|
Post by moriah on Jan 16, 2009 18:05:48 GMT 1
Moriah smilte til hendes sempai, imens hun tænkte sig lidt om, det med dramaklubben lød ihvertfald som noget hun gerne ville forsøge sig på, så for nu var det en mulighed hun måtte undersøge. Det var omkring nu at Mori begyndte at bemærke at mængden af elever under halvtaget var begyndt at tynde ud, og at den svage lyd af trommen imod halvtaget efterhånden næsten var hørt op, det lod til at det var holdt op med at regne. Og når det nu holdt op med at regne var der jo ingen grund til at blive sidende der længere, så kunne hun jo sagtens lave noget andet, et andet sted. Hun kiggede på hendes sempai, og sendte denne et venligt smil, før hun hankede op i hendes taske og rettede let på hendes skoleuniform, før hun gav hendes sempai et roligt grin. " Nå men du kan finde mig på gangen en dag og give mig de penge som du lånte sempai, eller til et drama møde når vi nu kommer til at gå i den klub sammen." Hun smilte og begyndte at gå væk, før hun tænkte sig om, og med et snedigt grin vente sig om og fik sagt til sempai. " Og jeg skal nok vinde vores lille konkurrence." Hun lo kort til hendes sempai, før hun vendte sig om og gik over imod der hvor hendes værelse lå, ovre i den del af skolen hvor eleverne boede, hun havde vist også nogle lektier som skulle laves. //out//
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 16, 2009 20:44:43 GMT 1
"Nu må vi se~" sagde Haruhi og grinte en smule, som Moriah forlod hende. Forinden nikkede hun dog til det med tilbagebetalingen af pengene. Moriah skulle nok få dem tilbage inden for en rimelig tidsramme. Haruhi bemærkede at regnen var begyndt at stilne af, og tog det som lejlighed til at forsvinde fra arealerne igen - når man nu kunne undgå at blive våd, var der jo ingen grund til at blive hængende. //out//
|
|