|
Post by Little Devil on Jan 7, 2009 22:32:50 GMT 1
Yes, spørg løs dødelige! Men sæt liiige sjælen i pant inden okay?
|
|
|
Post by Rastzar on Jan 10, 2009 17:33:16 GMT 1
Fen spørger om Frank går udelukkende efter piger, eller om han også tager billeder af flotte fyre (Fen) for derved at udvide sit market til skolens kvindelige halvdel?
|
|
|
Post by Little Devil on Jan 11, 2009 1:33:21 GMT 1
Red tager, ja, også billeder af fyre, dog kun på konkrete bestillinger da markedet for det ikke er så stort blandt hans faste kunder.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Jan 11, 2009 1:38:57 GMT 1
ja jeg ville egentlig vide hvor meget du kan skjule dig? er det på alle tænkelig måder, altså man skal bogstaveligt talt ramme dig, før man kan vide du er der? (tænkte på om en vampyr ville kunne mærke dit hjerte eller din dæmoniske energi? siden en vampyr suger dæmonisk energi til sig, og ja som vampyr er det rimelig klart at han er rimelig sej til det med hjerter og blod!)
|
|
|
Post by Little Devil on Jan 12, 2009 11:07:01 GMT 1
Altså først en note.. Hvis NOGEN kan fornemme dæmonisk energi ville serien være en umulighed, for så ville hovedpersonen ikke kunne gennem sig på skolen, da enhver idiot ville kunne mærke han ikke var et monster.
Red: Så tar' jeg over. Og til det må jeg nok svare... Ja. Jeg er sku da lige startet på mit fjerde år, og jeg er ikke blevet fanget endnu makker! And guess what... Your not gonna be the first!
|
|
|
Post by Artemis Kailera on Apr 22, 2009 20:59:55 GMT 1
Hvor og hvordan er det nemmest at få fat i LD hvis man gerne vil handle med ham?
|
|