|
Post by Iru-Jon Yasashii on Apr 24, 2009 12:43:24 GMT 1
Okay okay, så sidder jeg lige her og keder mig, og så kommer jeg til at tænke på, at jeg er lære herinde, og som lære skal man jo - så vidt, jeg har forstået - begynde at undervise, når man kan; eller i det mindste måske udgive nogle 'lektier' til eleverne xP Derfor tænkte jeg, at det måske ville være en god måde at tjene karma points på^^ Altså som elev kunne man tjene mindst ét point for hver aflevering, de laver eller sådan noget - måske kunne man gøre sådan, at man får karakterer for det, ligesom man gør i virkeligheden, og så hver karakter har et antal karmapoints tilknyttet. Fx: 12=5 points, 10=4 points, 7=3 points, 4=2 points, 02=1 point, 00 og -3=0 points (eller man kan også få et point for 00 og -3, hvis man skal gå ud fra, at man skal få mindst ét point per aflevering) xD Så er det læren, der bedømmer, hvilken karakter eleven får (hvis det er nødvendigt, kan jeg godt indskrive, hvad de forskellige karakterer gives for i virkeligheden; det kender jeg meget til, for min far er også lære) Jeg ved ikke helt, hvordan man så skulle kunne få points som lære ved det her, men måske kunne man gøre noget med, at en lære fik et point, hver gang han/hun poster en lektie og/eller har en time eller sådan noget Det var bare lige noget, jeg kom til at tænke på måske kunne være en måde at få lærerne til at live lidt op og udgive nogle lektier/holde nogle timer, og samtidig også gøre eleverne interesserede i at lave de lektier, der måske så bliver givet for ;D
|
|
|
Post by Yoichi on Apr 24, 2009 13:09:12 GMT 1
Vil jeg tænke lidt over ^^ Men bliver først tænkt helt nærmere over når jeg er kommet hjem fra Jylland igen ^^
~Kiba
|
|
|
Post by Iru-Jon Yasashii on Apr 25, 2009 17:35:42 GMT 1
Det er bare helt i orden^^ er glad for, du vil tænke over det overhovedet xP
|
|
|
Post by Rastzar on May 6, 2009 12:39:50 GMT 1
Hmm jeg kan i princippet godt lide ideen, men jeg tror at man nok skulle få lidt færre point ud fra en karakter da folk ellers kan stige alt for hurtigt. Desuden tror jeg at lærerne skal gøre sig umage for ikke at lave drabeligt kedlige lektier således at det ikke bliver som at gå i skole i fritiden, det ville jo ikke være sjovt Jeg er dog enig med at en lærer burde få point per opg... men det bliver meget at lave for mig hvis alle skal have karma posts hele tiden, så der må meget gerne være en grænse på, hvor ofte man laver opgaver.
|
|