|
Post by moriah on Feb 11, 2009 16:38:17 GMT 1
Lyden af nøglen der blev drejet i låsen gled igennem værelset, før døren blev åbnet og Mori selv trådte ind, hun gik længere ind i rummet og bag hende fulgte hendes veninde Ami og den mærkelige dreng de selvom han havde mobbet Ami det groveste tidligere havde inviteret med ind på hendes værelse. Mori's værelse var på ingen måde hvad man kunne forvente af en pige som hende, de fleste forstillede sig enten et is koldt rum, eller et mega depressivt rum, men rummet var faktisk ingen af delene, væggene var malet i en flot blå/grøn farve, som gerne skulle det få til at virke som om man var under havet, bare for at gøre det lidt venligt og ja hjemligt. Hendes seng var en drømme seng, i sort træ og alt hendes sengebetræk samt overtrækket på sengen var i tydelige lyserøde farver, hendes bord der stod nedenunder hendes vindue var også i mørkt træ, og på det stod der forskellige ting nogle lektier og blyanter, og nogle graverede runer hun havde arbejdet med. Hun havde en enkelt reol som var fyldt med bøger ihvertfald de tre øverste hylder, neden under stod der en cd afspiller, samt en masse små pynte genstande, flere stakke med modeblade, og en masse sminke og sådanne ting. Hendes tøjskab var rimeligt stort og også i mørkt træ, det var ligenu åbnet og en masse tøj lå omkring det og smidt på gulvet foran, hun havde brugt lang tid på at sammensætte det rigtige tøj, Mori selv gik roligt over til skabet og smed hendes støvler, før hun trak i et par løse hvide bukser. Og fandt faktisk en katon vådservietter under bukserne, og hende der havde troet hun løb tør, hun gik over bagved døren, som hun sparkede i med foden, og begyndte omhyggeligt at tørre sminken væk. " Ami-chan, du kan bare sætte vand over i min kedel." Hun pegede over imod hendes skrivebord hvor der stod en kogekedel, og nogle flasker med vand på gulvet ved siden af, før Mori rettede sig op, nu fri for Makeup. Hun gik selv over til reolerne, hvor der var nogle skabe nederst og åbnede dem, de bugnede ligefrem med guff og andre lækkerier, hun fandt noget kakao pulver frem, tre kopper, tre skeer, og en pose skumfiduser, samt noget flødsekum på spray flaske. " Sådan, og Yomi-san, du kan bare sætte de der cd'er på hvis du altså har lyst, cd afspilleren står på hylden." Mori gik over til skrivebordet og lagde pænt hendes ting i nogle stakke, før hun stilte alt guffet ordentligt på bordet og tænkte sig om. " Har i lyst til romkugler til kakaoen, har nogle som jeg købte i katinen i fredags." Hun vendte hovedet og kiggede spørgende på de to andre.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Feb 11, 2009 16:54:54 GMT 1
Amaya så sig overvældet omkring i Moriahs rum. *Jeg var slet ikke klar over at hun var så... piget. Åh, Gud, hun har flere modeblade end jeg har nodehæfter* Facineret studerede hun Moriahs samling af sminke mens hun satte vand over. "..Det er ret vildt, jeg havde aldrig forestillet mig, at du~" Hun ville have sagt "havde lysserødt sengetøj", men var bange for, at det ville komme til at lyde fornærmende og sluttede i stedet sætningen "~kunne lide den form for musik." En ret mærkelig konstatering, da hun jo netop havde påpejet, at hun hørte alt muligt forskelligt. Amaya havde godt nok undret sig over, at Moriah havde haft makeup på ude på gangen men havde ligesom glemt det i forvirringen og huskede nu pludselig på det, da hun ihærdigt begyndte at skrubbe den af med nogle vådservietter. "Var du på vej ud for at møde nogen?" Hun smilede hemmelighedsfuldt og nysgerrigt til Moriah mens hun nikkede som svar på romkugle-spørgsmålet.
