|
Post by moriah on Jan 8, 2009 20:10:39 GMT 1
Oka her kan i sådan spørge Mori-chan om forskellige ting, men i skal ikke forvente et sødt svar, eller noget svar overhovedet hvis jeres spørgsmål er dumme på nogen måde. Men altså ellers kan i sådan set bare spørge løs.
Ej alle spørgsmål er velkommende, men jeg advarer jeg altså på forhånd, jeg kan faktisk godt finde på at bide, hvis i nu skulle irriterer mig nok.
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 8, 2009 21:56:45 GMT 1
Hvad synes Moriah om Haru-kun~~? XD *first thing that came to mind*
|
|
|
Post by moriah on Jan 9, 2009 19:57:49 GMT 1
Mori's tankert om neko er faktisk er det er den nye person på skolen hun kan lide bedst, ( ud over rakin hendes all time crush.) Men hun syntes at Nekomiya er enormt flink, og at de faktisk på nogle punkter ligner hinandne lidt, og at et venskab med hende er en ting hun meget gerne vil have.
|
|
|
Post by Rastzar on Jan 10, 2009 17:27:05 GMT 1
Hvordan har Mori-chan det hvis Fen kalder hende Jörmungandr, eller forkortelser af det når de er i privaten?
|
|
|
Post by moriah on Jan 16, 2009 20:18:53 GMT 1
Mori vil måske blive en smule provokeret over det, fordi det minder for meget om hendes fortid hvis han kalder hende det hele. Men en forkortelse vil hun accepterer, og se det som en slags nuttet kælenavn imellem bror og søster.
|
|
|
Post by Rakin Tsume Tzukaza on Jan 16, 2009 20:46:33 GMT 1
hvordan vil Mori reagere hvis Fen og Rakin kommer op at slås? hvem vil hun stoppe og hvem vil hun holde med?
|
|
|
Post by moriah on Jan 16, 2009 20:48:23 GMT 1
Mori ville nok stoppe fen, fordi at fen helt klart kan tæve rankin. Men hun ville selvfølgeligt holde med fen, kærlighed er en ting, men blod er tyggere end vand, og man skal holde med familie frem for alt.
|
|