Nenene
C-Rank
1st Witch at Yokai!
Blessed be ye witches
|
Post by Nenene on Apr 16, 2009 16:36:42 GMT 1
Nenene lagde hoved en smule på skrå ved hans sidste kommentar "Hvilke rygter?" spurgte hun, og smilte så en smule "Du ved jeg normalt ikke ligger noget i rygter, men du virker som om der er noget om snakken?" hun trak en smule usikkert på skulderne. Hun viste der gik mange rygter på skolen om alle, også hende, men det virkede heldigvis ikke som om Adiran havde hørt om det. Ellers var det bare for pinligt for ham til han han ville nævne det.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 16:39:47 GMT 1
Adrian så på hende, "hmm der går jo så mange rygter, men der var specielt et der fangede mig, noget med at nogle hekse er forsvundet, så jeg blev sendt ud i skoven, men jeg har ikke fundet noget endnu, men pas nu på alligevel, det er jo Yokai Academy," han så venligt på hende, han havde hørt mange rygter, men han kendte hende bedre end nogen anden, og han vidste hun aldrig ville være sammen med en lærer, hun kunne sikkert godt have sovet der, været sammen med en lærer, men ikke på den måde.
|
|
Nenene
C-Rank
1st Witch at Yokai!
Blessed be ye witches
|
Post by Nenene on Apr 16, 2009 16:52:07 GMT 1
Nenene trak en smule på skulderne igen "De er nok bare ude og danse nøgen i måneskinnet.. Du ved hvor populært det er blandt de mindre.. traditionelt opdragede hekse!" sagde hun og lo en smule, men blev så mere alvorlig igen "Men hvis du virkelig tror på det, skal jeg nok være forsigtig" sagde hun og nikkede til ham. Han havde ret. Det var Yokai Academy, og de ting der fandt sted her var langt fra normale.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 17:09:09 GMT 1
Adrian nikkede til hende, "både sikkerheds kommitionen og elev råddet har sat mig til at holde øje med heksene, mest fordi de bare tror jeg er en troldmand," han smilte venligt til hende, "så pas nu på Nene, jeg vil så nødigt bryde mit løfte," han smilte venligt til hende, hun var hans elskede søster, "desuden så går der rygter om dig og andre end Masao," han smilte til hende, det var tydeligt han ikke troede på nogle af dem.
|
|
Nenene
C-Rank
1st Witch at Yokai!
Blessed be ye witches
|
Post by Nenene on Apr 16, 2009 17:28:13 GMT 1
Nenene nikkede en smule "Hvis de tager det så seriøst, er der måske noget om det.." sagde hun og smilte svagt ved hans kommentar. "Jeg skal nok passe på migselv! Det ved du jo jeg kan.." sagde hun og så en smule væk. Hun rødmede en smule ved hans sidste kommentar og bed sig i læben. "Ja, det ved jeg.. Iru-jon-sensei.. Men der ligger virkelig ikke noget i det! Han er en virkelig dygtig lærer, og han hjalp mig bare med et ritual jeg arbejded på!" hun så op på ham, men så hurtigt væk igen "Men, eh.. Hvordan viste du det med Masao?"
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 17:40:41 GMT 1
Adrian så på hende med et smil, "ohh herregud han er skolens lækreste dreng, ham og mig ifølge nogen, selvom de fleste mener jeg er skolens nuttede dreng, men du tror vel ikke vi undersøger hinnanden, han er sikkert ganske skuffet over min mangel på at jagte piger," han smilte venligt, "jeg vidste det ikke, jeg gættede bare på det," han smilte og hans halsbånd lyste op, ghetto blasteren kom flyvende hen til dem og slukkede.
|
|
Nenene
C-Rank
1st Witch at Yokai!
