|
Post by moriah on Jan 19, 2009 9:21:39 GMT 1
Mori nikkede kort, hun havde hørt rygter om at Fen var blevet smidt ud af drama klubben, at være i en sådan klub lignede nu for den sags skyld ikke ham, han var vildere, tænk at nogle ville sætte ham i den klub, for han havde med sikkerhed ikke meldt sig selv til den. Fen var mere vild i det, hvis man skulle få ham til at falde til ro, så skulle man da ende med at få ham til at løbe sig halvt fordærvet i fodbold eller noget, finde et eller andet voldeligt spil til ham, han kunne heller ikke spille skuespil. " Åh ja drama klubben, jeg har selv lige meldt mig ind, Nekomiya-sempai, fortalte mig om den, så jeg tænkte det kunne være sjovt at prøve, håber nu mest at kunne få lov til at arbejde med kostumer hår og makeup og sådan noget." Mori trak roligt på skuldrene, før hun helt roligt kiggede på den anden dreng, før hun smilte svagt, hun havde det allerede på fornemmelsen, den unge mand foran hende og hendes egen bror kom helt sikkert ikke godt ud af det. Hendes bror var ikke typen med det lange smukke hår og den slags, og Fen havde det med ofte at hade alle som han ikke kunne lide, det var et aggresions problem hendes bror havde. " Ja han har nogle aggresions problemer min kære bror." Hun trak let på skuldrene, med alle de rygter der allerede gik på skolen om hendes bror, så lagde hun bestemt ikke noget nyt ind.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 28, 2009 14:26:14 GMT 1
Masao tænkte lidt over det, Moriah havde sagt med at have meldt sig ind i dramaklubben. Han havde ikke hørt noget om det endnu, så når hun sagde, at hun "lige" har meldt sig ind, måtte hun mene det. "Jamen så vil jeg som næstformand ønske dig velkommen til," sagde han med et smil og kiggede lidt på Moriah. Det var nok meget klogt at lade hende stå for hår, makeup og kostumer. Skindet kunne jo bedrage, men hun lignede i hvert fald ikke ligefrem den store skuespiller. Om det så gjorde hende god til styling, måtte tiden vise.
|
|
|
Post by moriah on Jan 30, 2009 18:05:05 GMT 1
Mori kiggede på ham med et roligt blik og et løftet øjenbryn, han var lidt anderledes end hun havde forventet sagt være sagt, men samtidig var han fuldstændig som hun havde forventet, alt det værste hun havde forventet til og med. Men ja han havde da ret i den måde han kiggede på hende, drama var slet ikke hendes stil, hun var elendigt til skuespil. Og til sang var hun værre, men ja hun var god til mode, hun var god til sminke hun var god til at sammensætte et godt kostume. Men hun behøvede ikke at bevise det overfor ham, hverken nu eller nogensinde, men hun havde ikke tængt sig at sige det højt for ham, selvom der var et eller andet i hendes der gjorde at hun gerne ville. Men hun var en sød stille nørd, okay det var hun på ingen måde, men på den anden måde så var det bare forkert, hun ville rigtigt gerne gøre så hun kunne være sådan, men så igen hun var højtråbende. " men mange tak så Senpai, glæder mig allerede til at møde resten af drama klubben, jeg tilmeldte mig lidt sent, men jeg var i det hele taget lidt sent ude når det angik." Hun var forholdsvis ligeglad med den slags, men ja det var alle andre, men så igen tid betød intet for en person der var så gammel som hende, det betød mere for andre mennesker, for mennesker der oplevede tid som noget hurtigere. Hun havde ingen anelse om hvor gammel hun ville blive, men på den anden side, hun vidste at hun ville blive meget gammel, men sådan var livet bare.
|
|