|
Post by Dia Valdes on Jan 26, 2009 17:02:57 GMT 1
Dia gik og var i sine egne tanker mens hun kiggede sig omkring på skolens grund og hadede det faktum at hun bare ikke kunne finde Vikki nogen steder overhovedet lige meget hvor hun ledte. hun var bange for om der var sket hende noget men håbede det virkeligt ikke for ellers ville hun blive noget så trist, og gal på vedkommende som havde gjort hende noget. hun havde sit normale tøj på selvom hun vidste at det var i modstrid med skolens tøj regler men hun var ligeglad. hun var stolt af at vise at hun var en heks og så var hun ligeglad med at hendes tøjvalg sikkert fik de fleste til at tro hun var en luder
|
|
Yomi
B-Rank
Not emo, just emtional XD
|
Post by Yomi on Jan 26, 2009 17:12:37 GMT 1
Yomi var faktisk i ret højt humør. Han havde lånt et par store høretelefoner til sin ipod, så den markante basdunken fra Megadeths bassist gik rent ind. Han havde sin lange, sorte frakke på samt et par voldsomme læderstøvler, men lignede selv ikke andet end en ung, glad studerende, som lige havde fået fri (hvad han også var og havde). Han stak hænderne dybt ned i lommerne på frakken og lænede sig lidt bagud, for at kunne betragte den overskyede himmel. Det blæste åbenbart mere deroppe end det gjorde ved jordoverfladen, for skyerne gled ud og ind mellem hinanden og tegnede sjove mønstre henover himlen. Han rokkede hovedet i takt med rytmen.
|
|
|
Post by Dia Valdes on Jan 26, 2009 17:20:34 GMT 1
Dia stoppede op og satte sig op ad bygningen med knæende samlet foran sig og hvilede hovedet på kæende. hun vidste ikke der var nogen i nærheden så forsigtig med nederdelen var hun ikke så hvis en skulle snige sig forbi kunne de få frit udsyn, imens hun selv så ned i jorden kort inden hun lukkede øjnene og slappede af
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Jan 26, 2009 17:27:57 GMT 1
Yomi drejede rundt om hjørnet på bygningen og fik øje på en pige, som så ud som om hun sad og sov. Han skruede ned for musikken for ikke at forstyrre hende (han havde en tendens til at høre lidt for højt musik) og listede nysgerrigt nærmere. Det var ikke én, han havde set før, men hun virkede ikke umiddelbart ret gammel, så han regnede med, at de nok var på samme årgang. *Genert er hun da i hvert fald ikke.* Han havde frit udsyn til et par trusser, og han bemærkede straks, at pigens tøj var mindst lige så ureglamenteret som hans eget. "Øh, undskyld..?"
|
|
|
Post by Dia Valdes on Jan 26, 2009 17:30:52 GMT 1
Dia hørte ikke da en kom nærmere og så hendes hvide trusser for hun gjorde først noget da hun hørte en drenge stemmer og ikke en hun kendte. hun fik så hurtigt hun kunne løftet hovedet lykkeligt glemt alt om hendes nederdel mens hun sagde "øh ja?..." undrende. hun havde regnet med hun var fuldkommen alene herude
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Jan 26, 2009 17:39:07 GMT 1
Pigen så op med et lidt overrasket udtryk, og Yomi sendte hende et stort smil. "Jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på, at træk kan være katastrofalt for piger i din alder." Han sendte et hovedkast nedefter og håbede, at hun fangede den. Ikke at han havde noget imod hendes trusser, men det kunne velsagtens blive lidt pinligt, hvis der kom andre forbi, som tog det mindre højtideligt. Han trak høretelefonerne ned om halsen, og bassen kunne svagt anes.
