Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Jan 5, 2009 21:39:32 GMT 1
Adrian sad stadig på sin plads, han havde mange papirer på bordet, alle deres lektier til den næste uges tid, færdig lavet, et manuskript på romeo og julie, som han skulle lære udenad, et leksikon om monstre, en efterlysnings bog, som han engang imellem kiggede i, 3 - 4 aviser, og en enkel rapport som han skulle lave til elevrådet, nej Adrian havde ikke meget tid tilovers, hans tøj var en smule for stort til ham, hvis nu han måtte forvandle sig, hans hånd skrev utrætteligt, og han skrev pænt, han havde i mange år udviklet en utrolig flot skrift.
|
|
|
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Jan 5, 2009 21:46:15 GMT 1
Rakin kom ind i klassen da han ledte efter en lærer så han kunne få fundet sin klasse og havdet og ledt i omkring tyve minutter nu. han så sig omkring i klassen hvor han fik øje på en anden elev der lod til at have mere end rigeligt at lave med alle de ting han havde. han vendte sig roligt for at gå igen da det ikke var en lærer og han ikke ville forstyrre
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 5, 2009 21:55:31 GMT 1
Adrian sukkede, "kom bare ind," han vendte sig om mod den anden og smilte, "eller skulle du bare kigge ind, måske kan jeg hjælpe dig med hvad du leder efter," han rejste sig op og smilte, det var først der det slog hvor høj den anden var, han var jo næsten 2 meter, det var egentlig ganske godt, især af en japaner, eller var ham der måske også af anden æt, end japansk, Adrian vidste det ikke, men han så ikke helt venlig ud, dog ikke et problem for Adrian, han var jo også et monster.
|
|
|
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Jan 6, 2009 8:29:52 GMT 1
Rakin vendte sig om og sagde "goddag, og det kommer an på om du ved hvor lærene er lige nu... lader til at have nogen problemer med at finde dem" hans stemme var rolig og venlig men desværre så rolig den også var ret kold i tonen selvom det ikke var med vilje. han håbede bare at det ikke ville ende med at skaffe ham problemer ret hurtigt hvilket det godt kunne for det meste når det galt hans søskende. han havde altid formået at pisse dem totalt af selvom han ikke ville bare på grund af tonen hans stemme havde når han va rolig
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 6, 2009 9:02:44 GMT 1
Adrian så på ham, han overvejede det lidt, "nej men måske kan jeg alligevel hjælpe dig, med mindre det er en lærer du skal bruge," han smilte og begyndte at pakke papirerne sammen ned i en skoletaske, han lukkede tasken, svang den over skulderen og gik hen mod døren, "kom lad os se om vi kan finde en lærer," han smilte venligt og ventede selvfølgelig til at Rakin havde forladt døråbningen.
|
|
|
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Jan 6, 2009 9:08:15 GMT 1
Rakin bukkede venligt og sagde "tak for tilbudet" som han rejste sig op igen da han ikke sagde nej til hjælp som sådan. han kunne jo heller ikke andet end håbe det ikke var en der ville lave et ondsindet nummer. han ville dog heller ikke tage det decideret tungt men hvis det var så ville han da heller ikke bare lige lade det gå forbi uden at gøre noget igen for det heller
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 6, 2009 9:35:27 GMT 1
Adrian gik udenfor, han smilte og gik roligt videre ned af gangen, "du virkelig høj, det må jeg sige, desuden er mit navn Adrian Blackburn, jeg vil af gode grunde ikke sige hvad jeg er, da det jo er et brud på reglerne," han smilte venligt og kiggede på Rakin, han virkede en smule kold, men Adrian gav ham en chance, han syntes at et ville være mest fair.
