|
Post by Little Devil on Apr 15, 2009 18:55:42 GMT 1
Tre lette bank ramte døren. Red smilte lidt for sig selv. Det var underligt at banke på et sted man lige havde været inde! Men andet ville vel virke underligt. Masao viste jo ikke at Red for få sekunder siden havde stået ved væggen og beragtet ham i adskellige sekunder, før han havde teleporteret sig ud foran døren igen, og nu stod han her og bankede. Den her lille.. Eskapade skulle nok give ham en pæn intjening, især hvis alt gik som det skulle. Lidt brænde på bålet her, puste lidt til ilden der og snart ville han have to flammende kunder der bare ville vente på at se hvad han kunne trække ud af hatten næste gang. Så skide være med det. Han var jo ikke nøgen eller noget derinde! Red tog i døren, gik ind og lukkede den efter sig "Hey Masao, hvordan går det?" spurgte han muntert og sendte ham et djævelsk smil. Det var sku også en god dag!
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Apr 15, 2009 19:52:20 GMT 1
Masao flyttede sit blik - der før var rettet mod loftet - da han hørte det banke på døren. Han havde lige afsluttet lektierne til i morgen, som han jo var nødt til at lave for ikke at få for dårligt ry blandt lærerne. Det var bedre at prøve at holde sig på deres gode side, når man havde planer om overtrædelse af reglerne, hvilket Masao havde. Efter at have afsluttet lektierne, der stadig lå på skrivebordet, havde han lagt sig på sin seng og tænkt på, ja.. piger; hvordan han skulle vinde deres hjerter, hvordan han skulle undgå, at der opstod konflikter ved at nogen af dem fandt ud af, at han havde noget kørende med andre. Og hvordan han skulle få Ichiko tilbage fra idioten Adrian. Dårligt nåede Masao at sætte sig op i sengen, før døren gik op, og en glad Red trådte ind. "Hey Masao, hvordan går det?" Masao så på Red. Der var noget djævelsk over hans smil, men heck - det var Red, hvornår var der ikke det? "Det går, som det går," svarede han. Selvom han vidste, at Red udemærket godt kendte til hans flirten med store dele af skolens piger, havde han ikke lyst til at nævne sit lille "jordbærproblem", så derfor var svaret lidt uklart. Men på den anden side nyttede det ikke at være for kold over for Red. Så vidt Masao vidste, havde han en hel del kunder, så hvis Red kom til ikke at bryde sig om ham, kunne han sikkert sagtens undvære ham som kunde. Derfor tilføjede han: "Ser ud til, jeg er ved at få fat i en ny førsteårs." Han smilte tilbage til Red - let djævelsk, men ikke så djævelsk som det, han selv havde modtaget. "Men hvad så, hvad vil du her? Det plejer da vist at være mig, der opsøger dig, og ikke omvendt."
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 15, 2009 20:22:39 GMT 1
Reds smil blev en smule bredere "Hende den rødtoppede heks?" kommenterede han, uden at det rigtig var et spørgsmål. Han kendte godt til Masaos eskapader. Han blev jo nød til at holde sig informeret så han havde det rette materiale liggende når han nu kom rendende på indkøb. "Men hvad så, hvad vil du her? Det plejer da vist at være mig, der opsøger dig, og ikke omvendt." Red trak lidt på skulderne "Du er jo en af mine stamkunder! Og jeg faldt over noget du nok gerne ville se... Selvom jeg ikke tror du vil kunne lide det" kommenterede han og tog endnu et skridt ind i rummet "Det handler faktisk lige om hende din nye førsteårs elev" anlagde en mere alvorlig mine "Men som jeg sagde, så tror jeg ikke du vil kunne lide det.. Selv jeg synes det er en smule forstyrende!" Og det sagde ikke så lidt, for Red havde edder manme set nogle klamme ting i sin tid! Men det her var noget der ikke var i orden nu, og ikke på noget tidspunkt i historien havde været det!
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Apr 15, 2009 23:59:24 GMT 1
Siddende på sengekanten lænede Masao sig fremover, så det lange, sorte hår faldt frem, og støttede armen på sine ben. "..noget forstyrrende, jeg gerne vil se?" sagde han og kiggede undrende, men samtidig alvorligt på Red. Det lød ikke godt med alle de gange, Red sagde, at han ikke ville kunne lide det. Men nu, hvor han havde fået at vide, at der var noget med Nenene, ville det bare plage ham, hvis han ikke fik det at vide. Så hellere få de ubehagelige nyheder nu end vente: "Sig frem - hvad er det?"