|
|
|
Post by Dia Valdes on Jan 26, 2009 17:44:28 GMT 1
Dia så på fyren og sagde "hvad?" indtil han nikkede med hovedet og hun så ned. hun havde jo glemt alt om nederdelen og rødmede kraftigt men hun kom med et flovt "ÅH!" og skyndte sig at ændre sidde stilling. hun var virkelig flov over det og spurgte "h-hvor meget så du?" meget nærvøst. hun syntes virkelig at det var utroligt pinligt for hun vidste han havde set mere end hun brød sig om allerede men hun kunne ikke gøre noget siden hendes stav lå på værelset
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Jan 26, 2009 17:50:13 GMT 1
"Ikke noget, jeg ikke har set før." Yomi sendte hende et stort grin og satte sig ved siden af hende. "Bare rolig, jeg glemmer hurtigt." Han strakte benene ud foran sig og lænede sig op af muren. Han kunne godt lide, når folk rødmede. Det fik dem til at se levende ud.
|
|
|
Post by Dia Valdes on Jan 26, 2009 17:52:38 GMT 1
Misa rødmede endnu mere og forblev tavs. hun anede ikke hvad hun skulle sige til ham rigtig flov over han havde set hendes hvide trusser på den måde. hun ville ikke have at folk bare skulle se hendes undertøj ved et uheld. hun ville gemme det syn til hvis hun fik sig en kæreste en dag og så ville det kun være for kæresten
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Jan 26, 2009 17:56:58 GMT 1
Da pigen blev siddende tavs og tydeligt pinligt berørt, stak Yomi hånden frem og præsenterede sig. "Hogosha Yomi, 1.c." Han forsøgte at regne ud, hvad der foregik inde i hendes hoved. På den ene side virkede hun utrolig flov over at han havde set hende under kjolen, men på den anden side var hendes top så lille, at han ikke rigtig kunne få det til at passe sammen.
|
|
|
Post by Dia Valdes on Jan 26, 2009 18:00:14 GMT 1
Dia tog imod hånden og sagde "Dia Valdes også 1.C" hun var stadig pinligt berørt men mest fordi hun var blevet overrasket og havde regnet med hun var alene. hun havde ikke rigtig forestillet sig at andre ville komme herud overhovedet så hun havde bare reageret uden at tænke over andet end at det var vildt pinligt hun lige havde givet en helt fremmed et godt kig på hendes trusser
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Jan 26, 2009 18:04:21 GMT 1
*I samme klasse ligefrem? Det kan da kaldes et sært tilfælde.* Han smilede lidt mindre skræmmende og nikkede. "Dejligt at møde en klassekammerat. Jeg er ret ny her, men det undrer mig nu alligevel, at jeg ikke har lagt mærke til dig på skolen..?" Han slap hendes hånd og strøg en sort tot hår væk fra panden.
|
|
|
Post by Dia Valdes on Jan 26, 2009 18:47:35 GMT 1
Dia så på fyren og sagde "jeg også selv kun lige begyndt på skolen så kan være derfor... jeg går desuden også i skole uniformen når jeg er til time men ellers ikke... hader uniformen" hun ville hellere vise hvad hun var som hun ville også selvom det som nu havde en ulempe hvis hun troede hun var alene
|
|
Yomi
B-Rank
|
Post by Yomi on Jan 26, 2009 18:55:19 GMT 1
"Jeg kan heller ikke fordrage den, men det er nu mest pga. farven.." Yomi knappede sin jakke op og fremviste en natsort skoleuniform. Han syntes i bund og grund, at det var noget pjat med regler for den slags. Hvorfor klemme folk ned i den slags, når de tydeligvis havde en langt mere rafineret tøjsmag til daglig? Han skævede til pigens bare mave og udfordrende udskæring...og forstod pludselig godt, hvorfor det var blevet forbudt.
|
|
|
Post by Dia Valdes on Jan 26, 2009 19:02:23 GMT 1
Dia svarede "hader generalt skjorter og det med farverne er jeg også enig i må jeg sige" hun syntes ikke uniformen var ret heldigt valgt. hun kunne heller ikke lide alle de pokkers regler som var på skolen men ballade skulle hun nok få rigeligt af før eller siden jo. hun havde allerede eftersidning hos en lærer og der skulle nok komme flere
|
|