|
|
|
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Jan 6, 2009 13:15:28 GMT 1
Rakin svarede "det er skam okay... kan jeg jo heller ikke selv sige uden at bryde reglerne" han fulgte roligt med glad for at hans stemme ikke havde skaffet ham problemer endnu. han kunne skam ikke gøre for at hans stemme var som den var. han var også glad for at hjælpen ikke forsvandt på gund af det
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 6, 2009 17:03:13 GMT 1
Adrian kiggede på ham, "skal du bruge en lærer af en grund jeg kan få af vide, hvis det er fordi du skal have hjælp med nogle småting, så hjælper jeg gerne, jeg elsker at hjælpe, det er nok derfor jeg er med i elevrådet og den officielle sikkerheds kommition, eller rettere sagt, skolepolitiet," han smilte og kiggede undersøgende på Rakin, "er du altid så kold, eller?" han så spørgende, men stadig venlig ud, han virkede bare som en oprigtig fyr der hjalp.
|
|
|
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Jan 6, 2009 18:35:45 GMT 1
Rakin så på Adrian og lyttede roligt inden han svarede "det er min opvækst der har gjort det er jeg bange for... stemmen ligger altid sådan, jeg skal bruge en lærer til at få fundet ud af hvilken klasse jeg skal gå i af første års klasserne og så også lidt hjælp med at få et værelse" han håbede at dethjalp lidt med at forstå hans stemme der trods han var venlig så var tonen alti mere eller mindre kold og rolig. han hadede det til tider mens det andre gange hjalp en del
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 7, 2009 8:02:43 GMT 1
Adrian smilte, "hmm så lyder du jo som en rar person, når du nu selv siger det, øhh ja ukendt-san," han grinte lidt nervøst, Rakin havde jo ikke sagt sit navn, selvom Adrian havde sagt sit, men det gik ham ikke på, selvom han godt kunne lide at få et navn han kunne sige, ellers syntes han bare det blev så akavet, og lige nu, følte han sig dum. han gik dog roligt videre, op på 2 sal, og ind af en dør, han smilte og kaldte stille på en lærer, som rejste sig, og begyndte at gå hen imod dem, det var en mand, en rimelig almindelig yngre mandelærer, som ikke var helt tabt bag en vogn, hvad angik mode, og hvordan man skulle præsentere sig for unge mennesker.
|
|
|
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Jan 7, 2009 8:43:13 GMT 1
Rakin så på Adrian og sagde "tak og undskyld jeg ikke har præsenteret mig endnu... jeg er Rakin Tsume Tzukaza" han fulgte roligt med gennem gangen og ovenpå og hen til lærerenes rum lod det til. han tog sig ikke rigtig af alle tingene omkring sig da han mente det var vigtigere at skaffe sig en lærer der kunne hjælpe ham med hvad han nu havde brug for. han skulle vide hvor han skulle møde op imorgen og så også få et sted at bo også
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 7, 2009 21:36:31 GMT 1
Adrian så fra læren til eleven, "hmm her har du din lærer, Rakin-san," han smilte venligt og stod bare og ventede på de kom igang, han håbede ikke det var for privat, det ville være for pinligt, og han gad ikke ind i en pinlig situation, men han ville stadig gerne snakke med Rakin, han virkede nu som en flink fyr, selvom han lød en smule kold, men bortset fra det.
|
|
|
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Jan 15, 2009 20:41:00 GMT 1
Rakin svarede "tak for hjælpen Adrian-san" som han gik hen til læreren og talte lidt med denne for at få fat i informationen om hvilken klasse han skulle i og fandt da også hurtigt ud af det. han gik hen til Adrian igen og sagde "så er det problem løst nu skal jeg så bare finde vej til mit værelse" han tænkte lidt over hvor det var henne
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 15, 2009 20:47:12 GMT 1
Adrian smilte og nikkede venligt, "skal jeg følge dig hen til vores bygning, den hvor vi har alle værelserne i, jeg kan nok ikke finde et bestemt værelse, men jeg kan da hjælpe, skal alligevel også hjem," han smilte og begyndte stille at gå, "Rakin-san, nu ved jeg godt det måske er en smule opreklameret, men hvilken klub ville du egentlig melde dig ind i, jeg er selv med i både dramaklubben, elevråddet, og den officielle sikkerheds kommition."
|
|