Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Jan 16, 2009 11:46:27 GMT 1
jo jeg ser et problem, jeg skal lave kardes enæggede tvilling der er en pige, og nu spørger så min sidekammerat om det er kardes eller min char der har fået lavet en kønsskifte operation.
Enæggede (monozygote) tvillinger opstår ved at en enkelt befrugtet ægcelle deler sig og bliver to selvstændige fostre inden for de første 14 dage efter befrugtningen. Enæggede tvillinger har derfor identisk arvemateriale. Alle egenskaber som er arveligt bestemt, som f.eks. blodtype og øjenfarve, er derfor helt ens hos enæggede tvillinger. De vil altid være af samme køn.
kilde er fra wikipedia.
|
|
|
Post by hizou on Jan 17, 2009 23:38:29 GMT 1
enæggede tvillinger er altid af samme køn og det er dem der ser ens ud, mens tveæggede tvillinger kan være af forskelligt køn og ikke nødvendigvis ser ens ud.
Hvori ligger problemet?
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Jan 18, 2009 0:18:26 GMT 1
jo Rakin er dreng hans ENÆGGEDE tvilling er pige, deri ligger problemet.
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 18, 2009 10:40:56 GMT 1
Du kan give pigen en magisk evne til at skifte køn? Så vil det jo biologisk set være muligt for dem at være enæggede, men hvis hun så er kønsskifter (lyder weird XD), så kan hun jo samtidig også være pige :3
|
|
|
Post by Asuka Koizumi on Jan 18, 2009 19:03:21 GMT 1
A Wizard did it! problem solved.
Den ene bliver bare tryllet om på et eller andet tidspunkt. Eller for at gøre det endnu mere fucked, hvis de begge var "drenge" kunne den ene senere udvikle en genetisk defekt der gjorde at dets stoppede med at producere mandeligt kønshormon. Hvis dette sker tidligt nok, vil det ikke have noget eksternt køn!
Eller den kunne bare ændre form så kan man ikke rigtigt sige at den har noget køn hvis den frit kan ændre sin form.
|
|
|
Post by Megumi Elyzabeth Osaki on Feb 2, 2009 16:27:52 GMT 1
Wow hvor er i kreative
|
|