|
|
Yomi
B-Rank
Not emo, just emtional XD
|
Post by Yomi on Feb 11, 2009 17:15:17 GMT 1
Yomi brød sig ikke om Moriahs nedladende tone, da hun svarede på hans talestrøm, men stillede sig tilfreds, da hun gav ham lov til at sætte cd'erne på. Hvis hun virkelig mente det med, at hun kunne lide Metallica, så var det vist ikke noget problem. Han skævede til Amaya, som tydeligvis forsøgte at starte en chit-chat-pige-fortrolig-samtale-ting, mens han vurderede chancen for, at hun kunne lide heavy-metal. *..minimal...* En brøkdel af et sekund overvejede han, om han skulle lade være, men trangen til at udsætte Moriahs lydanlæg for en seriøs omgang Disturbed var større end behovet for at gøre indtryk, og han placerede sin finger på 'play' og vendte sig spændt mod de to piger. Guitarriffet fyldte få sekunder efter værelset og truede med at sprænge ruden, og Yomi, der i sin iver havde fået skruet temmelig højt op for anlægget, vendte sig hurtigt om for at skrue ned. "Ups.." mumlede han mens han smilte nervøst. Men musikken lagde en dejlig fast bund under hans fødder og låg over hans nerver, og han kunne have grebet fat i pigerne og gevet dem en ordentlig svingtur, hvis han ikke havde indset i tide, at han ikke ville kunne løfte dem. I stedet sprang han op på Moriahs seng og begyndte at spille luftguitar, mens han kastede hovedet frem og tilbage med aggressive bevægelser.
|
|
|
Post by moriah on Feb 11, 2009 18:32:09 GMT 1
Mori kunne ikke lade være med at smile over Ami, på den måde der tydeligt sagde, at hun helt klart var bustet at det var hendes værelse hun var chokkeret over, men mærkeligt nok lod det ikke til at gøre Mori det mindste irriteret, hun gav istedet for hendes veninde et grin, og sagde til hende med et sødt smil. " Ved det, men hey hver sin sma." HUn nåede ikke længere da hun pludseligt blev overvældet med musik så kraftigt at hun nærmest blev blæst tilbage og kort måtte holde sig for ørene, da hun endeligt kunne fornemme at der ikke var mere farer på færer, lod hun langsomt hænderne glide ned, og kiggede med et løftet øjenbryn på drengen som han kastede sig i hendes seng. Hun kunne ikke lade være med at smile kort, han var da godt nok fuld af liv den knægt, meget mere end hende selv, og faktisk ganske hyggelig at være sammen med. " Det er oka Yomi-san, de kan holde til det, selvom jeg ikke tror vores ører kan. Men vil du have flødeskum eller skumfiduser i din kakao. Og det samme til dig Ami-chan." Hun kiggede på hende med et løftet øjenbryn, før hun gik over da det lød til at vandet endeligt var færdigt, og så begyndte hun at blande kakaoen. HUn kiggede så spørgende på dem andgående hvilket fyld de ville have på, før hun fik øje på noget som Yomi sad, på og sagde med et roligt smil, " Yomi-san, jeg er glad for at min seng kan blive brugt som side sted, men ville du være så sød ikke at side ovenpå mine noter." HUn havde lagt dem der tidligere fordi hun skulle skynde sig, og nu havde YOmi plantet hans bagdel midt oven i hendes biologi noter.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Feb 11, 2009 21:17:19 GMT 1
Ligesom Moriah slog Amaya hænderne op foran ørerne ved den pludselige ... tja, først opfattede hun det ikke som andet end larm. *Hvad er der galt med den fyr?* Hun smilede af Yomis komiske hovedkast og gik hen for at sætte sig på sengen ved siden af ham, da han sprang op for at redde Moriahs papirer. Amaya fik et chock og sørgede for at passe på, at der ikke kom nogen noter i vejen, da hun satte sig ned. "Flødeskum lyder dejligt, Mori-chan~" Hun satte sig lidt bedre til rette i den bløde seng og beundrede igen smilende Moriahs værelse. Det var så meget mere feminint end hendes eget, at det var helt pinligt. *..i forhold til Moriah er jeg jo en ren tomboy..