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 0:11:30 GMT 1
Red fremdog en lukket konvolut fra sin inderlomme, den samme type som han altid havde sine billeder i "Du kan se den først fordi du er dig... Resten er til glo-pris, pengene på bordet.. Jeg skal se nogle kontanter for stuff som det her, og det er ikke til at beholde" sagde han og trak det første billede ud "Jeg skal fandeme ikke have mit navn på det shit her!". Han rakte billedet til Masao. På billdet stod Adrian og holdt Nenene fast op af en mur, og fra omgivelserne var det nok lige udenfor, ved indgangen til beboelsesbygningerne. Nenenes ene arm, den der vendte mod kameraet, hang underligt slapt fra hendes skulder og hendes ansigt var fortrukket i smerte og dækket af blod der løb fra hendes næse, mund og et hul på siden af hendes hoved. Adrian så også en smule skrammet ud, og en smule risted, men der forhindrede ikke smilte på hans læbe i at træde frem, som han var ved at slikke Nenenes ansigt rent for blod. Et enkelt billede kunne sige mere end tusinde ord, og dette billede fortalte tydeligt sin historie. "Og det er ikke det væreste..."
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Apr 16, 2009 0:30:11 GMT 1
Masao tog imod billedet og kiggede på det. Hans ansigtsudtryk gik på et splitsekund fra undrende til sur, og videre til rasende, hans negle begyndte at vokse, og man kunne tydeligt se, hvordan han spændte alle musklerne i sin hånd for at holde den, hvor den var, og dermed tvinge den til ikke at smadre et eller andet. Adrian havde ganske vist sagt, at han næsten havde dræbt Nenene to gange, men at se det i stedet for kun at få det at vide var alligevel noget andet - og så nød han det fandeme! Efter at have siddet sådan et stykke tid, kiggede Masao op på Red. Han var tilsyneladende faldet lidt ned, idet han ikke længere spændte, men hadet strålede stadigvæk tydeligt ud af øjnene, og hans negle var stadig halvlange. "Og det værste er..? spurgte han og rakte ud efter pungen, der lå på det lille bord ved siden af sengen, klar til at finde de penge, Red ville have for resten.
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 0:46:47 GMT 1
Red trak de sidste op fra konvelutten og spredte dem, så han kunne se hvor mange der var. Han kendte Reds priser, så der var ingen grund til at uddybe det, inden han rakte ham de næste to billede. Det var en ny scene, men de samme skader. Adrian så ud til at være healet en smule i mellemtiden, mens Nenenes ansigt så ud til at være blevet slikket helt rent for blod. De var på et værelse, tydeligvis et af de først hundrede, og Nenene lå på sengen, mens Adrian stod bøjet over hende, og kærtegnede hendes hår. Hun så mest ud som om hun var bevidstløs. På det næste billede var hun vågen, mens han lå på alle fire over hende og igen kærtegnede han hendes hår blidt, som var hun en savnet elsker. Dog så Nenene ud til alt andet end at nyde det, hendes ansigt dækket af tåre og hendes ansigt vendt væk fra ham.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Apr 16, 2009 1:06:31 GMT 1
Masao fandt pengene frem og rakte dem til Red uden at se på ham, med blikket stift rettet mod billederne. "Red..." sagde han dæmpet, "Hvis du var der til at tage billederne.. hvorfor gjorde du så ikke noget?" Masao vidste udemærket godt, at det var et dumt spørgsmål - sådan en som Red ville holde sig på sidelinjen, og det var langt fra alle, der ville blande sig i en kamp mod en vampyr, eller "bare" en halvvampyr. Han besluttede hurtigt, at ingen af lærerne skulle se de billeder. Så kunne det godt være, at de ville kunne hjælpe med at beskytte Nenene, men Adrian fortjente en langt værre straf end udsmidning, hvilket han sikkert ville få, hvis lærerne fik noget at vide.
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 11:08:37 GMT 1
Red tog imod pengene, der hurtigt forsvandt i en anden lomme. Dog ændrede Reds ansigts udtryk sig hurtigt fra alvorligt, til alvorligt irreteret. "Hey, du ved godt jeg bare distrubuere dem. Det ville være dårligt for forretningen hvis jeg fortalte dig hvem der tog billederen!" sagde han en smule advarende. Det var dårligt for forretningen, for så ville folk aldrig holde op med at plage ham med deres morale og etik. "Jeg er ikke actør, jeg er fremviser..." sagde han og skævede lidt til billederen i Masaos hånd "Men mine kilder fortæller mig at det skete på første skoledag, mens folk stadig havde travlt med at pakke ud, så der var nok ikke en sjæl der så det.. Og hvis der var, har det nok været en skræmt 1. års elev.. Men hun bed noget fra sig har jeg hørt.. Kunne måske havde vundet hvis hun ikke havde kørt all defence, siges det..". I et snubtag tog han de andre billeder fra ham, og rakte ham to nye "Fotografen blev desværre nød til at forlade scenen efter de billeder her, men jeg tror billederen taler tyderligt nok". Det første billede. Adrian lå stadig indover hende på alle fire, mens smerten og foragten var tydelig i hendes ansigt, der var vendt så langt væk fra Adrian som muligt. Men det hjælpe ikke meget, når Adrians læber stod mod hendes hals, kyssede den, mens hans hænder lå ved starten af hendes kurver. Andet billeded var næsten samme scene. Et glimt af desperation var over Nenenes ansigt. Adrians hænder havde flyttet sig længere ned af hendes kurver, mens hans mund havde flyttet sig fra halsen, til hendes nøgleben, lige før brysted.
|
|