Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Jan 23, 2009 22:59:09 GMT 1
Adrian rødmede en smule, "hvor langt er det," han kørte en finger ved kanten af hendes bryst, han virkede oprigtig i sit spørgsmål, han ville nok, hvis han havde drømmet, taget hende der i sengen, men det var virkeligheden, og han vidste det ikke ville ske, "hvor langt er jeg ude," han sagde ikke noget om at vand, ud over som drikkelse, ikke var noget han var så glad for, han tog altid hurtige bade, og han rørte det aldrig i andet end sin menneskeform.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 24, 2009 22:32:17 GMT 1
Ichiko mærkede at hun rødmede endnu kraftigere. Aldrig havde nogen ud over hende selv rørt hende dér. En spiral af forskellige tanker, rev hende væk fra den fysiske verden. Alle de gange hun havde fantaseret om det her, nu var det aktuelt, hvis hun da turde. Selv ikke de gange hun virkelig havde været forelsket i en fyr, havde hun tænkt på, at sex var del af et forhold. Hvor langt var han ude? Hun ånede tungere og så direkte ind Adrians øjne. "Så langt ude, at jeg ikke engang ville kunne flyve der til..." Det var det eneste hun kunne finde på at sige. Hun var ikke klar over, om hun ville have Adrian til at fortsætte, eller om hun ville have at han skulle stoppe. Ichiko havde aldrig prøvet sådan noget før.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 24, 2009 22:57:05 GMT 1
Adrian så på hende, "så kan jeg både tage tilbage til der hvor du kan flyve, eller videre derud hvor du aldrig har været," han smilte venligt og kyssede hende på halsen, kyssede hende en smule længere ned, og tilsidst der hvor hans finger lige havde været, hånden havde han flyttet, så nu lå den på hendes læn, han smilte en smule spørgende på hende, det var stadig hende der valgte, og han ville dog ikke presse hende, selvom han nok helst valgte at gå længere.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 24, 2009 23:18:53 GMT 1
Ichiko åbnede hendes mund en smule, og lod hendes ånde sive stødvis ud imellem et lille mellemrum i mellem hendes lipglossede læber. Hendes rødmen tog til. Det var ved at være tid til at skulle beslutte sig meget hurtigt. Kunne hun virkelig gøre det med Adiran? Dét?? Uden erfaring eller noget, ikke ud over det hun havde lært i seksual undervinsing, og det var mest 'hav ikke sex', der blev lært i sådan nolge timer. Ichiko bed sig let i underlæben og fik en mærkelig meget lille hurtig føelse af, at der var nogen der overvågede dem. Denne føelse gik dog hurtigt over, og hun vendte sig igen tilbage til Adiran. Hun løftede tøvende op i hans trøje, og aede ham blidt op og ned af hans side. "Er du sikker på at du ville kunne tage mig længere? ER du sikker på at du vil?" Hendes øjne skiftede nu imellem nøddebrun og ravgul. Hun kunne ikke koncentrere sig om at holde sin menneskelige øjnfarve.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 24, 2009 23:24:07 GMT 1
Adrian begyndte at ånde en smule tungere, hendes berøring var nok, "om jeg ville kunne tage dig videre er noget vi begge gør, men jeg ville hvis du hjælper, for jeg er sikker på jeg vil gøre min del," han havde allerede nu sagt ja til hende, med både sit hjerte og sin krop, han kunne ikke give hende meget mere, hvad hun nu valgte ville afgøre deres valg, men han havde allerede med spørgsmålene før, været rimelig sikker på at hun sagde ja.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 24, 2009 23:34:30 GMT 1
Ichiko krammede sig ind til Adrian og gemte sit hoved en smule i hans skulder. Kunne hun virkelig gøre sådan noget? Hun viste godt at alle havde haft en første gang, eller ville få en. Hendes forældre havde altid prøvet at parre hende op med en anden harpy. Kunne hun virkelig gøre sådan noget, men en der slet ikke var af samme race som hende, og endda et outcast ayashi. Hun var overbevist om, at hvis det nogen sinde kom ud, ville hendes forældre slå hende ihjel... "Jeg ved ikke om mine vinger kam bære mig så langt..." Hun lod sin ene hånd glide op af Adrians ryg, og nussede ham blidt, med sine fingersoidser. Ganske let og meget kræligt.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 24, 2009 23:38:47 GMT 1
Adrian så på hende, han rejste sig op, hans medie lyste op, og et par sorte vinger skød ud af hans ryg, "så lad mig hjælpe dig," han så på hende, han havde brugt en ganske enkel forvandlings magi, men det var noget af det mest avancerede magi Adrian kunne, han havde stærk magi, men kunne ikke så avanceret magi, han brugte også altid lette besværgelser, men brugte dem bare anderledes, det var hans styrke med magi, "hvis dine vinger svigter, så er jeg her til at bære dig," han så venligt på hende, og hans medie lyste op igen, hvor vingerne forsvandt.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 24, 2009 23:52:51 GMT 1
Efter at have set Adrians lille besværvelse, lagde Ichiko sig på ryggen, med armene op over sit hoved. Hendes BH sad stadigvæk der hvor den skulle. Hendes hår bredte sig som et par små vinger. Kunne hun virkelig gøre det? Det virkede så mærkeligt... Hun kunne ikke se sig selv nøgen sammen med nolge andre, bortset fra når hun gik til idræt og de skulle i bad. Uden at lægge mærke til det, samlede hun sine ben en smule.Man kunne se på hende, at hun var meget nervøs. "Er du sikker?"
