|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 5, 2009 21:17:23 GMT 1
Ichiko smilede, men hun virkede en smule fraværende. Måske havde hendes drilleri af Masao også taget overhånd, hun kunne godt lave lidt mere. OG så havde han også nærmest indviteret hende ud på en date. "Hmm. Vi kan nok godt finde en mere fair fordeling. Du finder scener og jeg oversætter dem Masao-san." Hun stilte sig tættere på Masao og hendes øjne søgte flirtende hans. "Og så skylder du mig et privat møde, uden nogen andre på slæb~" Det fryede Ichiko at hun nu faktisk kunne komme på en lille date med Masao, en af de sejeste drenge på skolen. Udad til havde hendes attitude fuldstændig ændret sig. Hun var medgørelig som en kattekilling, og Masao kunne nok få hende skubbet endnu længere.
|
|
Maru
B-Rank
~Drunken Sea-Spirit~
|
Post by Maru on Jan 5, 2009 22:29:33 GMT 1
Længere nede af gangen kunne en orange manke af hår tydelig spottes på lang afstand. Med retning med dramaklubben, gik den 17 årige 2.g'er Ichi Maru.
Maru indså egentlig ikke hvor forsinket han rent faktisk var. Han havde fået et par slurke vodka og noget saké idag så skoletimerne var gledet dejlig let forbi ham. Også selvom han ikke var ædru - hvilket er en tilstand man meget sjælendt vil se ham i - gik han i en lige linie og han svajede ikke. Det var en nødvendighed, når han gik gennem skolen, for lærere der passerede og så ham slingre ville stille spørgsmål. Kedelige spørgsmål. Maru kiggede kort på sodavandsflasken i hans hånd, den dejlig forklædte saké. Det var også der at han opdagede noget andet. Hvor var hans skole uniformsjakke? Maru kiggede kort omkring. Nope, den var heller ikke over skulderen... Vent, hvor er slipset?
Maru stoppede på gangen og kiggede kort omkring hvorefter han trak for skulderen. Eh, han ville nok finde de to beklædningsting en anden dag. Nu var det dramaklubben der gjaldte.
Fandt overraskende hurtigt døren... I en sådan tilstand plejede han normalt at gå ind af den forkerte dør to eller tre gange. Heldig~
Og dog, der var noget i vejen for ham, da han gik ind af døren. Uheldig~ For han kunne nå at udbryde en kort advarsel stødte han ind i en mindre kvinde (eller pige) der stod tæt op af en dreng. Woops.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 5, 2009 23:00:13 GMT 1
Masao var lænet lidt forover, så han stadigvæk var nogenlunde i øjenhøjde med Ichiko. "Godt, så er vi enige," sagde han med et smil, tilfreds med, at han havde fået sin vilje, selvom han måtte snyde. En sejr var stadigvæk en sejr. Han skulle lige til at rette sig ordentligt op igen, da han hørte en lyd fra døren og kiggede op lige tidsnok til at se Maru støde ind i Ichiko. Der var ingen tid - eller lyst for den sags skyld - til at reagere for at undgå det, der var ved at ske, og det pludselige sammenstød fik Ichigo til at ryge forover og ind i Masao, der let overrasket måtte træde et skridt tilbage. Et enkelt skridt var heller ikke nok til at undgå det, og Ichikos og Masaos læber mødtes i et kys som det første, inden deres kroppe også støde sammen. I det øjeblik, deres læber mødtes, kunne Masao ikke lade være med at lægge armene om hende. Hvis nogen skulle have et problem med det, kunne han altid sige, at han havde forsøgt at gribe hende.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
course in my heart i was someone else, and it's been truth since i was 11!
|
Post by Adrian on Jan 6, 2009 8:01:26 GMT 1
Adrian så på medlemmerne, han tog sig til hovedet, dette her tog virkelig tid, og han havde enda så meget han skulle nå, og hvem var den nye fyr, han så på de to turdel duer, han anede ikke hvorfor de var sådan, ichiko havde ændret sig efter den energi var blevet brugt, han kunne ikke bevise det, men han vidste det, ligesom at Haru også var en pige, han vidste det, men kunne ikke bevise det.
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 6, 2009 16:50:35 GMT 1
Haruhis blik var fæstnet på næsten forstenet vis på de tre medlemmer ved døren. Skiftevis vandrede det imellem dem: Maru, Ichiko, Masao.
Maru, Ichiko, Masao.
Ichiko, Masao.
Masao...
Masao!
