helt god til alt det der med at sy tøj. Så længe jeg kan have det på, er jeg egnetlig glad." Ichiko smilte venligt til Asuka, dog var det mere en påtaget høflig venlighed, da hun ellers ikke havde planlagt at skulle hjælpe med lektier og tøjdesign. "Men hvis det er, kan du jo få lov til at se selv?" Ichiko trak en smule op i sin t-shirt, for at vise det var et seriøst tilbud. Selv om hun ikke rigtig var forberedt på det, så kunne hun lige så godt hjælpe så meget som hun kunne. Det kunne skaffe good will på en eller anden måde, og sådan noget kunne man altid få brug for, hvis man kom ud på dybt vand.
|
|
|
Post by Asuka Koizumi on Jan 22, 2009 21:49:08 GMT 1
Asuka nikkede forståeligt, der var en del folk der blot havde deres tøj på og ellers ikke tænkte videre over hvad det var, det var jo som sådan også helt fint. Dog blev hun om end mere rød i hovedet da Ichigo forslog at hun kunne se efter selv ”Nej nej, jeg vil ikke presse mig på…” prøvede hun at forklarede den ældre elev imens hun famlede efter dørhåndtaget, ”Hvis du ikke ved det, er det nok bare normal metode, jeg syntes bare den var sød og troede du eller din familie havde lavet den selv” plaprede hun hurtigt af sig imens hun gik hen og trak ned i Ichigos trøje ”det her er upassende sempai, farvel…jeg mener gensyn” sagde hun og skyndte sig ud af døren.
|
|