|
Post by Otomo Omi on May 6, 2009 16:04:50 GMT 1
"Her," sagde kantinedamen og gav Omi hendes byttepenge. Omi tog imod mønterne, og stadig med pengene i hånden tog glad sin mad for at finde et bord, hvor hun kunne sidde. Hvor var spisepausen dog et herligt tidspunkt! Hun fandt et tomt bord, som hun satte sin mad på, men lige idet, hun skulle til at sætte sig, kom en høj dreng til at gå ind i hende, hvilket forårsagede, at hun tabte sine penge ud af hånden. Omi standsede op og kiggede lidt forvirret på drengen, inden det gik op for hende, at hun havde tabt noget. Hun kom hurtigt ned på alle fire, samlede et par mønter op og begyndte at lede efter dem, der var trillet væk. "Kom nu, små venner~" sagde hun lavt for sig selv, som om hun prøvede at overtale pengene til selv at komme til hende. "Mor har ikke så mange penge, så det er synd for hende, hvis jeg mister jer." Hun kravlede videre ud på gangen mellem bordene, stadigvæk på alle fire, så hvis hun var lille og nem at komme til at gå ind i før, var hun det endnu mere nu. Takket være uniformens korte nederdel var der gode muligheder for panty shots. (Lyseblå, hvis nogen skulle finde på at spørge)
|
|
|
Post by Rastzar on May 6, 2009 16:29:31 GMT 1
Nirami hadede frokostpausen. Der var simpelthen alt alt for mange mennesker over det hele og de støjede larmede og nogle skubbede endda, på trods af at de fleste instinktivt undgik hende grundet den svage antydning af frygt der emmede ud fra hende. En høj dreng kom i vejen for hende, men da hun mødte hans øjne med sit vrede skulene blik fik han rubbet sig i en fart, der var ikke amnge der havde modet til at stå i vejen for Nirami når hun var olm. En mønt kom kanske fint trillende hen af gulvet mod hende, og Nirami opdagede den med det samme. Selvom hun var rig betød det ikke at penge ikke betød noget for hende, og denne her gjorde idsær fordi den uden tvivl havde tilhørt en anden, forhåbenligt en eller anden der virkelig havde brug for den, en der ellers ikke ville have råd til mad, dét ville være fint. Mønten kom aldrig videre end til Niramis fod, for der blev den behændigt stoppet før Nirami satte sig på hug (ikke nogle Panty shots fra hendes side) for at samle den op. Hun frydede sig allerede ved tanken om en fattig stakkel der sultede.
|
|
|
Post by Otomo Omi on May 6, 2009 16:43:05 GMT 1
Omi standsede kort op for at se, hvor meget, hun manglede.. ¥100, så det ud til. Hun kiggede op, og fik øje på pigen med kaninører, der sad næsten lige foran hende. "Iih, kaninø-...MØNT!!" udbrød hun, da hun så mønten neden for pigens fødder. Med en overraskende fart for én, der kravler på alle fire, nåede hun hen til hende og omfavnede hende i glæde over, at hun havde fundet den sidste mønt til hende. "Usa-mimi-chan, arigatou~!"
|
|
|
Post by Rastzar on May 6, 2009 16:50:17 GMT 1
Nirami nåede kun lige at få øje på pigen inden denne angreb hendes ører med et irriterrende udråb, og brød hendes personlige sfære langt mere end hun brød sig om, hvad fanden lignede det at omfavne hende på den måde!? Nimami forblev dog ikke omfavnet meget længe. "SLIP MIG DIN LORTEUNGE ELLER JEG OMMØBLERER DIT ANSIGT!!" Udbrød Nirami arrigt og skubbede hidsigt ungen væk, hvad fanden lignede det at opføre sig som en på tre!? Nirami var både vred og en smule forvirret over den lille tøs' underlige opførsel, men mest vred. Hurtigt samlede hun mønten op og kom den i lommen inden hun rejste sig og tårnede op over tingen. "Hvad fanden bilder sådan et børnehavebarn sig ind! Og hvad fanden laver du dog her på skolen lorteunge!?" Bed hun i en kommanderende tone der klart antydede at hun forventede at svar hurtigst muligt.
