|
Post by Ounaga Masao on Jan 13, 2009 19:15:01 GMT 1
Masao tog sin hånd til sig og kiggede stadig på den nu rødmende Ichiko. "Hvor sjældent," sagde han i et svært definerbart tonefald, der både kunne være drillende, kærligt eller plain observerende. "Yamaguchi Ichiko, dronning af dramaklubben, rødmer jo." Hvad endnu sjældnere var, gjorde hun ikke engang noget for at skjule det. Masao havde ganske erklæret sig selv konge på baggrund af sit efternavn, men der lå ingen specielle intentioner i at kalde hende "dronning af dramaklubben", der havde noget med det at gøre.. eller... okay, måske lidt... bare en lille smule..
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 13, 2009 21:21:51 GMT 1
Ichiko bed sig i underlæben og kiggede væk. Hun begyndte at vifte noget luft ind på sit ansigt, for at dæmpe hendes rødmen. Tænk at hun sad sådan her og rømede foran Masao! Og drillede han hende med det?... Uden at vide det, havde hun faktisk rykket sig en smule væk fra Masao. En fysisk afbildning af havd der var sket psykisk. Masao-kun! Lad vær med at drille mig med sådan noget, kan ikke gøre for det..." Hun så på ham, med et smule forurettet ansigts udtryk. Han var ikke specielt sjov, hvis det var det han prøvede på.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 13, 2009 22:53:48 GMT 1
Masao blinkede et par gange og så ud til at være en smule såret over den måde, hun så på ham. Decideret såret var han nu ikke, men det var i hvert fald ikke helt det, han havde været ude på. "Jeg driller ikke," sagde han, "jeg synes bare, det er sødt." Han smilede svagt, da han sagde det sidste. Det passede faktisk, at han syntes, det var sødt. Det potentielt drillende var noget, han ikke selv havde tænkt så meget over.. han havde egentlig bare villet se, om han kunne få hende til at rødme mere ved at sige det, når nu det var sådan et sjældent syn. "Du sagde til mødet, at du ville være alene med mig.. vi er alene nu, så.." han lænede sig ind mod Ichiko og hviskede hende i øret, ligesom han havde gjort i klubben, "hvad har du lyst til?" Masao trak sig lidt tilbage og kiggede hende i øjnene, igen ligesom han havde gjort i klubben, men denne gang uden at aktivere nogen evner. Hans øjne var seriøse, men alligevel dybe, varme og på sin vis med det sædvanlige spil i behold, det ikke var helt sjældent at finde i dem, når han var ude på noget. Han lagde en hånd på Ichikos ene skulder med en vægt som om, han ville lægge hende ned, hvis hun gav ham lov. Spillet var nu nået dertil, hvor han lukkede mere af over for sine tanker og lidt mere op for sine instinkter.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 13, 2009 23:06:30 GMT 1
Ichikos hoved var fuldt af tanker. Masao og hende sammen på dén her måde?? Hvad med Adrian. Han var så sød imod hende, og han havde fået hende til at føle sig så speciel. Han var så blid og god imod hende. Men det her var jo noget hun havde drømt om, siden hun havde set Masao for første gang. *H-hvad i al verden skal jeg gøre? Tænk Ichiko tænk!* Man kunne tydeligt se på hende, at hun var helt forvirret. Det var virkelig en ubehagelig situration. Ichiko var så forvirret at hun bare lod Masao gøre hvad han ville. Hendes hoved havde ikke kontakt med hendes krop. Den sad tilbage som en tom skal, mens hendes tanker fløj rundt omkring hende. De snoede sig forvirret mellem hinanden, desperart for at fange deres anden halvdel og danne en sammenhængende kæde, der kunne give Ichiko besked på hvad hun skulle gøre.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 14, 2009 16:31:14 GMT 1
Uundgåeligt lagde Masao mærke til Ichikos uro.. Hvorfor var hun mon så forvirret? Som om, hun ville have, at det skulle ske, men samtidig ikke ville.. kunne det mon være, at der var en anden fyr, såsom Adrian? Hovedmistænkte nummer et af to årsager: 1) Ichiko lod til at være interesseret i ham til mødet og 2) Masao kunne bare ikke lide ham. *Hvis det er Adrian, så så meget desto større grund til at fortsætte det her* Masao lagde den anden hånd på Ichikos febrilske hænder for at få dem til at falde lidt til ro, samtidig med at han lagde mere vægt på hendes skulder og skubbede hende ned at ligge på sengen. Nu bøjet ind over hende og stadigvæk med en hånd på hendes, lænede han sig det sidste stykke ind og kyssede Ichiko.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 14, 2009 18:30:34 GMT 1
