|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 19:00:19 GMT 1
Red følte sig endnu engang dum da han slog tre lette bankeslag på Blackburn-knægtens dør. Det var ligemeget hvor mange gange han gjorde det her, så virkede det altid dumt. At banke på et sted han lige havde været inde, et sted han kun lige havde forladt, hvor han viste Adrian sad inde, og viste hvad han lavede. Ofte endte det bare med at han braste ind efter at have banket, men hans bekendtskab med ham her var begrænset, så han ville ikke give et dårligt indtryk. Det var dårligt for han forretning, og for det lille spil han havde gang i. Det ville være synd at ødelægge sådan en mulighed ved at være uhøflig! Han stod og vippede en smule på tærene og så kort på sine blanke, sorte sko. Som altid tog de sig godt ud sammen med de nålestribede bukser, den røde skjorte og det sorte slips. Det var næsten en skole uniform! Bortset fra at det her så godt ud, og var skræddersyet til ham.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 19:05:57 GMT 1
Døren gik op, Adrian sad på sengen, han havde en masse papirer og bøger spredt ud over sengen, hans tøj var ganske afslappet, et par sorte jogginbukser og en hvid t-shirt, han så op på Red, han havde hørt om ham før, men aldrig troet han skulle møde ham, selv de andre SK medlemmer lod ham her være, han var nok ikke en man bare kunne lege med, dette her var dealeren når man skulle have noget, dog ville Adrian ikke kendes ved sådan en som ham, det havde han allerede erklæret med sig selv, "hvem er du om man må spørge," han rejste sig op og gik ud i køkkenet, han satte noget vand over, og kom tilbage til red.
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 19:22:49 GMT 1
Red smilte venligt til Adrian, uden at vise tænder "Mr. Red, eller bare Red.. Nogen kalder mig Little Devil, men det er vist mest på grund af min monsterform.. Men det ved du vel allrede, siden du jo er i Sikkerheds kommiteen" sagde han muntert som en joke. Han gik ind på værelset og lukkede døren efter sig. "Men du ser ud til at have travlt, så jeg vil da gå lige til sagen! Du sidder jo både i elevråddet og Sikkerheds komiteen, så jeg skulle mene du har en ide om hvad jeg laver" sagde han. Alt andet ville hvertfald undre ham, siden de fleste i både elevrådet og sikkerheds komiteen var i hans klientel. Red fik et mere alvorligt ansigts udtryk inden han forstsatte "Jeg går normalt ikke på hjemmebesøg sådan her, og da slet ikke for folk jeg ikke kender, men jeg har stor respekt for familie... Og der er havnet noget i min besiddelse som jeg tror du ville have interress i at se.." forsatte han og skævede til Adrian.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 19:26:37 GMT 1
Adrian så på Red med et undersøgende blik, han anede ikke om red talte om Meg eller Nene, han nikkede dog til ham, "jo jeg har hørt om dig, og jo jeg kender din monsterform," han så på ham, og gik hen imod ham, "hvad har du så, de fleste siger du kræver en pris, andre siger at det skal man ikke bekymre sig om, men hvad er det du har, siden du kommer her regner jeg ikke med du vil sælge, så ville du nok have ventet, jeg tror du er kommet for at få en ny kunde, eller også er du kommet fordi du tror du kender mig," han så stadig undersøgende på ham, "the?."
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 19:46:48 GMT 1
Som Red stod der foran Adrian, virkede han bestemt ikke som en med bagtanker, men blot som han faktisk gerne ville hjælpe, tros hans rygte. Men kunne man nu også stole på rygtet? Det var svært at sige. Det var rygter der advarede der advarede folk om helvedskaninen, men det var også rygter der udstillede Adrians egen søster som lidft af en luder. Man kunne nu aldrig helt vide. "Jo tak da" svarede han til te-tilbudet. Han stak hænderne i lommerne og så op på Adrian "Jeg gør i forretning, så mine vare har da sin pris, men den kan da betales både i kontaker så vel som i kontanter! Ikke noget tjeneste fedterrig her. Men jeg er her heller ikke for at skaffe en ny kunde, tror mig jeg har ikke behov for at stemme dørklokker! Og jeg vil heller ikke påstå jeg kender dig. Det er første gang vi snakker sammen, så det ville være lidt svært ay?" sagde han med et lille smil "Du slår mig heller ikke som en der ville være interreseret i hvad du kunne have hørt fra dine kollegaer.. Det virker du nu for.. sofistikeret til.. Nej, jeg er her nu fordi jeg antog du holdt meget af din søster, og hendes velbefindende! Men hvis jeg tog fejl, skal jeg da ikke forstyrre dig længere"
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 19:51:40 GMT 1
Adrian så på ham, "det lyder godt, the'en er klar om 7 minutter, med mindre du drikker den helt varm, så er det kun 5 minutter," han smilte venligt, hans medie lyste op og papirerne ryttede sig selv op ganske hurtigt, "bare tag plads," han smilte venligt og så ud af vinduet, "hvis du er kommet med nogle ting jeg kan bruge skal jeg nok betale, men jeg betaler ikke for skrammel, det skal du vide, og jeg snydes ikke," han så på Red, han mente det helt bogstaveligt, man skulle ikke prøve at snyde ham, han var venlig nok, så længe det gik begge veje, "hvad har du så at fortælle, eller fremvise som skulle bekymre mig."