Haruhis negle borede sig dybt ned i hendes håndflader. I et patetisk forsøg på at undgå at gøre noget dumt - så som at antage sine monsterform -, prøvede hun at fordrive sin brændende jalousi med fysisk smerte. Selvom hun accepterede Masaos væsen, var hun ikke altid lige frisk på at få smidt hans flirterier med andre i hovedet - og da slet ikke på den måde, når hun ikke var forberedt. Hun havde jo slet ikke ventet at det ville ske!
*Rolig, Haru-kun, rolig nu,* tænkte hun, selvom hendes sindstilstand var alt andet end oplagt til at være rolig. Det var utrolig svært for hende at besinde sig, når hun kogte så voldsomt indvendig.
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 6, 2009 17:24:26 GMT 1
Ichiko lod sig ligge sammen med Masao til hun var sikker på at de var stoppet med at falde - og så lige 10 sek længere. Tænk at hun og Masaos læber lige nu rør hinanden! Et kys... ... Kys... Deres første kys... Hendes første kys..... HENDES FØRSTE KYS!?? Ichiko blev grebet af en flovskab og lettere panik. Det var ikke meningen hendes første kys skulle være sådan hér. Hun skubbede sig selv væk fra Masao. Og kom i tanke om, at hvis der var en der stod bag hende, havde vedkommende fri udsigt til hendes trusser. Ichiko satte sig hårdt ned på røven, at det så var oven på Masao kunne hun slet ikke tænke på nu. De eneste to tanker var: 'Åh gud mit første kys!' og 'Hvor mange har set mine trusser??'
|
|
Maru
B-Rank
~Drunken Sea-Spirit~
|
Post by Maru on Jan 6, 2009 17:48:07 GMT 1
Maru klukkede for sig selv da situationen langsomt gik op for ham... Eller, i hvert fald en del af situationen. Han havde halvvejs væltet en pige ind i en anden dreng. En yderst pinlig situation for denne pige, da Maru så kort efter kunne se et par fine trusser. Det var da også tydeligt at se på hende. "Sorry, min tøs," sagde Maru alt imens han smilte stort til pigen. Han gik roligt uden om de to, bare for at komme indenfor og - tanken slog ham - på sikker afstand. Først kunne han ikke rigtig se hvorfor han havde fået den tanke. Med lette skridt styrede han mod den nærmeste stol som han tungt satte sig i. "Flotte trusser, forresten." lo han lavmælt inden han åbnede sin sodavandsflaske og tog en velfortjent slurk af alkoholen. Det var dog en forfærdelig sjov måde at møde sit dramahold, tænkte han roligt. Han var helt sikker på at det nok skulle blive sjovt.
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 6, 2009 19:23:45 GMT 1
Masao var lidt skuffet, da Ichiko skyndte sig at trække sig tilbage, selvom hendes reaktion ikke kom bag på ham. Han arbejdede sig lidt op på albuerne, men blev bremset, da Ichiko satte sig hårdt på ham igen og på den måde begrænsede hans bevægelsesfrihed. Han kiggede overrasket på hende og blinkede en enkel gang - det overraskede ham, at hun så kort tid efter at have skubbet sig væk fra ham satte sig på ham igen, og det var i hvert fald ikke hans enslavement, der havde gjort det. Masao havde ikke noget stort imod det, men han overvejede alligevel lidt, om han skulle sige til Ichiko, at hun sad et lidt 'uheldigt' sted. Uanset hvad, var det begrænset, hvor længe hun kunne sidde med så meget vægt på hans skridt, uden at hans krop selv valgte at gøre hende opmærksom på det..
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 7, 2009 7:55:10 GMT 1
Adrian vendte sig mod Haru, han rystede på hoved, og gik hen til Ichiko, tog under hendes arme, og prøvede at løfte hende op, "kom så Ichiko-senpai, du kan ikke side der hele dagen," han kiggede undersøgende på Masao, han så næsten ud til at nyde denne situation, og ham den anden, han var også mærkelig, han kiggede en enkel gang derhen, men han kendte ham ikke, "okay, skal vi snart blive færdig, jeg ville altså snart gerne tale med dig Ichiko-senpai," han ville bare adskille dem fra hinnanden, både fordi han syntes det var forkert, fordi at Haru tydeligvis var vred, han kunne næsten lugte blodet koge i hende, og fordi han selv følte sig snydt.
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
"Jeg har aldrig p?st?et, jeg var en dreng - jeg har bare heller aldrig sagt, at jeg var en pige."