I det øjeblik Masaos læber rørte hendes, sprang hendes hjerte en del slag over. Ikke fordi hun var utroligt forelsket, men fordi hun blev så overrasket og chorkeret. Det var Masao, der kyssede hende... IKKE Adrian. Det var forkert... Men kunne hun skubbe sin viceformand væk? Tænk hvis han blev såret og meldte sig ud? Ichiko kunne ikke få sig selv til at skubbe ham væk, hun er heller ikke sikker på at hendes krop ville reagere, hvis hun prøvede. Den var nærmest paralyseret, stadigvæk af chokket over kysset. Ichiko tvang sig selv til at lægge hænderne på Masaos skuldre. Det kunne tolkes på 'gå-væk'-måden, eller på en mere kærlig og indviterende 'du-går-ingen-steder'-måden.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 14, 2009 21:30:32 GMT 1
Masao brød selv kysset med ordene "Min undskyldning for, at det første var et uheld." Der lå ret meget i ordene, hvad halvdelen af dramaklubben nok havde opfattet: Han havde intet haft imod det, der var sket. Men han havde foretrukket det under andre vilkår, mere lig disse, hvor de var alene og det ikke var et uheld.. og helst med en knapt så paralyseret Ichiko; det var ret let at mærke, at hun havde svært ved at bevæge sin krop på grund af usikkerhed, når de var så tæt, og han kunne også mærke en vis anstrengelse, da hun lagde hænderne på hans skuldre. Skulle han mon gå videre eller ej? *Det er lidt rape-agtigt, når hun er paralyseret på den måde...* Ironien i, at han, en incubus, skulle tænke over sådan noget, slog ham ikke - enslavement failede somehow i at komme under hans definition på rape, da offeret den heldige udvalgte gjorde det frivilligt på grund af psykisk manipulation.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 14, 2009 21:50:20 GMT 1
Ichiko mærkede sin krop begynde at blive mere afslappet. Han havde ikke rigtig godt videre, det var godt. Hun bed sig en smule i underlæben, efter Masaos 'undskyldning'. Men hun kunne ikke forstå hvad deres kys havde betydet. "Hvorfor?" Hun så spørgende op på ham, med store brune øjne. "Hvorfor kyssede du mig?" Det forvirrede hende. Masao havde haft en masse piger, mens hun havde kendt ham. Så kyssede han hende, bare for at score hende, eller var det noget dybere. En stor del af hende, bad virkelig til, at det bare var et meget drastisk score forsøg. Hun ville ikke vide havd hun skulle sige, hvis det var noget der stak dybere. Hun havde jo Adrian... Han havde vist hende sin kærlighed, og hendes lå også hos ham nu. Helt sikkert. Kun ham.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 15, 2009 2:46:03 GMT 1
"Jeg sagde det før, gjorde jeg ikke? Jeg synes, du er sød." Masaos stemme var rolig og blød, og han smilte blidt, da han fortsatte efter en kort pause. "Når du kigger på mig nu, da du rødmede før.. det er som om, der er noget helt indeni, der siger, at det er rigtigt, når jeg ønsker at være sammen med dig." Kunsten at tale sandt uden at sige sandheden. Det var ikke en løgn, når Masao sagde som han gjorde - det passede hele vejen igennem, men det var en ret selektiv sandhed; uønskede elementer i den blev sorteret fra. Så når der var "noget helt indeni, der siger, at det er rigtigt," var det "noget" hans instinkter som incubus, der siger, at de er den rigtige kombi af brikker i et 50/50 biologisk puslespil; og lige nu, hvor han var kommet lettere til skade, modtog han kraftigere signaler fra de instinkter om, at det var det rigtige. Sagen med de instinkter var bare, at de sagde det samme med stort set enhver pige, så det var bedre at omgås sandheden uden at sige den hele, men helst samtidig også uden at lyve. - og så havde han heller ikke sagt på hvilken måde, han ønskede at være sammen med Ichiko, men lige dér var alle svar vist rigtige, selvom der var et, der var specielt fremtrædende.