* Hun drejede hovedet og så på Yomi. Han passede da i hvert fald slet ikke ind i det her værelse, og hun havde ikke været særlig overrasket over hans musiksmag. Faktisk var det ikke så slemt. Amaya begyndte at rykke lidt med hovedet i takt til den hårdtslående melodi, men noget fangede hendes opmærksomhed og tvang hende til at holde hovedet stille. På Moriahs bord lå et ark med nogle sjove skrifttegn. Hun var stødt på dem før i sin læsning, men havde aldrig rigtig fundet ud af hvad det var. *Jeg må huske at spørge hende om det, inden jeg går.*
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Feb 11, 2009 21:57:27 GMT 1
Yomi sprang op og så bekymret på de papirer, som han uheldigvis havde sat sig på. "Det er jeg ked af..." Han samlede dem sammen og overrakte dem med et beklagende smil til Moriah og tilføjede lidt mere muntert "Flødeskum, tak!" Egentlig ville han have spurgt om skumfiduser, men af en eller anden grund havde han fulgt Amayas eksempel. Han skævede til hende og smilede lidt for sig selv. *Man er vel ikke ved at blive sentimental på sine gamle dage, er man?* Han glippede lidt med øjnene, da hun drejede hovedet og fangede hans blik, og han skyndte sig at lade som om han også var ved at udforske rummet. Det var præcis som han havde forestillet sig, at et pigeværelse ville se ud. Lyserødt sengetæppe og bunker af bøger, makeup, sladderblade og ekstremt meget tøj alle vejne. Han havde dog ikke lige regnet med, at en pige som Moriah ville have den slags værelse, men sådan var der så mange mærkelige ting ved piger.
"Undskyld at jeg spørger sådan lidt direkte, men hvad er du egentlig for en?" Yomi henvendte sig til Moriah. Han var ikke meget for at indrømme det, men hun havde virket utrolig skræmmende der ude i gangen, og hun var helt sikkert meget stærk. Meget, meget stærk. Han så undersøgende på hende og smilede skævt. "Ikke noget jeg har set før, i hvert fald! Hvor er du fra?" Havde Yomi lært noget under sit korte ophold på Yokai var det, at folk kom alle mulige mærkelige steder fra, og det var altid en god ledetråd som man kunne bruge senere i alle mulige sammenhænge, når folk skulle tøes lidt op.
|
|
|
Post by moriah on Feb 16, 2009 19:05:27 GMT 1
Mori tog imod papirene og lagde dem i en pæn stak på bordet, før hun lavede en flot pæn dyt af flødeskum på to af krussene, og dryssede over med en blanding af kakao og chokolade pulver, bare for at give lidt smag, og så stak hun en ske i, hun gjorde det samme i hendes egen, men først efter at have puttet nogle skumfiduser i, for Mori kunne det aldrig blive sødt nok. Mori overrakte deres krus og satte sig på hendes stol ved skrivebordet, og kiggede lidt forunderligt på ham, det havde folk ikke spurgt hende om før, ikke så direkte. Mori overvejede hvad hun skulle svarer, og kiggede så på ham med et stille smil. " Alt efter hvad jeg kan se, er du selv noget rimeligt skræmmende. Men mig, jeg er det som din slags har mareridt om når man ser skrækfilm sent om aftene, nej jeg er noget som man ikke engang ville putte i skrækfilm. Og så er jeg den eneste af min race, hvad jeg er kan jeg ikke sige, jeg har givet et løfte om det, men Ami-chan ved det, selvom jeg vil bede hende om ikke at sige det. Hun gættede sig til det, hvis du nogensinde kan gætte hvad jeg er, så skylder jeg dig et års forbrug af chips. Åh og jeg er fra Norden, deroppe hvor der er koldt." HUn smilte til ham på en sød måde og tog en slurk af hendes drik, før hun sagde forholdsvis roligt igen. " Men tag dig ikke af at jeg er så skræmmende, faktisk er jeg en flink og feminin person, man skal bare lige bankes af mig først." Hun gav ham et kort grin, før hun kiggede