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 20:09:02 GMT 1
Red så alvorligt på ham "Skrammel er dårligt for forretningen. Det er snyd også. Og det ville jo være tåbeligt af mig at skade sådan en blomstrende forretning, synes du ikke?" sagde han og satte sig ned. "Du er jo ny til det her, det er rigtig.. Jeg har en forretnings politik her, you see it, you buy it, forstået?" sagde han alvorligt og så intenst på Adrian "Super! Men jeg kan da fortælle dig hvad det handler om.. Du ved vel at din søster er godt ude hvor hun ikke kan bunde med skolens helt egen player? Tænkte du måske var interreseret i at vide hvor langt han var gået?" han trak en brun konvulut frem i normal foto-størrelse "Sådan helt beviseligt?"
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 20:14:32 GMT 1
Adrian så på Red, "Red hvis du viser mig crap, om så jeg allerede har givet penge eller ej, så skal jeg nok få dem igen, jeg køber ikke dårlige varer, og bare fordi du siger de er noget værd, så behøver de ikke være det, men er det der noget værd, eller er det normalt kisse misse, for så kan du godt gå igen, men hvis det er slemt," Adrian smed en pung på bordet, der var tydeligvis en del penge i, ikke prop fyldt, men der var rigeligt for nogle billeder, Adrians medie lyste roligt op, og 2 kopper the kom flyvende ind, den ene fløj foran red.
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 20:20:56 GMT 1
Red kiggede på teen, der temmelig pludselig holdt op med at dampe som om den var varm, og han tog en slurk af den, så endnu en og tømte koppen inden han rejste sig op. "Når når, hvis man vil være så argrasiv så går jeg da bare igen! Tsk. Det er vel den behandling man får for at ville gøre en god gerning. Men hvis du er ligeglad med at din søster bliver forført og kissemisser med din søster, og din 'kæreste' på samme tid, så skal jeg da nok blande mig udenom!" sagde han og gik hen mod døren, men stoppede på vejen "Oh, men tak for teen. Hvis du eller din bedre halvdel med de spidse tænder ombestemmer jer, så bor jeg oppe på anden sal!"
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 20:24:42 GMT 1
Adrian's medie lyste op og døren smækkede i, "hvor ved du det fra," han så på ham, "og jeg har da allerede lagt pengene, så jeg ser ikke nogen grund til at du skulle gå igen, men nu ved du hvad min mening er, men mener du så det er værd at kigge på, eller er det ikke værd at kigge på," han så på Red, han vidste 2 ting han ikke burde vide, men det kunne ikke ændres på nu.
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 21:19:32 GMT 1
Red vendte sig mod Adrian igen og smilte, så hans lidt for spidse tænder kom til syne. "Man høre vel lidt her og der.. Man bliver nød til at have visse kontakter for at have en forretning som min!" sagde han og trak en stak billeder op fra konvolutten "Fotografen havde desværre et lille uheld, så han fik ikke slutningen af scenen med, men jeg tror billederne taler for dem selv alligevel" sagde han inden han rakte fotosne til Adrian. På det første holdt Masao blot om Nenene og de kyssede, og navneskilted på Nenenes dør kunne ses i baggrunden. Det næste var fra skoven, hvor de gik tæt op af hinanden. Det næste ved monstretræet hvor de sad tæt op af hinanden, han lænet indover hende, kyssede hende igen og strøg hende ned af halsen, og endelig det sidste, hvor han nærmest lænede sig indover hende, deres hoved helt tæt, Nenene med et forelsket smil på læben, og hans hånd ved hendes kraveben hendes skjorte skubbet lidt til side, godt påvej længere ned. Red ventede til Adrian nåde det sidste billede "Som sagt kunne fotografen ikke få resten med, men jeg vil mene det siger sig selv"
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 16, 2009 21:22:27 GMT 1
Adrian så på Red, "det virker ganske normalt for mig, men du sagde noget om min kæreste, hvad var der med det, desuden kan Nene flirte med hvem hun vil, det bestemmer jeg ikke over," hvis dette var alt Red havde, så havde han godt nok overdrevet en hel del, hvis Adrian skulle udsætte sig for Nene's vrede skulle der en del værre ting til, end det her, dette her var jo bare uskyldigt, men hvis Masao snød på Nene, så var det en anden sag.
|
|
|
Post by Little Devil on Apr 16, 2009 21:37:11 GMT 1
Red snubbede billederne tilbage "Nej, jeg tænkte bare du måske ikke brød dig om at han løb om hjørner med din søster.. Jeg ville da sige at de lignede et par udfra det her, og det ser da også ud til at han nåde til sidste base, men jeg ved da også at han har været godt i gang med andre tøser i mellemtiden.. Meeen hvis det ikke intressere dig, sååå" han lagde billederne tilbage, og tog en anden stak frem som han viftede lidt med, og rakte ham halvt. Denne bunke var tykkere og viste hvert en billede af Masao, enten med tungen godt nede i halsen på, eller snablen oppe i en ny pige på hvert billede. Datoen i hjørnet af billedet bekræftede at de alle var af nyere dato, nyere end det med Nenene og Masao ved træet.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Apr 17, 2009 8:44:07 GMT 1
Adrian smilte venligt til Red, "det er godt for nu, nu har du vidst mig en masse andre tøser, men din kommentar var noget med Ichiko, har du noget specielt med hende, og efter det kan du tage hvad du vil i pungen, billederne er fine nok, men jeg skal bruge dem," han så venligt på Red, tog en slurk af sin the, men lod den ligge bagefter det.
|
|