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 24, 2009 23:57:10 GMT 1
Adrian lagde sig ned over hende, fjernede hendes arme og så på hende, "så sikker som jeg bliver," han kyssede hende stille, hans ene hånd støttede han med, den anden rørte han let ved hendes mave, "hvis du synes det bliver for meget, så sig stop, så stopper jeg," han så hende i øjnene, og han mente det virkelig, han blev sådan i 3 sekundter, før han kyssede hende igen, han kyssede hende bagefter på halsen, men det blev hurtigt til kanten mellem hendes bryster og hals.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 25, 2009 0:19:33 GMT 1
Ichiko lagde langsomt sine arme om Adrian. Hun lukkede sine øjne, og nød Adrians kys. Det var tydeligt at Adiran godt viste hvad han ville, og at det kun var op til hende nu. Stadigvæk kunne hun ikke lade vær med at føle en mild paranoia, men det var sikkert fordi hun kunne risikere at blive busted for brud af skolens regler. Det var risikabelt nu hvor hun skulle opsætte Romeo og Julie. Ichiko lukkede øjene hårdt i og prøvede at koncentrere sig, men Adrians kys gjorde det svært, at træffe en neurtal beslutning. Hver gang hans læber ramte hendes hud, mærkede hun et lille sug i maven. Hun kunne jo sige nej hvis hun ikke villegå videre.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 25, 2009 0:29:07 GMT 1
Adrian smilte og kyssede hende igen, han flippede hendes BH så hendes ene bryst var frit, han kyssede lidt længere ned, og slikkede stille hendes brystvorte, han gjorde alt langsomt og lidenskabeligt, han ville have hun skulle have tid til at handle, han kunne høre Adriano klage, men han lukkede ham ude, han var ligeglad med ham nu, Ichiko var den enneste der betød noget nu.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 25, 2009 0:55:24 GMT 1
Ichiko spændte i hele sin krop. Uden at tænke over det, lagde hun sine arme over sit bryst og var helt rød i hovdet. Måske var det liiiige lidt for tideligt for hende, i hvertfald var hun meget flov lige nu. Det var så mærkeligt, at hun var 85% nøgen sammen med en fyr! Ichiko mærkede sit hjerte slå hurtigt, og hun var helt vildt flov. Det havde været en ren refleks at skærme sit bryst. Nu trode Adrian sikkert, at hun ikke ville have at han kyssede hende. Hun kunne ligenu grave sig ned. Åbentbart kunne hendes krop ikke vænne sig til, at skulle være nøgen overfor en anden. "U-undskyld... V-ved ikke hvorfor jeg gjorde det..."
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 25, 2009 1:02:07 GMT 1
Adrian så på hende, han smilte venligt til hende, "det okay, jeg tager det som refleks, men husk nu," han kyssede hende på halsen, "et ord, og jeg stopper," han så venligt på hende, og kyssede hende igen, han fortsatte ned hans medie lyste, og BH'en gik op bagpå, han smilte og prøvede at tage den af, han ville ikke have reflekser som et nej, han ville have ordet.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 25, 2009 1:17:13 GMT 1
Ichiko rystede på hovdet og holdt sin BH på plads. Hun kunne simpelthen ikke gøre det, i hvertfald ikke lige nu, senere måske, men i hvertfald ikke lige nu. Forstigtigt satte hun sig lidt op og fik hænderne om bag på ryggen, og lukket sin BH. "B-beklager Adrian... Jeg kan ikke. I hvert fald ikke lige nu, det er vist for ricikabelt..." Hun kunne ikke få tanken om naboen og en mulig lærer vagt ud af hovdet. Og så det med at hun slet ikke havde tænkt den tanke, at de skulle være sammen.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 25, 2009 1:21:49 GMT 1
Adrian smilte venligt til hende, kyssede hende på munden, "var bare de ord jeg ville høre," han virkede ikke skuffet, hvilket han heller ikke var, han var måske ikke glad, men bare neutral om hendes valg, "tror du ikke du skulle tage din kjole på, selvom jeg nyder dit undertøj," han smilte venligt til hende, kyssede hende stille på halsen, og ae'de hende stille på maven, og lennen.
|
|