|
Post by Ounaga Masao on Jan 17, 2009 13:49:10 GMT 1
Da Masao hørte Haruhis ord, vendte han sig hurtigt om, skubbede ham ind mod væggen og lagde en hånd for hans mund for at forhindre ham i at tale. Det var ikke hans mening at røre ved drengen på nogen måde, det var generelt noget, han helst undgik, men her var det nødvendigt. Der så godt nok ikke ud til at være nogen i nærheden, men hvis der var, ville det alligevel ikke være godt, hvis de hørte ham. Masao kiggede hurtigt omkring for at bekræfte, at der ikke var andre, hvorefter han bøjede sig ind over Haruhi, så han kunne se ham ind i øjnene. Hans egne øjne afspejlede en blanding af vrede og overraskelse. "Hvad tænker du på?" hvæsede han. "Hvis du ved så meget om mig, burde du også vide, at dét ikke er noget, der skal råbes ud over hele skolen!"
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 18, 2009 10:32:50 GMT 1
Haruhi blinkede end ikke en gang, men holdt et straight face (på trods af tætheden hun havde med Masao i det øjeblik). Hun havde været meget vel klar over risikoen, da hun kaldte ud, men havde taget chancen på grund af tidspunktet og den tomhed, der omsværmede dem. Det var jo ikke fordi, at hun var interesseret i at alle og enhver havde samme kendskab til Masao som hende, tværtimod. Men fordi han havde været ved at bryde spillets regler, havde hun måtte tage den chance. "..." En række mumlende, uforståelige lyde passerede ud gennem Masaos hånd. Han havde glemt at fjerne den fra hendes mund, så hun kunne ikke engang tale, selvom hun ville.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 18, 2009 13:30:46 GMT 1
Masao flyttede sin hånd fra Haruhis mund, da hans mumlen gennem hans hånd mindede ham om, at han havde glemt at fjerne den. Han rettede sig op og så ned på Haruhi. "Forfra," sagde han og lagde armene over kors. Frygten var midlertidigt fordrevet og ikke til at spore i Masaos stemme eller ansigt, men han holdt stadigvæk øjnene godt fæstnede ved Haruhi og fulgte hans mindste bevægelse, hvis nu han skulle prøve på noget.
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 18, 2009 14:43:04 GMT 1
"Jeg sagde: jeg vil med glæde besvare det spørgsmål, hvis du altså vil tage og fjerne din hånd fra min mund!" gentog Haruhi og løftede hagen, lettere fornærmet i vejret. Hendes blik vandrede ud til siden, mens hun tilføjede, "Og det har du så gjort nu." Et øjeblik, hvor hun overvejede hvad hun skulle sige, gik med at betragte væggen ved siden af hende. Det var ikke, fordi Haruhi var bange for at møde Masaos blik. Hun havde bare ikke lyst til at snuble over sine egne ord, når hun nu endelig skulle bekende sine gerninger for sin prins. I og for sig var det sådan en simpel sætning, det var bare essentielt at den blev sagt rigtigt (det var det i hvert fald i Haruhis hoved). Hun tog en lille indånding, vendte igen blikket mod Masao og sagde med et ligefremt udtryk i øjnene: "Du brød spillets regler."
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 18, 2009 16:44:09 GMT 1
"Du brød spillets regler."
Masao kiggede undrende på Haruhi. "Hvilket spil og hvilke regler? Han plejede kun at spille ét spil (ud over skuespil), og så vidt, han kunne se, havde han ikke brudt nogen regler i det lige her og nu, og han havde heller ikke haft omstændighederne for det..
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 18, 2009 19:46:08 GMT 1
"Mit spil, mine regler" man kunne næsten se, hvordan lyset begyndte at spille i Haruhis øjne, som hun sagde det. Det var den her del af bekendelserne, der var den bedste, "Du har dit spil og jeg har mit - og du er en del af mit spil, om du vil det eller ej." I Haruhis spil, så havde Masao virkelig ikke noget valg, når det kom til deltagelse. Han var en del af det, fordi hun havde besluttet sig for det, og det kunne ingen jordisk - eller anden for den sags skyld - kraft ændre ved. Spillet varede så længe Haruhi var interesseret i Masao, hverken et sekund kortere eller længere. "Det er egentlig meget simpelt," sagde hun med et af sine dansende smil på læberne, "Spillet er til for at opfylde mine luner og ligesom dig, Ao-kun, har jeg også et skjut motiv." Hun lagde bevidst tryk på lige netop Ao-kun, for at minde Masao om, at hun havde overhånden lige nu.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 22, 2009 22:24:10 GMT 1
Masao var stille i et stykke tid og kiggede bare på Haruhi, mens hans hjerne kørte på højtryk. Han var ikke blevet stort klogere på, hvad det var for nogle regler, men det her var begyndt at blive seriøst skummelt og kunne let føre noget ubehageligt med sig, hvis det ikke snart blev afbrudt. Men var der en måde at slippe af sted på uden at tabe ansigt? At gå nu ville være et klart nederlag, men han kunne ikke lige på stedet overskue, hvordan det skulle føre noget med sig at vente. *Pokkers dillemma* tænkte han frustreret. Han havde seriøst lyst til bare at skride, men det ville hans ego ikke rigtig tillade..
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
|
Post by Nekomiya Haruhi on Apr 13, 2009 22:19:46 GMT 1
Haruhi studerede ham med let skjult tilfredshed i sit blik. Det var umådeligt underholdende for hende, at se Masao bryde sit hoved i frustration på den måde - især fordi hun vidste hvilke træk i hans personlighed, som netop var årsagen hertil. I nogle få stille øjeblikke, betragtede hun ham forsat, mens hun overvejede, hvorvidt hun skulle uddybe sit spil eller lade det ligge for nu. Endelig rystede hun på hovedet for sig selv: nej, det måtte vente til anden gang. *Til gengæld kunne samtalen godt trænge til et emneskift,* tænkte Haruhi og sagde dernæst med et strålende smil på sine læber, "Oh yeah, Ichigo og jeg bestemte os for en tilgang til Julie her forleden~ Det bliver sådan en lidt badass-fortolkning."
|
|