|
|
|
Post by Otomo Omi on May 6, 2009 17:02:27 GMT 1
Det kom som en overraskelse for Omi, da den flinke fremmede pige, der havde fundet hendes penge, pludselig skubbede hende væk og begyndte at råbe.. og så tog hun selv de ¥100? Omi rejste sig op i et forsøg på at komme bare lidt tættere på øjenhøjde, da pigen rejste sig op. "Nee, det er mine penge, du lige kom i lommen, Usa-mimi-chan." sagde hun. "Og jeg er ikke noget børnehavebarn, jeg er på 3. år." Hun smilede stolt, da hun sagde, at hun var på 3. år, og pengene var midlertidigt glemt igen. Hun havde kæmpet hårdt for at komme gennem de to første år, så det var noget særligt for hende, at hun var kommet igennem dem begge uden at dumpe eller gå om.
|
|
|
Post by Rastzar on May 6, 2009 18:00:23 GMT 1
Ikke nok med at hun lignede et børnehavebarn i fjæset, hun lignede fandeme også i højden og Nirami havde lyst til at sparke til hende som det lille krapyl hun lignede. "Jamen selvfølgelig er det da det snotunge..." Sagde Nirami næsten venligt og tog seddlen frem før hun fortsatte: "Og det b liver så lige 100 yen i findeløn mange tak skal du have..." hvorefter hun stak sedlen tilbage i lommen igen og smilte selvtilfredst inden i, nu var der bare tilbage at sætte ungen på plads så ville hun være glad igen. "Og hvad sker der så lige for dit sprog møgunge, hvis du virkeligt er på 3. år, hvilket jeg tvivler på, så burde du for længst have lært at tale ordenligt, og særligt til mig..." Udbrød Nirami aggressivt, smilet på snotklattens fjæs irriterrede hende grusomt og hun havde fået det indtryk at ungen ikke var helt i orden i toppen. "Med ved du hvad, hvis du skrider lige nu så anmelder jeg dig ikke for overfald og generel ubehøvlethed, er jeg ikke rar lille lorteunge?" Snerrede hun og bøjede sig forover for at tydeliggøre deres højdeforskel.
|
|
|
Post by Otomo Omi on May 6, 2009 18:09:30 GMT 1
Smilet forsvadt lidt fra Omis ansigt. Hvorfor blev den fremmede pige ved med at lyde sur og kalde hende en møgunge? Hun var jo trods alt 18.. Havde hun mon gjort noget galt? Måske havde pigen bare en dårlig dag.. Omi stod stille og kiggede på pigen, mens hun talte, og overvejede, hvad det mon var.
"Med ved du hvad, hvis du skrider lige nu så anmelder jeg dig ikke for overfald og generel ubehøvlethed, er jeg ikke rar lille lorteunge?"
Overfald? Nu var Omi da først rigtig forvirret.. det var da rart at få et kram? Og hey, hvad med pengene? "Usa-mimi-chan, jeg ved ikke, hvorfor du er sur, men det er altså mine penge, så jeg ville meget meget meget gerne have dem tilbage. Og jeg er stadigvæk ikke noget barn, jeg er 18!"
|
|
|
Post by Rastzar on May 6, 2009 18:20:23 GMT 1
"Hvis du er 18 kan du så ikke forklare mig hvorfor du har lort smurt ud i hovedet og i håret og ligner en tumpe på 7?" Spurgte Nirami spydigt inden hun endnu en gang fiskede seddelen frem for lommen og holdt den frem foran sig, hun havde et listigt smil på sine læber et kort sekundt inden de hårde grønne øjne gik tilbage til pigens og hun sagde: "Ved du havd jeg synes vi skal dele" Idet hun sagde det rev hun seddelen over i to nogenlunde lige store stykker og fortsatte så: "Ved du hvad, jeg synes vi skal dele med hele kantinen!" Hvorefter hun med nogle hurtige bevægelser fik revet de to halvdele over i meget mindre stykker. Nirami smilte selvtilfredst og ondskabsfuldt til pigen inden hun rykkede en smule tættere på og drilskt sagde: "Se bare, konfetti~" OG helte den nu het iturevede seddel ned over pigen med en lille ond latter. "Og ved du hvad snut, så får du ikke mere for de penge forstået?" Sagde hun hårdt og gav pigen et lille puf, hun invaderede endnu en gang Niramis personlige rum.
|
|