|
Post by Ounaga Masao on Jan 17, 2009 14:21:49 GMT 1
"jeg ved du brugte en evne, det samme gjorde Haruhi"
*Ah, så det var Nekomiya!* tænkte Masao. Han lagde ikke mærke til, hvad der blev sagt efterfølgende, fordi han havde for travlt med at være sur på Haruhi. Man kunne tydeligt se på ham, at hvad der end foregik i hovedet på ham, var han bestemt ikke tilfreds. *M***** f****** Nekomiya, hvor vover han at tage kontrol over min krop! ... vent... Jeg har en stalker, der kan tage kontrol over min krop? Sh-..* Masaos tanker blev pludselig afbrudt af, at Adrian talte igen.
"Siden hvornår har du fået kunstige negle?"
Kunstige negle? Masao havde da ikke kunstige negle! Han kiggede ned på sine hænder, hvis negle var stoppet 2 cm længere ude end normalt, ca en tredjedel af deres fulde længde. Pis, hvordan skulle han slippe ud af det her uden enten at lade Adrian tro, at han havde kunstige negle, eller fortælle, at han til dels havde været ved at antage monsterform? Han havde dårligt nok tænkt over, at han havde ladet neglene vokse.. "Hvor længe, jeg har haft kunstige negle?" gentog han med en tøven, der både kunne tolkes som at han ikke havde lyst til at sige det, fordi det var pinligt, eller at han var nødt til at udtænke et svar. Den sidste mulighed var selvfølgelig den rigtige. "Siden en eller anden heks fik den geniale ide, at det ville være sjovt at sætte dem fast med magi..."
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Jan 17, 2009 14:26:44 GMT 1
Adrian smilte et mindre sindsygt smil, "så lad den store magiker her hive dem af med magi," han smilte og gik hen imod Masao, han åbnede hånden og kunne slet ikke lade være med at more sig, Masao den store stygge Yokai, overfaldet af en svag heks, kampen var allerede sikker, han havde vundet, hvis en normal heks kunne gøre det, kunne Adrian uden problemer klare Masao.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 17, 2009 15:03:30 GMT 1
*Oh shit, uforudsete bivirkninger,* tænkte Masao, da Adrian gik hen mod ham med forslaget om at fjerne neglene med magi. Han havde ikke lige tænkt over, at Adrian var en troldmand og garanteret ville kunne fjerne dem, hvis det virkelig havde været kunstige negle sat på med magi. "Okay, det er ikke kunstige negle. Det er mine egne, okay?" Masao holdt en hånd op foran sig med håndryggen ud mod Adrian, så han kunne se neglene, og hev dem ind igen. "Så nu kan du godt droppe det der smil og ideen om at hive dem af." *Hvis du prøver på det alligevel, kan jeg garantere dig for, at de kommer ud igen...*
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 18, 2009 0:23:56 GMT 1
Adrian så en smule skuffet ud, "hvorfor løj du så, du havde vel ikke tænkt dig at angribe mig, det ville jo være katastrofalt, du ville jo ikke overleve i 5 minuter," han så overlegent på Masao, han virkede ikke som det stærkeste monster, men et monster var et monster, han skulle passe på alligevel, i modsætning til Masao, skulle Adrian bruge en god tid på at få sin ørering af.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 18, 2009 13:21:41 GMT 1
Masao grinte kort og hånligt. "Selvfølgelig ville jeg da ikke det, det ville jo være spild af tid og energi at angribe en så svag som dig! Et katastrofalt tidsspilde, der ville få mig til at dø af kedsomhed." Han så ligeledes overlegent på Adrian. Nogen havde vist lidt for høje tanker om sig selv, og det var ikke Masao.
((eller også var det dem begge, who knows))
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 18, 2009 14:55:12 GMT 1
Adrian smilte, "sandt du ramte det helt rigtige ord," han smilte, stadig med det tomme blik, "du ville dø," han ville bare have at Masao angreb først, men nu strækkede han den, og Adrian var selv ved at miste sin fornuft, Masao's provokation virkede, og han kunne sagtens finde på at angribe først, han holdt sig kun på nippet, men prøvede stadig at holde den provokerende maske.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 18, 2009 20:22:31 GMT 1
"Tør du lade det komme an på en prøve?" Masao smilte tilbage til Adrian alt imens han gjorde alt, hvad han kunne, for ikke selv at angribe Adrian. Den første, der mistede besindelsen og angreb, ville tabe kampen - måske ikke den fysiske kamp, men den psykiske kamp ville være tabt, og Masao hadede at tabe.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 18, 2009 20:28:53 GMT 1
Adrian smilte og så en smule glad ud, "om jeg ville det, kun hvis vi giver vores ord på ikke at nævne det over for andre, så ingen af os kommer i problemer," han rodede en smule med sine øreringe, mest fordi han gjorde klar til at forvandle sig, han smilte og hans medie lyste en smule op, det var et tydeligt tegn på at han allerede havde samlet energi'en til en magi, og var klar til at kæmpe, "kom så din rotte."
