Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 18, 2009 22:07:46 GMT 1
"Hai, det skal jeg huske," hun lo en mild latter. Ikke af den hånende slags, men derimod en tiltalende latter, der udtrykte tydeligt velbehag over selskabet. Han var nu kær, den Niko. Han havde en eller anden kejtethed, der mindede hende om Moriah, men samtidig var de to vidt forskellige. Haruhi havde besluttet sig for, at hun godt kunne lide ham - i et venskabeligt øjemed, altså. Den eneste, hendes hjerte havde øje for, var og blev Masao. "Du kan kalde mig Haru-kun, hvis du vil."
|
|
nikodemus
D-Rank
Kan vi ikke bare snakke om det.
|
Post by nikodemus on Jan 18, 2009 22:19:09 GMT 1
Niko kiggede lidt forvirret på hende, før han lagde hovedet lidt på skrå, hans hjerne var igang med at arbejde, der var ingen der nogensinde havde sagt at Niko var klog, men han havde skam hjerne kapacitet. Og ligenu arbejde den på højeste kapacitet den kunne, før han så forvirret kiggede på haru og blinkede lidt, før han meget forvirret og tydeligt lamslået udbrød. " Men er du ikke en pige?" Da han havde sagt det blinkede han lidt, og sukkede dybt, hvorfor havde hun dog sagt kun hvis det ikke havde været rigtigt, det var tydeligt at han havde været dum nok til at tage fejl. Han kiggede en anelse kejtet på pigen, nej vent nu var det da en dreng, og sukkede svagt, han havde ellers været så sikker, så han sagde undskyldene. " Undskyld, jeg var bare så sikker, jeg mener du er så køn og det tænkte jeg automatisk var en pige, og så var der den måde du skændtes med der den anden dreng, drenge skændes bare ikke på den måde, undskyld jeg blandede mig kort, vil ikke nævne det igen, havde intet med mig at gøre. Og så ser du bare feminin ud." Han kiggede en anelse undskyldende på drengene, før han lagde hovedet i hans hænder og sukkede dybt, hvorfor kvajede han sig altid sådan, og så overfor en sempai.
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 18, 2009 22:37:54 GMT 1
Haruhi blinkede: En, to, tre gange. Hun kiggede overrasket på Niko. Selvom han nu var forvirret, så var det da helt eminent hurtigt, at han havde regnet det ud. Eller, faktisk virkede det som om, at ret mange havde gættet hendes køn her på det sidste. Var hendes crossdressing virkelig så dårlig? *Så igen,* tænkte hun med en lille skuldertrækning, *Det er jo ikke, fordi jeg som sådan prøver at skjule det. Og det sjove er jo netop, når folk er forvirrede over det~* Hun lagde en beroligende hånd på hans skulder. "Det er helt okay, det sker hele tiden," sagde hun og smilte venligt, uden at sige mere om emnet. Med den udtalelse kunne hun i hvert fald ikke blive hængt op på noget senere hen - den kunne jo sådan set både betyde at hun var en dreng, men også at hun var pige, og ergo ville hun ikke kunne blive klandret for det senere. Hun havde jo ikke løjet, hun havde bare heller ikke sagt noget.
|
|
nikodemus
D-Rank
Kan vi ikke bare snakke om det.
|
Post by nikodemus on Jan 18, 2009 22:48:06 GMT 1
Niko kiggede på hende, ja nu var han tilbage til at kalde hende for hende, fordi en dreng havde da flippet på ham omkring nu, nå det var ligemeget nu var denne mindre person haru-kun og hvis personen ønskede at blive kaldt sådan ville han kalde ham det. Eller hende, eller han ville kalde haru-kun for det, fordi ja det var bare sådan ting ville være fra nu af, og den mindre person virkede som en person som Niko ville kunne bryde sig rimeligt godt om, hvis de altså fik snakket lidt mere. " Så altså Haru-kun, med alt forlov, hvad lavede du oppe i træet. Altså ikke at jeg ikke forstår dig, jeg har en forkærlighed for at klatre i ting, og for at være steder der er højt oppe." Niko smilte sødt til haru før han kiggede ud over boldspillet igen, der var endnu en stakkel som var blevet tacklet, og så var der scoret, så resten af holdet var rasende på ham der var blevet tacklet, og ikke havde fået stoppet bolden. " De går virkeligt hårdt til den hva." Mumlede NIko langsomt, imens han kiggede en anelse bekymret derud, det så faktisk rimeligt farligt ud, og han havder aldrig rigtigt forstået sport, og især ikke folk der blev voldelig omkring sport, det virkede bare forkert at skade folk over noget som alle burde se som værende sjovt. " jeg forstår ikke sport." ¨Sukkede NIko svagt.
|
|