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 7, 2009 16:48:55 GMT 1
Som Adrian forsøgte at skille Ichiko og Masao ad, løsnede Haruhi langsomt op for sine knyttede næver. Blodet dunkede i håndfladerne, der var blevet ømme af de lange og skarpe negles boren. Hun tog en dyb indånding for at berolige sig selv, men konstaterede at adskillelsen af de to gik alt for langsomt. Det var åbenbart umuligt at få noget gjort, uden at gøre det selv! Haruhi samlede sit fokus - på trods af vreden over hele situationen - på Masao, for at tage én af sine evner i brug til at fremskynde adskillelsesprocessen: kropsbesættelse. *Lad dukkespillet begynde,* tænkte hun og lod sin vilje udarbejde sig. Kun et kort øjeblik gik hen, før Haruhi havde kontrol over Masaos krop. Ikke alene fik hun ham til at trække sig væk under Ichiko, som Adrian løftede op i hende, hun fik ham også op at stå og til at bevæge sig et stykke væk, før hun igen slap besættelsen. Efter anstrengelsen satte Haruhi sig ned på et bord og smilte lidt akavet, som om hun bare fandt hele den foregående hændelsen for en smule underlig.
((Med tillladelse til powerplay på Masao ~ ))
|
|
|
Post by Yamaguchi Ichiko on Jan 7, 2009 17:13:52 GMT 1
Ichiko kom på benene med hjælp fra Adrian. Lige så snart hun stod på sine ben tog hun fat i sin nederdels kant, og rev de hårdt ned, så der ikke var nogen panty shots mere. Hun overhørte Adrian, og kiggede bare efter synderen... eller... hvad vedkommende nu var. Det var ikke sådan at Ichiko havde hadet at kysse Masao, det havde været dejligt. Men hendes første kys, skulle ikke være fordi hun var faldet. Hun fik øje på Maru. "D-dig?!" Hendes øjne lynede. Den udugelige dreng kunne bare aldrig gøre rigtigt! Han havde fået Masao til at stjæle hendes første kys, hvem tror han lige han er?? Og så den kommentar! Man kunne se på Ichiko at hun indenvændigt var ved at koge over af raseri.
|
|
Maru
B-Rank
~Drunken Sea-Spirit~
|
Post by Maru on Jan 7, 2009 17:35:33 GMT 1
Maru kunne tydelig høre og mærke hadet der sydede fra Ichiko, men ærligt talt, så var han lidt ligeglad. Han fandt bare hele situationen umådelig morsom. Skønt første møde. "Mig!" var det eneste han svarede tilbage til den kogende pige, med et stort grin plastret på ansigtet. Han anede ikke helt hvad Ichiko forventede at han skulle gøre; men som sagt, han var ligeglad.
Han tog en kort slurk af sin saké og skruede så låget på flasken igen. Med det had som tøsen sendte ville det ikke være et under hvis hun slog flasken væk fra ham eller noget i den stil. Og det ville være et spild!
|
|
|
Post by Ounaga Masao on Jan 7, 2009 19:04:39 GMT 1
Masao stod nu lidt væk, hvor Haruhi havde placeret ham. Han sagde ikke noget men kiggede blot på Ichiko og Maru, imens han overvejede, hvad der lige var sket. Han havde trukket sig tilbage under Ichiko, havde rejst sig op, var gået herhen.. men han vidste med sikkerhed, at han ikke havde bedt sin krop om at gøre det, og han kunne heller ikke gøre noget for at stritte imod. En eller anden måtte have styret hans krop, det kunne sagtens ske på en skole som den her, og han havde jo også selv lige gjort noget lignende med Ichiko. Det var egentlig et meget godt tidspunkt at flytte sig på, så det gjorde ikke så meget, men det irriterede ham alligevel, at en eller anden havde taget kontrol over ham på den måde.
|
|
Adrian
Outcast Ayashi
|
Post by Adrian on Jan 7, 2009 21:27:11 GMT 1
Adrian så på dem alle sammen, han sukkede opgivende og satte sig hen på en stol, nu skulle de vel til at diskutere igen.
((da jeg indtil videre bare sidder på en stol, håber jeg ikke det gør noget den er så kort?. hvis det gør, så skriv en pm.))
|
|
Nekomiya Haruhi
B-Rank
|
Post by Nekomiya Haruhi on Jan 7, 2009 22:19:19 GMT 1
Haruhi forsatte blot med at give sit akavede smil, selvom det var svært at forhindre mundvigerne i yderligere at kurve opad. Det hele så pludselig meget bedre ud! Masao og Ichiko var adskilt igen, sådan som de også burde være det. *Per~fekt~!* tænkte hun. Hun skævede over til Masao. Ja, helt perfekt. Glæden boblede nærmest inde i hende - Nu var det jo sådan set nærmest bare at læne sig tilbage og se til, mens den anden opståede situation udfoldede sig.
|
|