Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 4, 2009 22:30:09 GMT 1
DER KAN FOREKOMME ÆNDRINGER I DENNE POST SENERE, DA JEG HAR FÅET EN SMULE TRAVLT FOR TIDEN. BEKLAGER MEGET FOR ULEJLIGHEDEN
Efter en del spørgsmål omkring hvilke monstre der bliver accepteret, vil jeg nu skrive det hele i denne post.
Disse regler er skabt nu, for at undgå folk begynder eller bliver færdig med en super flot profil, men den ikke bliver accepteret, fordi den ikke falder ind under monster begrebet der findes i Roasaio + Vampire.
Jeg beklager meget til dem der har lavet så flotte profiler, men de ikke er blevet accepteret. Jeg håber i stadigvæk vil melde jer ind med et monster ^^
Varulve bliver her i Yokais univers født som en varulv. Varulve avler varulve.
Ghouls er de eneste der bliver undtaget den første regl. De kan blive skabt af en vampyr der er stærk nok (dvs. min A rang, S rang for det bedste resultat)
Hvis i har nogen spørgsmål angående et ønske monster, så skriv endelig til mig.
Efter en del spørgsmål omkring hvilke monstre der bliver accepteret, vil jeg nu skrive det hele i denne post.
Hvad der er krav:
- Monstreret skal være født som et monster, og ikke være skabt om til et.
- Et monster er normalt ond, ondskabsfuldt, ubehageligt, træls eller bare skide irreterende. Det vil sige ikke positive ting.
- Monsteret skal vælges fra en eksisterende tro. Det er ikke tilladt at finde på sig eget monster. Det er dog tilladt at blande to forskellige racer, og lave et outcast Ayashi. (Læs mere om dem i deres egen tråd, her i informations centeret)
- Spøgelser og ånder falder desværre ikke ind under monstre på Yokai, da monster opfattelsen bliver baseret på hvad der sker i Roasaio + Vampire. Hvis i kan finde eksempel på en ånd eller et spøgelse i animeen eller mangaen, vil i få tilladelse ^^
- Det er ikke tilladt at lave guder fra nogen mytologier eller folke tro.
Disse regler er skabt nu, for at undgå folk begynder eller bliver færdig med en super flot profil, men den ikke bliver accepteret, fordi den ikke falder ind under monster begrebet der findes i Roasaio + Vampire.
Jeg beklager meget til dem der har lavet så flotte profiler, men de ikke er blevet accepteret. Jeg håber i stadigvæk vil melde jer ind med et monster ^^
Varulve bliver her i Yokais univers født som en varulv. Varulve avler varulve.
Ghouls er de eneste der bliver undtaget den første regl. De kan blive skabt af en vampyr der er stærk nok (dvs. min A rang, S rang for det bedste resultat)
Hvis i har nogen spørgsmål angående et ønske monster, så skriv endelig til mig.