imod Ami og sagde på den søde måde hun altid snakkede til Ami på. " Og for at svarer på dit spørgsmål fra tidligere. Så nej, jeg var ikke på vej ud for at møde nogen, men som sagt er makeup en af mine hovedinteresser, og er man interesseret i noget undersøger man det og forsøger det, jeg afprøvede den nye øjenskygge jeg havde læst om i et blad." Mori trak på skuldrene, somk om hun snakkede om et fysik eksperiment, kun Mori kunne få noget tøset til at lyde skole relateret. Mori smilte og vuggede med hovedet. " Fedt nummer, elsker guitar soloen i slutningen, men syntes bedre om noget af deres tidligere arbejde." Hun smilte til Yomi, som nok ikke havde regnet med at hun kendte noget til dem.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Feb 16, 2009 20:20:00 GMT 1
Amaya lo, det var kun Moriah som kunne finde på at tale på den måde, og hun var ret sikker på, at Yomi ville tænke sig om en ekstra gang, før han spurgte hende om den slags igen. "Tak." Hun tog imod glasset og nippede til den varme kakao. Den var sød og god, og hun smilede fornøjet. Det var som om alle de dårlige vibrationer var blevet efterladt ude på gangen. Nu var de bare tre bekendte på et værelse, og det var fantastisk! Hun tog en slurk af den varme drik og fik en klat flødeskum på næsen, hvilket hun ikke opdagede. Amaya var lidt spændt på at se, om Yomi mon var så dum, som han så ud til - om han rent faktisk kunne finde på at begynde at gætte. Hun selv ville i hvert fald aldrig afsløre Moriah, det var en privat sag, som hun selv var herre over. Amaya smilede lidt ved tanken om, at hun faktisk var den eneste i rummet, som kendte begges de andres monsterformer. Det var ret fascinerende at betragte de to sidde der og smile til hinanden, en helvedeshund og en kæmpeslange. *..det kunne blive nogle makabre unger!* Hun undertrykte et fnis og så hurtigt den anden vej for ikke at komme til at afsløre, hvad hun havde i tankerne. Måske skulle hun forsøge at smede dem sammen? De kunne blive et herligt par, men hun lagde hurtigt idéen fra sig. Sådan kunne hun da på ingen måde opføre sig overfor sin søde veninde - og drengen var jo heller ikke helt usympatisk, så hun risikerede for meget til at turde prøve på noget.
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Feb 16, 2009 20:43:37 GMT 1
Yomi studerede hende med nyfunden interesse. *Den eneste af sin slags? Nordbo, altså ... og hun vil banke mig for at vise mig, hvor feminin hun er?!* Han forstod hende ikke, slet ikke. Sikke en mærkelig tøs. Han tog noget betænkelig imod sit krus, han havde det med at brænde sig på den slags, og holdt det forsigtigt i skødet med begge hænder uden at drikke af det med det samme. Han kiggede igen op, da hun begyndte at snakke om musikken. *Hun kender dem?!!* Nu var Yomi for alvor forvirret. Hvordan kunne man være så kold, venlig, belærende, feminin, voldelig og kunne lide Disturbed på samme tid?! Han rystede på hovedet. Tøser, altså... Han forsøgte sig med en slurk og brændte sig selvfølgelig, fordi han fik øje på noget meget mystisk og ufatteligt nuttet ud af øjenkrogen: en klat flødeskum på satyrens næse. Han satte koppen til rette igen og skævede hen mod Amaya, der havde vendt hovedet væk midt i et eller andet anfald af enten morskab eller kedsomhed. Da hun vendte sig om igen, var han straks klar over, at det havde været det første. Han tørrede skummet af hendes næsetip med en finger og smilede smøret, før han proppede den i munden. Det var faktisk okay, sådan noget flødeskum. Ikke lige så godt som skumfiduser, men derhenad. Han rettede igen blikket mod Moriah. "Jeg har først lige lånt cd'en, så kender ikke så mange af deres nye sange, men jeg er helt vild med de gamle!"
