|
Post by Iru-Jon Yasashii on Apr 22, 2009 17:33:47 GMT 1
Iru kunne næsten ikke lade være med at grine, men han smilede i stedet, for han ville ikke grine. Der var en blokade i han, der gjorde, at han havde svært ved at lade sig selv grine. Bare det, at han smilede oprigtigt, havde været et stor nederlag for den, og den var langt fra klar til at give efter for at lade ham grine. "Det er jo det, du er," sagde han i en let tone, som havde han snakket om vejret. Han strøg hurtigt sin finger hen over hendes næsetip, bare fordi han kunne. *Hun er en dårlig indflydelse på mig,* tænkte han med et smil, *men måske er det for mit eget bedste,* han kunne ikke lade være med at sukke opgivende indvendigt, for det lignede ham ikke at tænke sådan. En sådan tanke, at det ligefrem kunne være godt for ham at være mere impulsiv, ville måske ligefrem have skræmt ham for nogle måneder siden, men ikke længere, for han havde mødt mange på det sidste, der havde haft noget af en impakt på ham.
|
|
|
Post by Artemis Kailera on Apr 22, 2009 18:07:28 GMT 1
Artemis skyndte sig lynhurtigt at gribe fat om fingeren. Hun løftede fingeren lidt op og betragtede den med sine grønne øjne. Forsigtigt bed hun i det yderste led på fingeren og lod sin tunge røre ved fingerspidsen. Hendes tunge dækkede meget kort hele den underste del af hans finger inden hun igen lod fingeren glide ud af sin mund. Hun slap fingeren og kiggede op i luften. Han måtte da virkelig tro at hun var skør. Men spørgsmålet var sådan set om ikke også hun var det? Hun smilede roligt til sig selv imens hun stod med blikket direkte opad. Så kiggede hun igen på Iru "Jeg må nok heller se at komme ned og brokke mig til min lærer" sagde hun og smilede roligt til ham. Hun samlede sin guitar op og lagde den over skulderen. Hun smilede roligt og vendte siden til Iru som om hun skulle til at gå, men hun tøvede og stod bare stille.
|
|
|
Post by Iru-Jon Yasashii on Apr 22, 2009 18:17:12 GMT 1
Det kom lidt bag på Iru, at Artmis pludseligt tog hans finger ind i munden, men på samme tid, så var det jo også Artemis, der var tale om - hun var underlig, og sådan var det. Det var en af de gode ting ved hende. Han tog sin hånd til sig, da hun slap den. Han rystede opgivende på hovedet. "Vær nu ikke for hård," sagde han muntert, da hun sagde, hun ville brokke sig over sin lære. Han smilede til hende. "Vi ses senere," tilføjede han, da hun bare stod stille og gloede. Det var nok bedst, at hun kom videre, inden folk begyndt at undre sig over, hvor hun var henne. Han måtte nok også selv se at komme videre med sin dag - han skulle jo forberede sig lidt på sin time, selvom det ikke var så nødvendigt.
|
|
|
Post by Artemis Kailera on Apr 22, 2009 18:33:50 GMT 1
Artemis smilte roligt til Iru. Hurtigt stillede hun sin guitar i sandet og hoppede op og kyssede Iru på kinden. Hun samlede hurtigt sin guitar op igen "Vi ses senere Iru-Sensei" sagde hun og smilte drillende til ham. Så begyndte hun at gå hen af stranden imens hun nynnede en af de sange hun godt kunne lide at spille. En af de rolige af dem. Artemis kunne ikke lade være med at syntes det allerede nu tegnede til at blive en fantastisk dag. Hun måtte altså tage at møde nogle flere mennesker. Ihvertfald nogle flere flinke mennesker! Såsom Iru. Artemis smilte lidt ved tanken, men hendes smil stivnede kort efter. Hun skulle trods alt op og brokke sig, så hun kunne ikke se helt vildt glad ud, så virkede det ikke så overbevisende. Hun smilte indeni sig selv og fortsatte bare ned af stranden og op imod skolen.
//out//
|
|
|
Post by Iru-Jon Yasashii on Apr 22, 2009 19:10:10 GMT 1
//Out
|
|