|
Post by Yamaguchi Ichiko on Dec 31, 2008 12:02:28 GMT 1
Her kan I skrive ansøgninger til klubben.
Der skal oplyses fulde navn, klasse og om man er medlem af andre klubber. Inkluder også en kort tekst om hvorfor du ønsker medlemsskab i drama klubben.
Navn: Klasse og årgang: Medlemskab af andre klubber?: - hvis ja hvilke(n)?: Motivering for optagelse:
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Dec 31, 2008 13:08:30 GMT 1
ved godt adrian ikke er godkendt endnu, men regner ikke med det gør noget af ansøgningen kommer nu.
Navn: Adrian Le Fay Delobell Netherdale Avanya Olwen Espinosa Oshiro Wakahisa Ryouichi Ravenwolf Gorgan Loveland Blackbrun Klasse og årgang: 1 årgang (klasse kender jeg ikke endnu) Medlemskab af andre klubber?: ingen (endnu) - hvis ja hvilke(n)?: .... Motivering for optagelse: en klub skal man jo melde sig ind i, og Adrian har før været med i forestillinger, så han valgte bare den klub han 'kendte' bedst.
|
|
|
Post by Megumi Elyzabeth Osaki on Feb 3, 2009 17:55:58 GMT 1
Navn: Megumi Elyzabeth Osaki Klasse og årgang: 1.C (tror jeg) og første årgang- Medlemskab af andre klubber?: - hvis ja hvilke(n)?: intet... Motivering for optagelse: En klub skal man jo ind i som Adrian siger, for at få venner, og blive mere udafvendt og kendt på skolen. Saki/jeg har aldrig som så været med i et teaterstykke, men det ville da være ekstrem morsomt at prøve noget nyt
|
|