|
Post by moriah on Apr 18, 2009 22:28:19 GMT 1
Mori smilte en smule imens han sagde at hun havde interesse for makeup og forstand på det og ja det havde han ret i, men hun havde også været nød til at vende sig rimeligt hurtigt til den mode som fandtes, derfor havde det totalt gået ind på hende, hun var rimelig sikker på at Amy et sted godt kunne forstå og se det. Hvordan Mori i løbet af nogle uger måtte sætte sig ind på hvad der var sket på flere tusinde år, det var rimeligt svært når man tænkte over det, og ikke noget der gik så godt hele tiden, hun arbejdede stadig på verdens historien, det havde været tøjet og sådan som havde været første skridt. Mori smilte lidt og tog et af hendes blade der lå tilfældigt og kastede det ovenpå de andre som lå i vindues karmen. " Man kan kalde det en besættelse, nogle slapper af med at slå på folk, ud over det så slapper jeg også af ved at sammensætte tøj, læse om mode, og prøve forskellige makeuper af, så ved jeg det jo til hvis jeg skulle prøve. Men ved du hvad jeg har lige læst om den her nye eyeliner, den fik vist hele 6 på vand skalaen fra mode, så den skulle være rimeligt god, vil bestille den så snart jeg får tid, eller penge. Mori Gav Yomi et grin og drak endnu en tår af hendes kakao, imens hun smilte lidt, før hun så stilte sig og gik over og åbnede et lille skab i hendes reol, skabet var propfyldt med makeup, simpelthen af alle forskellige slags, og parfume og creme og forskellige ting til at sætte i håret, og tilbehør som smykker, kort sagt enhver piges drøm. " Som i kan se, besættelse." Mori smilte og trak langsomt på skuldrene, før hun lukkede døren og satte sig tilbage på hendes stol.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Apr 18, 2009 22:42:03 GMT 1
Amaya lo. "Det er fantastisk! Du bliver virkelig nødt til at give mig et kursus engang, Mori-chan~" Hun så ud over værelset og kunne ikke lade være med at more sig over bunkerne af blade, tøj og makeup. Hun var mere feminin end de fleste, når man først lærte hende at kende. Hun fandt det ret morsomt, at de to så forskellige personer foran hende kunne dele den samme passion, eller den samme 'besættelse', som Moriah havde kaldt det, og smilede stort. Det var hende en evig kilde til undren, hvor engageret Moriah var i forhold til at sætte sig ind i menneskenes verden, og at det var mode og visuelle idealer hun havde bidt sig fast i, var noget af det, som gjorde hende til hendes eget modstykke.
|
|
Yomi
B-Rank
Not emo, just emtional XD
|
Post by Yomi on Apr 18, 2009 23:07:20 GMT 1
Yomi så imponeret til, da hun åbnede skabet og fremviste et mindre arsenal af ting. "Tror du jeg kunne låne den, hvis du får fat i den?" Han fulgte Moriahs eksempel og tog en slurk af sin kakao, der var blevet lidt koldere, mens han rettede sin opmærksomhed mod Amaya, der så ud til at finde det hele ret morsomt. Selv egede han kun en brøkdel af de pynteartikler, som Moriah lå inde med, men han kunne mærke en let kriblen i fingrene for at få lov til at lege med dem. "Ja, det burde hun~" Yomi sendte hende et stort grin, der tydeligt viste, at det ikke var ondskabsfuldt ment, men i tankerne sad han allerede og flettede guldtråde ind i Amayas mørke hår. Han satte kruset fra sig og rakte ud efter en af de bølgede lokker hvorefter han vendte sig mod Moriah med en meget sigende grimasse. Det var helt tydeligt, at han brændte efter at få lov til at tvære lidt læbestift i hovedet på satyren, hvis han måtte låne noget af Moriah. I sit stille sind beklagede han, at han var blevet født som dreng.
|
|
|
Post by moriah on Apr 18, 2009 23:22:16 GMT 1
Mori kiggede på Yomi og kunne tydeligt se hans ønske, og hun overvejede det, altså så længe det ikke skadede Amy var det okay, og der var stadig den nederdel som skulle syes den havde hun glemt alt om, den var blevet smidt ved døren. Mori tog roligt hendes sysæt frem fra et andet lille skab, og åbnede skabsdøren til sminken igen, og kiggede så på Amy med et drillende grin. " Det skal jeg nok Amy-chan, og forresten undskyld det jeg gør nu, men det er bare for morsomt til at lade være. Ja yomi-san, du må godt låne mine ting nu, og jeg lover ikke at myrde dig når du går amok på Amy med det." Mori lavede en drillende grimasse, før hun roligt gik over og fandt nederdelen, og så satte hun sig hvor hun var før, og kiggede gryndingt på nederdelen, det så faktisk ud til at den kunne repareres, men der ville blive en lang streg, og der vidste Mori lige hvordan skulle camufleres. Så med rolig mine fik hun en tråd igennem en nål og begyndte roligt at sy nederdelen sammen igen der hvor Yomi havde revet den midt over, imens hun kiggede op og afventede hvad Yomi havde tænkt sig at gøre imod Amy det skulle nok blive morsomt. Bare han ikke ødelagde noget, hvilket han helt sikkert ville være nervøs med, så var det også fint med hende.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Apr 18, 2009 23:32:44 GMT 1
Amaya så nervøst fra Yomi til Moriah med en spørgende mine. Hvad havde de gang i? Hendes blik faldt på Yomis store smil, og det var tydeligt, at hans øjne var fæstnet på noget i Moriahs skatkammer af et skab. "..Hvad har i to gang i?" Hun trak hårtotten ud af Yomis greb og rykkede sig lidt væk fra ham, mens hun så mistænksomt på Moriah, der åbenbart lige havde dømt hende til et eller andet. Hun havde imidlertid samlet nederdelen op og var gået igang med at reparere flængen, og virkede ikke specielt oprørt over, hvad det end var, der skulle til at ske, og det beroligede Amaya en smule. Hun var sikker på, at Moriah ville bryde ind, hvis Yomis plan var at klippe hendes hår af eller noget lignende, så det kunne vel ikke være så slemt.
