Maru
B-Rank
~Drunken Sea-Spirit~
|
Post by Maru on Jan 8, 2009 19:58:38 GMT 1
Maru havde næsten ikke forventet andet end at Haru ville falde sammen. Med en kort hurtig bevægelse sørgede han få at få fat i sin lille flaske med hjemmebryg og flasken med saké for at sørge for at ingen af de kostbare dråber blev spildt. Han smilte stilfærdigt til den mindre og fjernede roligt noget af Harus pandehår for at få udsyn til ansigtet bagved. "Hey, er du okay?" spurgte han med et skævt smil. Selvfølgelig var knægten ikke det... Han havde lige drukket noget af Shõjõ familiens hjemmebryg. Selv han var ikke helt okay efter et par store slurke af den. Det ville han blive, når han blev aldrig. Så ville han kunne drikke uden at blive for fuld.. Hvis det var det han havde lyst til.
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 8, 2009 20:14:49 GMT 1
"Myaaaa~~" Haruhi lavede en næsten mjavende lyd og kneb døsigt øjnene i. Selvfølgelig var hun da okay... så længe hun bare fik lov til at blive liggende lige der, så var alting helt okay. Dejlig behageligt. Hun krøllede sig sammen i Marus skød og nussede sig så godt på plads, som det overhoved kunne lade sig gøre, *Herligt, herligt, herligt~*
|
|
|
Post by Amaya Ha Yagi on Jan 8, 2009 20:29:18 GMT 1
I et forsøg på at memorere en latinsk lovsang, hun var faldet over i musikafdelingen på biblioteket, var Amaya vandret frem og tilbage på gangene i snart en halv time, højlydt messende. Til sidst havde en aller anden kastet en bog efter hende, og hun var flygtet ud på en lille platform via et nærliggende vindue i stor hast. Amaya havde i midlertid ikke opgivet salmen. *Det må kunne lade sig gøre! Det SKAL kunne lade sig gøre!* Hun begyndte igen at gå i cirkler, "Sicut cervus desiderat ad fontes aquarum, ita desiderat anima~" hun stoppede op, da hun fik øje på to personer, som sad lidt længere væk og nød aftensolen. Hun kneb øjnene lidt sammen. Det var helt klart to drenge, men de lignede grangiveligt et par turtelduer, som de sad dér og nød solens sidste stråler, den ene med hovedet i den andens skød. Amaya kunne ikke holde et smil tilbage, *Ikke hver dag man får serveret sådan en omgang nuttet yaoi,* hendes kinder begyndte at blusse, og hun rystede irriteret på hovedet, mens hun overvejede, om hun turde slutte sig til dem - det så en hel del mere hyggeligt ud, end bare at stå for sig selv på en altan og sukke.
|
|