|
|
|
Post by moriah on Apr 18, 2009 19:17:54 GMT 1
Mori blinkede lidt da hun syntes at Amy sådan lige pludseligt kiggede en smule kirste gifteknivs agtig på hende og Yomi, men hun besluttede sig at ignorerer det og bare lade som om hun aldrig havde set blikket. Mori opdagede ligesom Yomi en klat flødeskum på Amy's næse og skulle faktisk til at sige noget da Yomi rakte ind og lavede den kendte flirte manøvrer fra film, et øjeblik følte Mori sig tilbage til hendes gode gamle rasende stil, men så fik hun øje på det totalt forbavsede udtryk Amy stilte op, og hun flækkede af grin. Hun havde lige ved at få en dårlig aura, og nu nærmest sank hun sammen hulkende af grin alt farligt og skræmmende over hende var væk, og hun smilte op til Yomi, nærmest som om hun takkede ham for at have givet hende det syn af Amy. Mori smilede så roligt, og gav Yomi et lille smil, før hun stilte hendes kop på hendes bord og rejste sig i en rolig bevægelse og gik over til hendes hylder hvor hun ledte lidt og fandt to cd'er frem, som hun gik tilbage og rakte til Yomi. " værsgod du kan afleverer dem tilbage når du nu engang kan, men over to uger så kommer jeg og opkræver dem, og du vil du ikke have." Mori rakte roligt tunge af ham og blinkede før hun satte sig ned igen, det hun havde rakt ham var to af deres ældre cd'er. Hvor der lignede MOri gøre noget sødt og venligt og skjule det med en fornærmelse der viste hvor farlig en pige Mori var. Men hey det var nu engang hendes personlighed, og hvis Yomi ikke kunne finde sig i det så var det totalt hans tab.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Apr 18, 2009 20:23:06 GMT 1
Amaya så forvirret fra Yomi, der havde tørret et eller andet af hendes næse, til Moriah, der var helt færdig af grin over et eller andet. *..hvad sker der her?* Amaya opgav til sidst at finde ud af, hvad det gik ud på og betragtede bare Moriah med et lille smil. Et latteranfald var nok det sidste hun havde troet hun nogensinde skulle se Moriah bryde ud i. Amaya vendte hovedet mod Yomi. Mon det var ham, der havde fået hende til at reagere sådan? Men da Yomi også bare sad og stirrede måbende på Moriah med et meget uforstående ansigtsudtryk slog hun det hen og rystede bare smilende og lettere forvirret på hovedet. Men Moriahs næste handling var om muligt endnu mere bizar, og Amaya kunne ikke lade være med at måbe på omtrænt samme måde som Yomi. *Hvad i alverden..?!* Hun lånte rent faktisk sine cd'er ud til ham, som hun på det nærmeste havde virket hadefuld over, for et øjeblik siden? Amaya kunne ikke undertrykke et stort smil. Måske var det alligevel muligt for de to at blive gode venner.