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Apr 18, 2009 23:52:32 GMT 1
Yomi sprang glad op og begyndte at samle forskellige ting sammen fra Moriahs skab og diverse bunker rundt omkring på hylderne. Da han til sidst smed det hele i sengen ved siden af Amaya lignede han en blanding mellem et barn juleaften og en gal videnskabsmand, der skal til at udføre et meget spændende eksperiment. "Ingenting~" Yomi så meget suspekt ud, selvom han forsøgte sit bedste for at se så uskyldig ud som muligt, selvom hun snart ville finde ud af, hvad det var Moriah havde givet ham lov til. Det faldt ham ikke ind at spørge Amaya om lov. Det virkede som om det var Moriah, der var den stærkeste af de to, og så længe hun var med på planen, kunne hun vel altid give ham en hjælpende hånd eller berolige sin veninde eller noget i den stil. Han smilede over hele femøren, da han trak en stol hen foran Amaya og sprang op på den med en pudderkvast højt løftet, som til angreb.
|
|
|
Post by moriah on Apr 18, 2009 23:56:59 GMT 1
Mori smilte til Amy med et beroligende smil og lagde hovedet lidt på skrå, før hun med lidt grin i stemmen forklarede præcis hvad Yomi havde tænkt sig at gøre, fordi ja hun skulle altså ikke være alt for bange det var ikke godt for hende. " Bare rolig det er ikke noget med at klippe hår eller noget, tror bare han vil lege lidt med sminke og sådan, du ved give dig en af de der makeover man altså hører om hvor de får massere af sminke, kom nu det bliver sjovt, og hvis han gør noget du ikke kan lide, så holder jeg ham bagefter og du får lov." Mori grinede lusket til Yomi før hun forsatte med at sy, det gik faktisk rimeligt hurtigt, Mori var rimeligt god til den slags hun syede også ofte hendes eget tøj om, og den nederdel kunne sagtens redes, det var næsten før den ville være mere chick når hun var færdig med den end før, hun havde nemlig en vildt god ide med den. Da hun endeligt var færdig med korssting og havde syet den helt sammen, gik hun over til skabet og fandt nogle stykker stof og en saks. OG begyndte at klippe lange strimler, bagefter syede hun de lange strimler på langs med der hvor hun havde syet og også ovenpå den, hun lod nogle af dem hænge ned så det lignede at det var en lining der skulle være der, og at det var en slags mønster.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Apr 19, 2009 0:33:10 GMT 1
Amaya stirrede rædselsslagen på den løftede pudderkvast i Yomis hånd og rykkede sig lidt op i sengen, ud af hans rækkevidde. "En makeover?!" Hun så allerede for sig, hvordan hun ville møde op i klassen dagen efter og ligne et gespenst. "D-det tror jeg altså ikke er en helt god idé.." Yomi lignede noget fra en tegnefilm, som han sad der med sit lidt uhyggeligt ivrige grin, og hun var bestemt ikke tryg ved situationen. For det første var Yomi en dreng, og i Amayas hoved rendte drenge ikke rundt og lagde sminke på hinanden for sjov. Ergo: han ville ikke være særlig god til det. For det andet havde hun faktisk startet deres bekendtskab med at slå ham, og hun kunne ikke få den tanke ud af hovedet, at det her ville være hans hævn for at have fået Moriah på nakken. "Yomi-kun?" Amaya blinkede lidt med øjnene og forsøgte at få sin stemme til at lyde så charmerende og sød som muligt. Måske ville hun kunne vække en smule barmhjertighed. "Jeg ville være meget taknemmelig, hvis du ville lægge den dér fra dig~" Hun rykkede sig nervøst lidt længere tilbage i sengen og pegede på pudderkvasten. Moriahs argument om, at hun altid kunne få lov til at gøre gengæld, hvis det blev slemt, var ikke nok til at få hende til at slappe af.