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 19, 2009 8:36:55 GMT 1
Masao gengældte smilet. "Bare kom an, angrib," sagde han uden selv at forvandle sig. Det kunne han alligevel gøre på et kort sekund. "Jeg siger det ikke til nogen, men hvis det alligevel på en eller anden måde skulle komme ud, vil jeg ikke beskyldes for at have angrebet en svækling."
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 19, 2009 8:40:33 GMT 1
Adrian smilte og så på ham, "deal," han bevægede hånden, og det ene kors røg af, samtidig kom en energikugle mod Masao, sekundtet efter gik forvandlingen igang, og Adrian fik lidt længere og sort hår, en større aura, og det var bestemt ikke en troldmands aura, hans forvandling stoppede, og Adrian/Adriano så på Masao, med et tilfreds smil.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 19, 2009 8:52:36 GMT 1
Masao forvandlede sig hurtigt og lettede. "Abunai, abunai," sagde han drillende, da energikuglen snittede hans hale. "Men ikke farligt nok." Det gjorde faktisk lidt ondt at blive snittet af energikuglen, og han kunne sagtens mærke, at det ikke var noget, han skulle lade ramme for mange gange, men det havde han ikke lyst til at lade Adrian vide. Masaos hale voksede og skød mod Adrian, samtidig med at dens spids hærdedes til et skarpt spyd med små, fine modhager og drænhuller. *Nå, du har vist også andre tricks oppe i ærmet end at være troldmand, ser det ud til, "Blacky".*
Abunai = farligt
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 19, 2009 8:55:17 GMT 1
Adrian smilte, Halen ramte en glas barriere foran Adrian, og smuldrede sammen, det var en magi der skulle forsinke andre, ikke stoppe dem, han smilte og da halen fortsatte havde Adrian allerede flyttet sig, "hvad jeg har læst mig til er du en Incubus, sådan ser det ihvertfald ud til," han ville ikke ødelægge sin uniform, men måske blev det en luftkamp, han vidste ikke hvad der var med halen, men den virkede farlig, og Adrian var ikke den der kæmpede af ham og Adriano.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 22, 2009 16:26:31 GMT 1
Masao mærkede sin hale støde ind i den usynlige mur og bryde igennem den. *En barriere?* Det var ikke usandsynligt i betragtning af, at Adrian var en troldmand. Adrian talte til ham, men det gad han ikke tage sig af. Hvad så, hvis han havde gættet hans monsterform, når han var i den? Det var han ligesom forberedt på. "Du kan jo spørge din søster, om det gør noget," sagde han med et smil og trak halen tilbage til normal længde igen, da den missede. I stedet styrede han nu selv mod Adrian, klar til at angribe ham med sine kløer og forberedt på et eventuelt sammenstød med endnu en barriere.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 22, 2009 17:16:09 GMT 1
Adrian så på ham, det var ikke det stille blik, men et vredt blik, "du holder dig fra hende," han løb til siden, han ville holde sig væk fra ham, "ellers skulle jeg virkelig dræbe dig," Adrian ville adrig røre den Nene elskede, men Adriano derimod, han var straks mere jalous, han bevægede sig omkring ligeså hurtigt som Masao, Masao's styrke, hans hurtighed, samt hans monster, gav Adrian et pænt hint om at de nok var lige stærke.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 22, 2009 18:49:52 GMT 1
"Jeg lover intet," sagde Masao, stadigvæk med smilet fra før, og med blikket fæstnet ved sin modstander. Han skød igen sin hale ud efter Adrian, landede og bredte så vidt muligt den ene vinge ud foran sig for at tage noget af farten af for at kunne dreje skarpere, hvorefter han igen satte farten op. "Hvis hun nu gerne vil, ville det da være synd ikke at give hende lov, synes du ikke?"
|
|