Blessed be ye witches
|
Post by Nenene on Apr 16, 2009 17:53:22 GMT 1
Nenene smilte og så lidt væk, men der var dog noget der slog hende. Jagte piger? Hvorfor sagde han sådan? Masao var slet ikke sådan en type. Det var sikkert bare Adrian der overfortolkede hans galanthed og venlighed for at han prøvede at komme i bukserne på dem. Sådan var han slet ikke. Han var bare så sød, og venlig. Hun så op på Adrian, og skævede kort til gettoblasteren "Så har jeg vist afsløret det selv" sagde hun og rødmere.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 17:57:11 GMT 1
Adrian smilte og nikkede, "jep, men for mig kan du gå ud med hvem du vil, men pas nu på Masao ikke viser sig at være et monster," han så på hende, "selvom han jo bliver sammelignet med mig, så han må være ganske sød ud over når det ikke er drenge," Adrian så på hende, smilte og gik helt hen til hende, "jeg er glad for du kan smile igen," han så venligt på hende, det havde ikke været hans mening at få hende til at græde.
|
|
Nenene
C-Rank
1st Witch at Yokai!
Blessed be ye witches
|
Post by Nenene on Apr 16, 2009 18:13:36 GMT 1
Nenene rystede en smule på hoved af ham. Selv efter alt det der var sket.. Var han stadig hendes beskyttende bror. Men hun måtte indrømme han var blevet temmelig selv-centreret på det seneste, eller var det kun når han snakkede om Masao? Måske var han jaloux? Eller måske var Adriano jaloux, og det skinnede igennem. Da Adrian kom helt hen til hende, trådt hun et skridt tilbage, væk fra ham "Ja jeg.. kan jo ikke bare sidde på mit værelse hele tiden" sagde hun og gjorde mine til at tage endnu et skridt væk. "Men jeg må hellere komme videre.. du skal vel øve, og jeg skulle enlig bare lige ned med noget.."
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 18:16:31 GMT 1
Adrian så en smule trist ud, "bliver du ikke og hører mig synge, ligesom før," han så spørgende på hende, rakte hånden ud mod hende, men dog en smule langsommere end han ville have gjordt før i tiden, han ville stadig ikke skræmme hende, det ville han ikke risikere, det gik jo rimelig godt igen.
|
|
Nenene
C-Rank
1st Witch at Yokai!
Blessed be ye witches
|
Post by Nenene on Apr 16, 2009 18:19:33 GMT 1
Nenene stod et øjeblik og så på hans hånd, før hun stille rystede på hoved med et lille smil "Det er ikke så godt lige nu.. Desuden har jeg noget i kedlen, og jeg vil ikke have det brænder på! Men en anden gang... Vi ses senere" sagde hun, og trådte tilbage, inden hun vendte sig og gik de sidste meter mod trappen op. Hun kunne simpelthen ikke gøre det. Ikke endnu. Hun frygtede stadig at Adriano ville komme frem igen, hvis han ikke kunne styre det.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 18:23:39 GMT 1
Adrian så efter hende, han vidste godt hvad det handlede om, og han var ikke særlig glad for det, "hils Masao fra mig næste gang du ser ham, og husk ham lige på jeg snart vil have det stykke, så er du en snut," han smilte og begyndte at gå tilbage til sit øvelokale, han skulle jo øve, eller rettere det skulle han ikke, men han elskede at øve, og skulle bruge noget til at slappe af med.
|
|
Nenene
C-Rank
1st Witch at Yokai!
Blessed be ye witches
|
Post by Nenene on Apr 16, 2009 18:41:18 GMT 1
Nenene så sig over skulderen og nikkede "Det skal jeg nok! Og knæk og bræk!" sagde hun med et smil, inden hun vendte hoved igen og forsvandt op af trapperne, og væk fra kælderen. Hun kunne ikke helt undgå at føle det som en lettelse at komme op fra de trykkende kælderrum, og væk fra Adrian. Han var hendes bror, og hun holdt af ham, men hun kunne ikke undgå at føle han var en tiggende bombe, der bare ventede på at gå af.
//OUT
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 18:42:00 GMT 1
//out - end//
|
|