|
Post by Iru-Jon Yasashii on Jan 16, 2009 17:30:57 GMT 1
Hej igen! xD Det er ikke så meget et forsalg, som det er en ændring, jeg gerne vil bede om, at få indført. Nu er det jo super godt, at vi har fået en limit på, hvor store siggybillederne må være, men så kom jeg bare til at se, at de gerne må være op til 400 px høj - og det synes jeg bare er en smule meget. Derfor tænkte jeg, at jeg lige ville vise folk, hvor stort, det egentligt er, når det kommer til stykket, for jeg ved, det måske ikke er helt til at regne ud i hovedet, hvis det er det, der er sket xP Det her er den størrelse, et siggbillede må være lige nu - personligt synes jeg, det er meget stort i forhold til, at det bare er noget, man skal have i sin siggy. Det her er så, hvor den er 100 px lavere - det er en ret god størrelse, selvom nogle måske stadig vil se denne som lidt for høj. Det her er så en af de mest normale størrelser, mange boards bruger (200x700 px). Og til sidst er der den anden af de mest normale størrelser, mange boards bruger (200x500 px) Så mit 'forslag' er, om ikke vi kan få sat højden på siggyerne bare en smule mere ned, så de måske kun må være 200-300 px høje - det er trods alt ikke sjovt, når billedet i siggyen fylder mere, end selve teksten Især når man tager i betragtning, at nogen måske vælger at have deres stats i siggyen, hvilket også fylder^^ Det var alt fra mig for nu ~Zamia
|
|
|
Post by Little Devil on Jan 16, 2009 17:36:17 GMT 1
Helt enig!
200plx er bestemt at fortrække, men 300plx er acceptabelt.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 17, 2009 11:13:19 GMT 1
Jeg sætter siggy størrelsen ned nu ^^ Var egentlig også bare for at få nolge tal på i starten, så man da havde et maks af en eller anden art ><;;
Men det bliver sat ned til 300 ^^
~Kiba
|
|
|
Post by Asuka Koizumi on Jan 18, 2009 18:01:07 GMT 1
orh, du skulle have set det siggy jeg lavede til en side hvor det måtte være 500 høj, det var vidt og havde teksten, "i dont have a siggy, no really i dont" på skråt det var alt
|
|