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Apr 18, 2009 20:48:41 GMT 1
Yomi gloede overrasket på Moriah, der havde stukket et par cd'er i hånden på ham. Han reagerede slet ikke, da hun rakte tunge af ham, men blev bare siddende og stirrede på hende med åben mund. Han var fuldstændig paf. "Øh.. t-tak~" Han tog sig endelig sammen og så ned på de to cd'er. "~Moriah-san." Hans hjerte sprang et slag over, og han lyste op i et stort smil, da det gik op for ham, hvad der var for nogle cd'er hun havde rakt ham. "Det skal jeg nok huske!" Han så op og sendte hende et kæmpe smil, der viste et par rækker hvide tænder. Så viftede han med cd'erne i luften og grinede til Amaya, for at vise hende, hvad det var, hun havde givet ham. Det havde godt nok udviklet sig noget anderledes, end han havde frygtet, da Moriah var kommet vadende og på det nærmeste havde truet ham på livet for at have nærmet sig hendes veninde. Nu sad han så her sammen med de to piger, som begge havde vist sig at være meget sødere end førs antaget, og han var tæt på den syvende himmel.
|
|
|
Post by moriah on Apr 18, 2009 21:03:08 GMT 1
Mori kunne ikke lade være med at smile lidt over hvor paffe de begge to havde set ud, Amy vidste jo allerede hvilken sød pige Mori kunne være, og ja nu havde hun bare også vist at hun var en sød pige foran en anden person en Amy. Og ja det havde også overrasket hende selv lidt, men ja som hun sagde før, hun kunne være sød og femenin hvis altså hun havde lyst. Mori smilte og tog endnu en mundfuld af hendes kakao da hun tog den ned, havde hun flødeskum overskæg, hun fniste lidt da hun opdagede det og slikkede det væk med spidsen af hendes tunge, imens hun smilte drillende til de tog andre. Med en lidt alla se jeg kan jo være sød attitude. Mori kiggede sig lidt omkring og bevægede hendes hoved et lille stykke tid i takt til musikken, før hun kiggede imod Yomi og blinkede lidt, før hun smilte lidt og sagde på en spørgende måde. " Yomi-san er det en eyeliner størrelse 4 du bruger, eller er det en størrelse 6? den giver sådan en fin tynd streg, jeg kan simpelthen ikke få andre end en størrelse 5 til at gøre det, men din er helt klar ikke størrelse 5." Mori kiggede spørgende på ham med hovedet på skrå, og blinkede lidt imens hun kiggede imellem dem, håbede lidt at de ikke ville sætte for storts spørgsmåls tegn, men ja det var sikkert derfor at hun spurgte, fordi at hun elskede at lege med makeup så.
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Apr 18, 2009 21:45:15 GMT 1
Moriah var virkelig kommet i godt lune, og Amaya blev ikke specielt overrasket, da hun slog hen på sit yndlingsemne: makeup. Selv gik hun aldrig med makeup, men det var bare fordi hun ikke kunne finde på at få det til at se rigtigt ud, det virkede bare alt for unaturligt til hende. Da Moriah rettede spørgsmålet mod Yomi blev hun faktisk ret overrasket over at opdage, at Moriah havde ret. Hun havde slet ikke lagt mærke til, at Yomi gik med eyeliner - hun havde bare troet, at han havde unaturligt store øjne. Amaya kunne ikke huske, at hun nogensinde havde mødt en dreng, der gik med makeup før, men på den anden side var Yomi vel også den mest feminine dreng hun havde set. Det var faktisk ret spøjst, men hun tvang sig selv til at lade være med at smile.
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Apr 18, 2009 22:22:12 GMT 1
Yomi spilede øjnene lidt op og granskede Moriahs ansigt for spor af makeup, men kom så i tanke om, at hun jo havde haft noget på, dengang hun havde overrumplet ham og satyren. Han smilede og hans blik hvilede lidt på en bunke artikler i vindueskarmen, før han svarede. "En 4'er, men den har det ikke så godt i det her våde klima~" han nikkede mod vinduet. Udenfor drev nogle tunge, grå skyer forbi. "~så stiften bliver blødere og blødere.." Han skar ansigt og viste med hænderne, hvordan stregen blev tykkere med tiden, for også at forklare satyren, hvad han mente. Hun havde i hvert fald ikke noget makeup på, så det var muligt, at hun ikke var klar over, hvad fugt betød for den slags. "Men jeg kan se, at du har forstand på makeup?" Han smilede interesseret til Moriah.
|
|