((Hvis Ichiko tror, det er et spørgsmål om, at han "har haft", må hun tro om igen XD))
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 15, 2009 16:10:39 GMT 1
"Men Masao-san..." Hun tog en dyb indåndning. Hun var ikke sikker på om det var rigtigt at sige. "Jeg er altså ikke forelsket i dig... Jeg kan li en anden nu, så jeg kan altså ikke give dig noget tilbage." Hun så alvorligt på ham. Hun håbede han ville forstå, at hun var meget smigeret, men hun kunne altså ikke lade ham komme så tæt på. Mange ting kunne der siges om Ichiko, men at hun ikke var loyal overfor dem hun elsker, er ikke en af dem. Der var også bare noget ved Masao. Han havde fået fat i piger, der slet ikke var vilde med ham. De bagtalte ham en dag, og kastede sig i hans arme den næste. Det var en af de mærkelige ting, der omkringede den sorthårede dreng.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 15, 2009 21:49:14 GMT 1
Masao sukkede og kiggede lidt ned. Han lignede mest af alt en, der var skuffet over at have fejlbedømt situationen, selvom han i virkeligheden var skuffet over at have tolket den rigtigt. Han kiggede på Ichiko igen og satte sig op. "Ville du se på sårene?" Hans stemme var lidt opgivende, men egentlig var han stadigvæk opsat på at få fat i hende før eller siden - det ville bare være upassende at vise det nu. Det havde været en oplagt mulighed bare at bruge enslavement i stedet for at spille skuffet, men det var stadigvæk lidt for tidligt i spillet. Og hvis hans mistanke om, at det var Adrian, der var Ichikos nye lover boy, passede, var det kun endnu vigtigere at lade være, fordi det ville gøre sejren så meget større.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 15, 2009 21:56:25 GMT 1
Ichiko kunne ikke lade vær med at smile lettet. Tænk at Masao havde taget det så pænt, og ikke forsøgt på mere. Det var dejligt at de kunne forstætte med at have deres halv flirtende, men venskabelige forhold. "Jeg vil meget gerne se dem Masao-san." Hun lagde venskabeligt en hånd på Masaos skulder som de fleste drenge ville gøre det. Hun smilede, og på den mere drengede karakter af hendes smil, var det tydeligt hvorfor hun var blevet døbt den evige tomboy.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 16, 2009 22:47:35 GMT 1
"Så er det jo dumt, at din hånd ligger på min skulder, så du ikke kan komme til at se dem, sagde Masao med et lille smil og trak sin skulder til sig for at tage sin trøje af. Det var næsten et spild, at han havde taget den på i første omgang, så hurtigt som den skulle af igen. Da Masao havde taget trøjen af, kiggede han ned på sin - nu nøgne - overkrop, og dernæst på Ichikos. "Okay, nu har jeg taget min trøje af.. så må det være din tur, vi er nødt til at oprette en eller anden form for balance her," sagde han drillende uden at løfte blikket op til Ichikos ansigt, hundrede procent sikker på at få et nej og eventuelt et mindre møgfald eller noget lignende.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 16, 2009 23:18:12 GMT 1
Ichiko kunne ikke beherske sig selv, så hun tjekkede hurtigt Masao ud. Ikke værst. Hun var jo en pige, man kan ikke lade vær når der sidder sådan en hot fyr og stripper foran hende. Han havde virkelig været heldig med genitikken, det hele så rigtig godt ud. Som en af hendes veninder havde sagt: '.... perfekt, lækker, Masao' Men alligevel... Hun kunne ikke lade vær med at forstille sig, at det var sådan Adrian så ud. Med Masaos sidste kommentar, kiggede Ichiko overrasket op. "H-hvad?" Instenktivt lagde hun sine arme over sit bryst og kiggede nærmest forfærdet på Masao. Hvordan kunne han sige sådan noget?? Var det en joke eller mente han det faktisk?
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 17, 2009 13:28:46 GMT 1
Masao kiggede igen op på Ichikos ansigt, da hans udsigt blev spoleret. "Nej? Det er da unfair, at det kun er mig, der skal strippe," sagde han med et lille grin. "Men du reagerer pænere end ventet." Meget pænere - en lussing havde ikke kommet bag på ham i den her situation, men det så ud til, at han slap.
|
|