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Apr 19, 2009 0:54:33 GMT 1
Da satyren rykkede bagud i sengen og forsøgte at appelere til hans nådige side, satte Yomi i et stort grin. Det var da utroligt..! *Så dårlig er jeg da heller ikke til det, at hun behøver at være bange for mig.* Han satte af fra stolen og overfaldt Amaya med pudderkvisten. Så kom han i tanke om Moriah og så sig over skulderen. Det ville ikke være så godt, hvis han nu blev lidt for voldsom og fik alarmeret Moriahs beskyttergen igen. "Bare rolig, jeg er altså ikke helt dårlig til det her!" Han sendte hende et stort smil og penslede løs, så de til sidst var indhyldet i en lille brun sky af pudder. Yomi prustede noget af støvet ud af næsen og lo. Det var ikke så tit han fik mulighed for at lege, så når han nu endelig havde et passende offer indenfor rækkevidde var det med at udnytte det. Han snuppede en mørk, bred eyeliner og forsøgte at undgå at tegne den vrangvillige pige alt for meget i hovedet på de steder, hvor det ikke var meningen, at det skulle være. Det var ikke en helt let opgave, men han nægtede at give op, og kæmpede med 'næb og klør' for at holde pigen i ro, så han ikke kom til at stikke hende i øjet eller noget.
|
|
|
Post by moriah on Apr 20, 2009 15:55:54 GMT 1
Mori smilte lidt men kiggede godt nok nervøst til, Amy overdrev totalt, at blive sminket var ikke sådan en stor fejl, så Mori besluttede sig at blive en del af det, hvis hun var med til det så ville Amy sikkert ikke være så nervøs, så Mori gik roligt over og fandt nogle fine små elastikker, som hun ville bruge til at ordne Amy's hår med, hun satte sig så langsomt ned ved siden af Amy og smilte til hende roligt. " Bare roligt Amy-chan, han er god nok med makeup bare se på ham selv, plus jeg ville ikke lade ham gøre noget som gør dig ondt. Men sid stille ellers så kan det være der sker noget, bare rolig jeg hjælper, så stol bare på mig du ved jo jeg aldrig ville skade dig." Mori smilte og fandt en børste frem også, og hun begyndte langsomt at rede Amy's hår, det var dejligt silkeblødt, Mori smilte og kiggede imod Yomi imens hun tænkte sig om, før hun langsomt foreslog noget. " Yomi-san, tror du ikke at en let gyldne farve vil være bedst som øjenskygge, du ved bare let glitrende. Amy-chan, du har virkeligt en flot hud til gylden, den er totalt eksotisk jeg synes virkeligt at du har dejlig hud farve, ikke som min blege. Og dit hår er silkeblødt, ikke som mine stride børster, du har virkeligt hår der er skabt til at blive redt og sat fint op." Mori smilte sødt til Amy, ud over at hun mente hvert et ord hun sagde, og så håbede hun at lidt samtale og at lidt smirgen ville få Amy til at slappe mere af end hun gjorde nu, plus det var egentligt rart at blive nusset ikke sandt.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Apr 20, 2009 16:28:41 GMT 1
Amaya fægtede vildt med armene og forsøgte at afhverve Yomis 'angreb', men gav til sidst op og så temmelig nervøst på Moriah, der åbenbart havde tænkt sig at hjælpe til med at torturere hende. *Det kan du sagtens sige, du ødelægger ikke en børste om dagen på at få det til at se nogenlunde glat ud..* Hun surmulede, men lod Moriah gå i gang med hendes hår uden at protestere. Selvfølgelig ville hun hende ikke noget ondt, men 'fin' var et ret ubeskrevet blad for Amaya, og hun tvivlede på, at noget kunne få hende til at skifte mening i forhold til makeup. Med et dybt suk satte hun sig lidt bedre til rette i sengen. Det her kunne godt gå hen og blive lidt af en prøvelse, men hvad gør man ikke for sine venner. Dyret i hende kæmpede for at slippe ud og få lov til at ugle sit hår og være ét med naturen, men en vis kvindelig forfængelighed var også vågnet i hende, og fornemmelsen af at blive puslet om på den måde var faktisk ganske rar.
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Apr 20, 2009 16:41:44 GMT 1
Yomi nikkede ivrigt til Moriahs forslag. "Ei-ei, sir~" og sprang ned fra sengen og begyndte at rode i skabet til han fandt, hvad han ledte efter. "Den hér?" Han vendtede ikke på svar men klatrede hurtigt op til de to piger igen og fumlede lidt med låsen på en lille dåse, der ifølge det trykte navn på låget indeholdt noget gyldent stads. Han fiskede en lille pensel frem fra den bunke af ting, som han allerede havde smidt i sengen, og så vurderende på satyren et øjeblik, som man ser på et stykke kunst, som man ikke er helt tilfreds med. Hun så godt nok lidt gnaven ud, men det var der vel egentlig ikke noget at sige til. Yomi sendte hende et stort smil før han bøjede sig frem og fægtede lidt med penslen i luften for at indikere, at han agtede at tegne et gyldent overskæg på hende, hvis hun ikke lukkede øjnene.
|
|